[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frankrijk gaat nog strenger controleren.


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zou graag dat telefoonnummer van dat bedrijf hebben. Ik wil ook voor 2400 euro wel 35 uur achter de lopende band staan. Je klust er wat bij en je bent spekkoper.

Maar haal zijn toeslagen er eens af? Wat blijft er over....

Het is dus een beetje appels met peren vergelijken. Ga eens kijken wat ze in de zorg verdienen (zonder toeslagen) Of als politie agent (zonder toeslagen)

En als jij graag toeslagen wil en reiskosten vergoeding dan ligt daar een mooie taak voor de vakbonden en kunnen ze daar al hun tijd en energie in stoppen ipv de witte platen proberen buiten te houden of met heel weinig succes weer Nederland uit te zetten....

Jaja, ik weet het. Ik schop weer tegen de vakbonden maar ik heb wel gelijk toch?

Ik weet dat er zijn die goed verdienen Maar wel een middelbare school gehad Die zelf standing op een afdeling mogen werken

 

De Oom agent met een streep verdient niet veel Maar een agent met 6 strepen Die heeft een heel goed inkomen

 

Een computer I.C. er heeft een groot inkomen Maar wel hoge scholen gehad

 

Een bus chauffeur wordt beter betaald als beroeps goederen vervoer

 

Kan zo nog wel even door gaan

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is volgens mij in de logistiek ook zo..  Rijdt je bij goederenontvangst of expeditie een beetje heen en weer.. in een ploegendienst.. kan je volgens mij wel redelijk verdienen.. meer dan het minimumloon dat de flexkrachten 'krijgen'.. ;)

 

Maar ja, wordt een mens daar gelukkig van.. zo'n eentonige job (ook al zit er een roulatiesysteem in qua afdeling)? Ik niet.. dan liever voor wat minder een uitzicht door het land..

Al zal dat ook zo zijn beperkingen hebben.. uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Waarom mensen die op een fabriek werken Vaak 36 0f 40 uur meer niet En komen ook rond in hun inkomen

 

En waarom een chauffeur niet dan Die is ook ongeschoold

 

Huub

Misschien zit er een verschil in het basisloon Huub???

En hou nu eens op, over dat ongeschoold.......... Ongeschoold is iemand die totaal niet naar het voortgezet onderwijs geweest is. Dart zullen maar heel weinig chauffeurs zijn hoor, gok ik zo

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik zou graag dat telefoonnummer van dat bedrijf hebben. Ik wil ook voor 2400 euro wel 35 uur achter de lopende band staan. Je klust er wat bij en je bent spekkoper.

Maar haal zijn toeslagen er eens af? Wat blijft er over....

Is dat met chauffeurs niet net zo???? "We" hebben het toch ook altijd over wat er op de rekening gestort komt, en dat is toch ook inclusief toeslagen????

Het is dus een beetje appels met peren vergelijken. Ga eens kijken wat ze in de zorg verdienen (zonder toeslagen) Of als politie agent (zonder toeslagen)

Ook die hebben toeslagen als onregelmatigheidsdiensten en dergelijke

En als jij graag toeslagen wil en reiskosten vergoeding dan ligt daar een mooie taak voor de vakbonden en kunnen ze daar al hun tijd en energie in stoppen ipv de witte platen proberen buiten te houden of met heel weinig succes weer Nederland uit te zetten....

Jaja, ik weet het. Ik schop weer tegen de vakbonden maar ik heb wel gelijk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik weet dat er zijn die goed verdienen Maar wel een middelbare school gehad Die zelf standing op een afdeling mogen werken

Huub, ik verdien netto net zo veel als mijn (buitenlandse) collega die niet verder gekomen is met 2 jaar LTS vroeger. Ik heb mijn studie wel afgemaakt. Hoe verklaar je dat dan???? Ook al ben je als proffessor afgestudeerd, als chauffeur verdient hij echt niet meer dan ik 

De Oom agent met een streep verdient niet veel Maar een agent met 6 strepen Die heeft een heel goed inkomen

6 strepen???? Tel je zeker die strepen in de onderbroek mee???

Een computer I.C. er heeft een groot inkomen Maar wel hoge scholen gehad

 

Een bus chauffeur wordt beter betaald als beroeps goederen vervoer

En dat zijn vaak ook (ex) vrachtwagen chauffeurs....... Zijn ze dan ineens wel geschoold????

Kan zo nog wel even door gaan

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cor. Jullie klagen altijd dat je te weinig krijgt (we verdienen allemaal een godsvermogen)

Dan vergelijken jullie je salaris met dat van andere sectoren. Ik denk dat ons salaris niet slecht is. Zeker als je het gaat vergelijken met het salaris van een fabrieks arbeider zonder toeslagen.

Want daar moet je uiteindelijk naar kijken. Het kale salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben al eens afgewezen als chauffeur omdat ik een afgemaakte HBO heb. 

 

"Wat doet iemand met zoveel papieren nou op een vrachtauto, jij gaat je hier stierlijk vervelen en dan zoeken wij weer naar een nieuwe chauffeur. Laten we dat maar gelijk doen". was de reactie.

 

Maar ik vind überhaupt die vergelijkingen nergens op slaan, omdat hij meer verdient hoor ik het ook te krijgen.... Nee ga dan opzoek naar datzelfde werk. 

 

 

Mijn buurman komt met 2400 euro thuis en staat aan de lopende band stoffen te controleren bij Vlisco, een ongeschoolde baan in de 5 ploegendienst ik dacht 35 uur per week.

Hier ben je wel een stap verder gegaan dan alleen een lopende band medewerker. Je hebt het over een kwaliteitscontroleur, en hij zal het ook te horen krijgen als hij "foutjes" er door laat slippen. 

Gemiddeld verdiend een lopende band medewerker ( inpakker van Dijk studiematerialen ) tussen de 1400 en 1600 euro per maand, wanneer er geen aanvullende eisen zijn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Cor. Jullie klagen altijd dat je te weinig krijgt (we verdienen allemaal een godsvermogen)

Dan vergelijken jullie je salaris met dat van andere sectoren. Ik denk dat ons salaris niet slecht is. Zeker als je het gaat vergelijken met het salaris van een fabrieks arbeider zonder toeslagen.

Want daar moet je uiteindelijk naar kijken. Het kale salaris.

maar het basis (kale, zoals jij wilt) salaris zie je alleen (volledig) als je langere tijd ziek ben geweest zoals ik. Normaal staan er altijd de vergoedingen bij.

En iedereen leeft toch naar het inkomen dat maandelijks op de rekening gestoord wordt. Ik ken werkelijk waar niemand die de toeslagen en overuren direct op een spaarrekening zetten bijvoorbeeld. Zeker niet als het basis salaris niet zo hoog is.

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet dat er zijn die goed verdienen Maar wel een middelbare school gehad Die zelf standing op een afdeling mogen werken

Huub, ik verdien netto net zo veel als mijn (buitenlandse) collega die niet verder gekomen is met 2 jaar LTS vroeger. Ik heb mijn studie wel afgemaakt. Hoe verklaar je dat dan???? Ook al ben je als proffessor afgestudeerd, als chauffeur verdient hij echt niet meer dan ik 

De Oom agent met een streep verdient niet veel Maar een agent met 6 strepen Die heeft een heel goed inkomen

6 strepen???? Tel je zeker die strepen in de onderbroek mee???

Een computer I.C. er heeft een groot inkomen Maar wel hoge scholen gehad

 

Een bus chauffeur wordt beter betaald als beroeps goederen vervoer

En dat zijn vaak ook (ex) vrachtwagen chauffeurs....... Zijn ze dan ineens wel geschoold????

Kan zo nog wel even door gaan

 

Huub

ook al ga je als professor in een supermarkt werken  Dan krijg je ook C.A.O van de supermarkt

 

Van een tot drie strepen dat zijn vaak agenten van de praktijk Met drie strepen Wachtmeester eerste klas Hebben een goed inkomen  

 

Daar boven hebben nog meer

 

Op de bus zijn vaak ook niet geschoold Inkomen is wel beter

 

Wat dacht je van eigen vervoer Die lachen de chauffeur beroeps vervoer uit Ken er een met overuren pakt die vrije dagen voor

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Geen probleem hoor, je mag gaan wonen waar je wilt.

Er is niemand die je tegen houd als je in Polen gaat wonen en in Nederland komt werken.

maar of dit realistisch is????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk is in de grens streek Zijn zoveel Nederlanders die in Duitsland of België wonen  

 

Vooral oudere mensen zijn over de hele wereld te vinden Het heeft veel belasting voordeel

 

Er werken buiten Nederland in Europa of er buiten meer dan honderd duizend Vaak hebben ze een goede opleiding gehad

 

En ik ben bang dat het steeds meer gaat gebeuren De Industrie is aan het verplaatsen in veel dingen

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robniat is een mooi voorbeeld. Die komt even hierheen om zijn portomonee te vullen en vertrekt dan voor een jaar naar Thailand om daar niets te doen.

Leuk detail vind ik dan weer dat er chauffeurs zijn die pogen te claimen dat er geen werk is terwijl Rob in een paar maanden zijn portomonee vol rijd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Rob het zo naar zijn zin heeft, gun ik het hem van harte, maar ik vind het geen mooi voorbeeld. Niet omdat hij iets fout doet, maar omdat zijn manier van leven totaal niet vergelijkbaar is met die van de "normale" chauffeur met een vrouw, kinderen, huis en dergelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Jawel hoor

Ken een nederlandse chauffeur van heijboer die woont in polen

tja, uitzonderingen hou je altijd......

zonder transport staat alles stil........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Als Rob het zo naar zijn zin heeft, gun ik het hem van harte, maar ik vind het geen mooi voorbeeld. Niet omdat hij iets fout doet, maar omdat zijn manier van leven totaal niet vergelijkbaar is met die van de "normale" chauffeur met een vrouw, kinderen, huis en dergelijke.

ben ik absoluut met je eens Bart.

Maar als ik vrijgezel zou zijn, zou hij wel een inspiratie voor mij zijn hoor

zonder transport staat alles stil........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Tja Rob... We spreken elkaar nog eens als je 70 bent...... ;)

weet je in ieder geval zeker Ibo, dat jij er ook nog wel de nodige jaren bent :LOL:

zonder transport staat alles stil........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Hopenlijk niet voor een tijdje. Alweer bijna 1 jaar terug al die onzin....

noem het maar onzin vriend. Laat die onzin maar niet de overhand krijgen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden