Forumlid Reindert Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 . De zogenaamde HHG. oftewel house hold good miles. En dat gaat van stads grens naar stads grens. Deze HHG snap ik niet helemaal. Kan hier iets dieper op in gegaan worden? Is dit een soort stadscentrumvergoeding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Reindert Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 dat logboek duurt ook niet lang meer hoor Reindert,ook hier komt dat electronisch gedoe meer en meer om de hoek kijken, net als snelheidsbegrenzers, de " vrijheid " is al behoorlijk aan t verdwijnen hieroo. dus voor t beloofde land zul je naar t midden oosten moeten.... Wees dan maar blij, dat jij nog in de oude situatie bent geëmigreerd/belandt. Met een tachograaf kan je niet meer sjoemelen, want je kaart gaat in de gleuf, en geeft een uitdraai voor jouw te betalen loon. En thats it! Het beloofde land met 72 jonge meiden, of die 1ne van 72 jaar Er bestaan geen beloofde landen meer, want overal ter wereld, wordt je uitgeknepen als een sinaasappel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 (bewerkt) http://www.randmcnally.com/support/faqs/whats-the-difference-between-hhg-and-practical-route http://www.lifeasatrucker.com/how-many-miles.html Twee artiekels. Het is dus de kortste weg en dat kost vaak veel tijd. Net zoals van Breda naar Tilburg ligt een kaars rechte weg, maar iedereen rijd de snelweg. Je word genaaid, maar zonder dat goede gevoel..... Nou is het rijden op zich wel echt een verademing. 22 september 2016 bewerkt door corydon 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Reindert Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Het maakt geen deksel uit on wich term you driving in the USA, the screw you on any level the basterds En geloof graag dat rijden in de USA of Canada, een echte verademing is. De rust en ruimte, en het weinige verkeer. De steden daargelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Er zijn ook, net als in NL, bedrijven en bepaalde soorten werk dat wel goed betaald. Union jobs, die betalen goed, maar je rij iedere dag, of erger, iedere nacht dezelfde route. Tankers met chemicalien. Sprak ooit een chauffeur, die rijde coast to coast en werd per uur betaald. Ruim 20 dollar per uur. Auto transport betaald goed. En dan bedrijven die eigen vervoer doen zoals waar ik reed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Reindert Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Het is gewoon zaak, dat als je plannen hebt te emigreren richting USA of Canada, je van te voren goed te informeren, onder welke condities bedrijven betalen. Eenmaal daar wordt het anders, en ben je straks aan het staat hoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 In het begin zal je meestal toch werk doen wat je niet aan staat. Het goede werk daar blijven de chauffeurs. En ze willen ook hier graag wat ervaring als je met lang en breed gaat rijden. Nog maar gezwegen over de taal, In de VS en ook in Canada spreken ze geen engels zoals je dat op school leert, en verstaan al helemaal niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 enne, ze willen hier graag lange chauffeurs, overal hoor/lees je over t fenomeen van te korte chauffeurs....of was t nou chauffeurs tekort ?? 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 http://www.csttdrivertraining.com/practice-test/ en dit is zoal de shit die we MOETen leren.... bijna ehh dat code/paswoord/95 gedoe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 22 september 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Nou Reindert dit is je kans hop naar Canada / Amerika het beloofde land ?? .☺ en van daaruit kun je ook elke dag door geven wat je eet ðŸ˜ðŸ˜ . Ouwe zuur pruim. 😷 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 ehh reindert....... CANADA IS VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Is Canada Reindert-vol of euuhhh...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 geen commentaar Heer Leeuw..... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 maar ehhh net effe gebeld met de PM, in de Yukon en N.W.T is nog plaats vrij 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 22 september 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 maar ehhh net effe gebeld met de PM, in de Yukon en N.W.T is nog plaats vrijals d'r mar veel sneeuw valt ist goed 😂😂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 N.W.T.en Yukon zijn toch zo'n beetje de canadese versie van Siberië? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Ja, maar je mag en kan er ieder moment weg. Een klein, maar zeer aan genaam verschil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 N.W.T enm de Yukon waren t voorbeeld voor siberie.....de russen hebben t nagebouwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 en dat is niet helemaal waar hoor Ibo..... ligt er maar net aan of de weergoden je mogen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Reindert Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Nou, laat ik maar gewoon in NL blijven. De genoemde steden, zijn to hars for me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Heel veel sterkte Douwe 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Heavy Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 ok heren/dames ik ehh heb n 45 jaar gerookt als n schoorsteen, en nou hebben ze bij mij dus longkanker ontdekt met uitzaaiingen naar mn lever en ruggegraat, ik krijg inmiddels chemo maar das meer om mn laatste tijd hier op dze aardkloot zo aangenaam mogelijk te houden, nee ik ben niet zielig toen ik begon te roken wist ik ook al dat t niet erg gezond was. dus toit aan mn ehhh laatste reis zal ik proberen om zo positief mogelijk te blijven vooral ten behoeve aan mn eega en de rst of the familie en friend. eens prettig gestoord altijd prettig gestoord... yabba dabba dooooooooooo Respect man.. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dutchieinquebec Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 welke genoemde steden Reindert???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Er ligt een plaats genaamd Yukon in de staat Oklahoma (VS) en laten we eerlijk zijn: Van Oklahoma naar Canada is het maar een paar centimeter. Op Google Maps tenminste. Ik zie in gedachten Reindert zijn baas al al bellen: "Zeg es... Ik sta bij München maar ze kennen hier geen Gladbach..." Baas: "Je moest naar Mönchen-Gladbach, niet naar München!!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 22 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 22 september 2016 Ben benieuwd of dat ooit echt is gebeurd. Oh, hier staat altijd de staat, of in Canada, de provincie achter de plaatsnaam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts