[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe TomTom Trucker 6000


Japii

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ook zo een nieuwe tomtom het is serieus het slechtste wat ik ooit heb gehad, de serie hiervoor was perfect (kwa navigatie) maar deze prul stuurt je zo een zandpad op als je hem gelooft het grootste probleem is nog wel dat je kaart uitzoomt als je volgens hem de bestemming bereikt hebt (dan zie je geen straten om je heen meer) als je dan handmatig weer inzoomt op waar je bent dan valt de kaart na een minuutje weer weg.......ik bepaal toch zelf wat ik wil zien :stom: ......gvd hangen er wat takken of tramleidingen over de straat weet hij het al helemaal niet meer dan draait de kaart alle kanten op, echt een bagger apparaat, sinds een paar maanden ook geen file info meer weten ze ook niet hoe of wat de tekst lezen en invoeren naar de planning gaat dan weer wel goed, maar dat vindt ik het minst belangrijke...... :stom:

 

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ook zo een nieuwe tomtom het is serieus het slechtste wat ik ooit heb gehad, de serie hiervoor was perfect (kwa navigatie) maar deze prul stuurt je zo een zandpad op als je hem gelooft het grootste probleem is nog wel dat je kaart uitzoomt als je volgens hem de bestemming bereikt hebt (dan zie je geen straten om je heen meer) als je dan handmatig weer inzoomt op waar je bent dan valt de kaart na een minuutje weer weg.......ik bepaal toch zelf wat ik wil zien :stom: ......gvd hangen er wat takken of tramleidingen over de straat weet hij het al helemaal niet meer dan draait de kaart alle kanten op, echt een bagger apparaat, sinds een paar maanden ook geen file info meer weten ze ook niet hoe of wat de tekst lezen en invoeren naar de planning gaat dan weer wel goed, maar dat vindt ik het minst belangrijke...... :stom:

 

groeten martje

 

Ik denk dat jij het over de TomTom Bridge heb.

Een 6000 kan geen berichten verzenden.......maar inderdaad ook die doet redelijk vaak domme dingen voorschotelen .....maar die mag je negeren :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat jij het over de TomTom Bridge heb.

Een 6000 kan geen berichten verzenden.......maar inderdaad ook die doet redelijk vaak domme dingen voorschotelen .....maar die mag je negeren :rolleyes:

Ik heb het nagevraagd het schijnt de 8275 te zijn mijn oprechte excusses maar evengoed bagger.....

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ook zo een nieuwe tomtom het is serieus het slechtste wat ik ooit heb gehad, de serie hiervoor was perfect (kwa navigatie) maar deze prul stuurt je zo een zandpad op

In het menu INSTELLINGEN kan je zelf aangeven welke wegen je wil negeren. Ook zandwegen staan daar tussen.

als je hem gelooft het grootste probleem is nog wel dat je kaart uitzoomt als je volgens hem de bestemming bereikt hebt (dan zie je geen straten om je heen meer) als je dan handmatig weer inzoomt op waar je bent dan valt de kaart na een minuutje weer weg.......ik bepaal toch zelf wat ik wil zien :stom: ......gvd hangen er wat takken of tramleidingen over de straat weet hij het al helemaal niet meer dan draait de kaart alle kanten op

groeten martje

Misschien eens TOMTOM MYDRIVE op je computer installeren, apparaat aan je computer koppelen en een update doen?

Ik rij nu bijna 2 jaar met de 6000, en ondanks dat het een testversie is, en heb zulke problemen nooit lang gehad. Vrij snel was daar wel een update voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb en truck navi uit hong kong vandaan en net zo goed als de sygic en de tomtom truck. En ben ern stuk goed koper uit. En ook een 7ins scherm.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Dat kan zijn....maar de live Traffic vind ik belangrijker dan een paar euro goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In het menu INSTELLINGEN kan je zelf aangeven welke wegen je wil negeren. Ook zandwegen staan daar tussen.

Misschien eens TOMTOM MYDRIVE op je computer installeren, apparaat aan je computer koppelen en een update doen?

Ik rij nu bijna 2 jaar met de 6000, en ondanks dat het een testversie is, en heb zulke problemen nooit lang gehad. Vrij snel was daar wel een update voor.

maar jij rijdt de hele dag rond de kerk dat kan niet verkeerd ..😂😂
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja ja. Kom ook zeker nog genoeg verbeterpunten tegen.

Vooral als je ergens bekend bent is het wel interessant om zo'n ding te testen. Omdat je de alternatieven zelf al weet.

Maar je hebt op de binnendoor wegen, en in de woonwijken het meeste profijt van zo'n navigatie systeem. Rechtdoor op de snelwrg kan (bijna) iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gewoon Google maps gebruiken. Ok, het komt voor dat je op plekken arriveert waar je echt niet komen wilt. Maar die af-en-toe momentjes zijn niet dagelijks maar live-traffic van android is vele malen beter dan dat van TomTom. Zulke dingen zijn verleden tijd joh.

Als het echt lastig word, doe ik dat inderdaad ook. In combinatie met de navigatie (i.v.m. de hoogte beperkingen), en een (digitale) kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gewoon Google maps gebruiken. Ok, het komt voor dat je op plekken arriveert waar je echt niet komen wilt. Maar die af-en-toe momentjes zijn niet dagelijks maar live-traffic van android is vele malen beter dan dat van TomTom. Zulke dingen zijn verleden tijd joh. 

Compleet niet met je eens. HD traffic van TomTom is echt vele malen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden