[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur rijdt 26 uur aan één stuk


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

26 uur wakker blijven en rijden is echt geen probleem als je redelijk jong bent.

 

Mijn record in Europa. Van Lissabon naar Valencia, direct laden en tot Dyon gereden.

 

Hier in de VS, van Indianapolis naar Flagstaf AZ. Wat is 1600 mijl, of 2600 km. Niet om op te scheppen, maar het kan makkelijk.

 

Je kan het langer vol houden dan je denkt, nie dan.

Op zondagmidag vertrekken en 2 schijven met ruim 10 rijuren vol zetten ;)   maar ja toen waren we jong en onbezonnen he.

En dan denken van>> mwaa had nog wel een tijdje doooor kunnen gaan :D

bewerkt door Kiepenboer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Ik was eigenlijk van plan om die dienstdoende agent die deze "blije en opgeluchte" chauffeur van de weg heeft gehaald een mailtje te sturen en met de vraag of hij even de tachogegevens zou willen opsturen, mocht hij vragen waarom/waarvoor, nu we hebben een discussie probleem op het Chauffeursforum, een veel gelezen Forum van en door chauffeurs en die twijfelen nu toch wel echt of deze "blije" chauffeur wel echt 26 uur achtereen heeft zitten sturen, want dat is namelijk de discussie, niemand kan dit is onze mening zonder dat je luiken opeens dichtvallen, vandaar de vraag of u bereid bent om een einde te maken aan deze discussie zodat wij hier in Nederland ook weer opgelucht adem kunnen halen en niet te vergeten dat deze "Blije" chauffeur zo blij was dat U hem heeft aangehouden zodat hij uiteindelijk toch verplicht zijn 9 uur rust kon maken, chapeau!, ik had er persoonlijk nog twee uurtjes aan vastgeplakt, met die 11 uur aaneengesloten rusttijd zit je dan gelijk wat safer nietwaar.

 

Grt.Henry.

Wat let je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik heb van die achterlijke dingen gedaan. Ach, je bent jong en ziet nergens gevaar in. Zonder te slapen van de Lomo (Wiesentheid?) naar Reggio di Calabria en weer terug naar de Lomo. Stoer? Nou en of. Achterlijk? Zeker weten. Gevaarlijk? Absoluut.

En nu? Wilde haren al jaren kwijt (grijs😂) en geniet elke dag van de mooiste ritten en de beste restaurantjes. Uit ervaring zeg ik dat iedereen die zich niet aan de rijtijden houdt verkeerd bezig is.

Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk

bewerkt door matthieu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Josimo, dat is de instelling.

 

Blijft raar dat europese politici marathon sessies vergaderen hebben van ook ruim 26 uur en meer. Geen boete :)

 

Ach, en zo op zijn tijd is het best wel eens lekker hoor, onder Madrid afrijden en in 1 keer terug Noord Nederland in.We weten allemaal dat het niet mag.

 

Niet iets om er dagelijkse praktijk van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk Josimo, dat is de instelling.

 

Blijft raar dat europese politici marathon sessies vergaderen hebben van ook ruim 26 uur en meer. Geen boete :)

 

 

Net als bij te lang sturen komen daar ook ongelukken van. Levensgevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden