Spring naar bijdragen

opa bert

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1084
  • Geregistreerd

Recente profielbezoeken

15217 profielweergaven

opa bert's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

1,2k

Waardering in de gemeenschap

  1. opa bert

    Wist je dat ?

    Als ik al die onzin lees die jij hier steeds post , krijg ik steeds meer het gevoel dat ik gelijk heb , je bent niet goed wijs man !!!!!!!!
  2. H J is de slimste van het forum ,zo te lezen 🤣 Tjonge jonge , wat 'n wijsneus !!!!
  3. Wederom 'n mooi ritje !!!!!!!
  4. De zwartste bladzijde in mijn bijna 50 jarige chauffeursloopbaan , is het jaar groente rijden voor AH Tilburg , voor Leen Speksnijder, 'n grotere [boef] lul heeft er in de transport niet rond gelopen ! Altijd tijden de kort voor de rit , het commentaar was ; andere halen het wel dus zal het wel kloppen ,zelfs bij km te kort ondernam hij geen actie . Als laatste stunt kreeg ik 2 adressen extra omdat de tomaten te laat binnen waren en mijn rit later begon , meteen erachter aan gegaan bij de chef groenten hoeveel tijd ik daar voor bij kreeg, het antwoord was , niks, je komt er toch langs. mijn antwoord was dan zou ik ze er niet in zetten die komen gewoon mee terug dan. Dat wou hij dan dan wel eens zien zei hij , goed kijken dan vanmiddag was mijn antwoord. Bij mijn eerste klantje in Helmond zei de groenteboer wil je ff Speksnijder bellen , ik bel Leen op, en meteen commentaar natuurlijk, ik had 'n grote bek gehad bij de groenten enz.enz. Leen zei ik dat jij voor niks werkt moet je zelf weten maar ik niet ,als je nou nog meer te zeuren hebt rij ik de rit niet eens meer af en komt ie zo al terug naar Tilburg. Toen bond hij in , of ik dan de rit toch wel wou doen , de rit wel ja maar die extra rommel komt gewoon mee terug . en als ik vanmiddag op DC terug ben liggen mijn papieren klaar , dan ga je morgen zelf maar rijden , hij was het er niet mee eens , maar het was wel mijn laatste rit , ben wel goed maar niet gek. Twee dagen later bij V Riel begonnen , was 'n stuk relaxter. Hij deed alleen wel gruwelijk moeilijk over de laatste betaling , maar toch alles gebeurt.!
  5. als ie nog niet op is lust ik er ook wel eentje {of meer}😂
  6. opa bert

    Girteka slaat terug

    Het is toch simpel zat , als er volgens jou iets beslist wordt dat niet klopt , dan ga je naar de plek waar dat beslist wordt, in dit geval een vergadering van cnv of fnv en laat je daar je stem horen. Vermoedelijk ben je daar nooit geweest net zoals de meeste schreeuwers hier , jij weet donders goed hoe het in de jaren 60 /70 was .Het cao dat toen afgesloten werd was voor iedereen 'n verbetering , en ja dat was toch dankzij de door jou en vele andere vervloekte bonden afgesloten. Ik heb me daar toen ook stevig voor in gezet , en vervolgens door de jaren heen het vakbonds gebeuren langzaam af zien brokkelen, omdat er totaal geen interesse is wat er allemaal in het transport gebeurd, alles wat je nu binnen haalt , van onkosten vergoeding tot pensioen heb je toch aan die k*t bonden te danken. En nee Ger is niet de vakbond dat zijn de leden . Als die niet op komen dagen om massaal hun mening te geven, dan is de bond een club die geen vuist kan maken, en zal er ook weinig bereikt worden. De werkgevers weten exact hoe de vergaderingen bezocht worden , als er 1 1/5 man en 'n paarde kop op de vergadering komt dan denken de werkgevers het zal wel loslopen , en zal er weinig veranderen .
  7. opa bert

    Kilometervreter

    dan is ie idd weinig thuis geweest
  8. opa bert

    Kilometervreter

    Stom stom , 0 hoort er niet bij 😅
  9. Dat klopt , maar die zijn stukken jonger ,moerdijkbrug kon je van week tot week zien veranderen , die staat ook nog op de pijlers van de oude brug.
  10. Mag ik vragen wat je nu doet dan ?
  11. opa bert

    Fantastiese werstern jas

    Paar Spaanse speren erbij en 'n TGV hoorn eronder {in het zicht natuurlijk}😂
  12. Goeie reis daar bij de Firma Kuiken transport!!
  13. opa bert

    Kilometervreter

    50 Miljoen km , in 50 jaar da's een ton per jaar , niks aparts toch , daar hoef je niet dubbel bemand voor op weg . Dat rijd een beetje binnenland nu chauffeur op z'n sloffen , zelfs in de winkel distributie. In de tijd dat ik bij Verhoeven expediteurs reed vanaf 1974 zeg maar , reden we al minimaal 150.000 per jaar ,niks dubbel bemand , was ook niet nodig in die tijd.
  14. Zouden ze dat vroeger zo gedaan hebben denk je ? ik weet niet precies hoe oud die brug is , ik rij nou bijna 50 jaar en kan me niet herinneren dat die brug er niet lag. Ik denk niet dat er toen al materiaal was waar ze dat mee konden. Die brug bij Keizersveer zijn delen van de oude moerdijkbrug , die hebben ze daar wel ingevaren , was toen al een huzaren stukje .
  15. Daar is ie toch ook al weer fff weg , dacht dat ie gestopt was in de transport, ergens iets gelezen dat ie met 30 binnen was oid.!!!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden