Forumlid andremast Geplaatst 2 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 2 november 2019 Zomaar een vraag ,PKB is er nu al weer een tijdje.Wat vinden jullie hier nu van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Sigaar uit eigen doos, onder het mom we maken het schimmiger en lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Windhoos Geplaatst 2 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 2 november 2019 idd een onzinnige maatregel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid andremast Geplaatst 2 november 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 november 2019 Misschien zijn er wel mensen die er profijt van hebben, wat mij betreft mag deze regeling direct weer geschrapt worden.Ik heb ook nooit begrepen waarom die regeling verzonnen is,beetje meegeglipt in de 10%loonsverhoging waardoor men niet verder keek als neus lang is 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid 105.510 Geplaatst 2 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 2 november 2019 Geloof dat ze het bij ons aan het eind van het jaar uitbetalen, schijnt ook verplicht te zijn wat ik begreep. Heb er zelf nooit wat meegedaan eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Rocky4x4 Geplaatst 3 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 3 november 2019 Goed punt om bij de nieuwe cao weer af te schaffen. Gr Hans 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 3 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 3 november 2019 Het is in belang van de werkgever zodat je niet te veel dagen opspaart. Je kan uit laten betalen of je dagen opmaken. Meer dan dat is t eigenlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
andremast
Zomaar een vraag ,PKB is er nu al weer een tijdje.
Wat vinden jullie hier nu van?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
6 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts