[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mazzel......


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

https://www.bndestem.nl/oosterhout/automobilist-rijdt-achterop-vrachtwagen-en-slaat-over-de-kop-op-a59-bij-made~a0cbe0639/

 

 

Daar zat de zoon van mijn jongste broer achterin. Pa en zoon zijn chauffeur......

De bestuurder had geen rijbewijs en reed 160 in stromende tegen.....

 

Er zaten 4 personen in de auto. 1 had een gebroken schouderblad. De rest schaaft wonden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei corydon:

De bestuurder had geen rijbewijs en reed 160 in stromende tegen.....

Wisten je broer en zijn zoon niet dat de bestuurder geen rijbewijs had? :confused:

 

Bizar dat je er zo goed vanaf kan komen. Als ik het wrak zie.

Wie had zijn schouderblad gebroken?

Dat is echt heel pijnlijk... :(

 

Gelukkig reed er een beschermengel mee...  :ja:

Ik ben blij voor jou en je familie, het had zo anders kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Echt wel mazzel.

De andere passagier had zijn schouder gebroken. De zoon had dat twee jaar geleden zelf al gedaan. Toen niet zijn schuld. Werd aan gereden terwijl hij fietste.

 

Dat wisten ze, maar hoe hou je je kind tegen. Bij ons in de familie zijn we trouwens vrijheid blijheid....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Alles heeft zijn grenzen, ook vrijheid - blijheid denk ik dan. Als vrijheid- blijheid bij jou  betekent dat je gewoon alle wetten mag overtreden en idiote dingen mag doen dat heb jij een andere versie van vrijheid-blijheid dan die ik heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat jullie zeggen weet ik allemaal. Mijn broer mag dat manneke die rijd heleaal niet. Maar zoals iedere ouder, en kind wanneer je terug kijkt weet... Als je iets verbied doen ze het zonder dat je het weet. Dus.....

 

Mijn zus rookte niet, haar dochters wel. Al heel jong.... enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei roadtrain:

Die broer zat er ook niet in. 

Zo is dat. Ben eigenlijk wel gelukkig met mijn kleine..... Die zal nooit roken, drinken, met een vent thuis komen....

 

Maar was wel gelukkiger voor haar als ze "normaal" was.  Wat dat ook maar mag zijn. Maar het iswat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
43 minuten geleden zei corydon:

Zo is dat. Ben eigenlijk wel gelukkig met mijn kleine..... Die zal nooit roken, drinken, met een vent thuis komen....

 

Maar was wel gelukkiger voor haar als ze "normaal" was.  Wat dat ook maar mag zijn. Maar het iswat het is.

Maakt niet uit ibo jij bent gelukkig ,zij is gelukkig , samen een mooi leven.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
57 minuten geleden zei corydon:

De bestuurder had wel een rijbewijs trouwens. Was al 2 keer af genomen voor roekeloos rijden. Hoop dat het jong er iets van geleerd heeft.

 

 

Schijnbaar niet...... na twee keer. 
moest maar niet meer terug krijgen voor hij iemand dood rijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei corydon:

Zo is dat. Ben eigenlijk wel gelukkig met mijn kleine..... Die zal nooit roken, drinken, met een vent thuis komen....

 

Maar was wel gelukkiger voor haar als ze "normaal" was.  Wat dat ook maar mag zijn. Maar het iswat het is.

Weet je, jouw kleine heeft een super-jeugd met jou als vader. Dàt kan niemand haar af nemen. En er zijn vele kinderen die dat niet hebben, die verkeerd terecht komen. 

 

Ik weet niet wat er is, maar ze ziet er op de foto's goed en vooral gelukkig uit. En die mooie bruine krullen... Geen vent? Dat weet ik niet, een lotgenoot, die ook met liefde is grootgebracht? 

 

Ik weet uit de tijd dat meneer Nagamiji gehandicapten naar hun opvang of werkplaats reed, er ook een verliefd stelletje tussen zat. Een vriend van meneer Nagamiji vond het geweldig om mee te rijden. Omdat de mensen in de bus echt waren. Ze deden niet alsof. 

 

En als extraatje gaf ik dingen mee om ze te verwennen. En op zijn vrije dag/tijd bracht hij ook tijd met hen door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Nagamiji:

Je zwager rookte ook niet? Tja, roken is een tijd wel heel erg stoer geweest... :(

Die leeft nog....

Was een super gehaktbal. Ze werkte allebei. Hij als therapeut.

Mijn zus als inspecteur.

Hij verdiende in een dag nog niet wat zij in een uur verdiende. Inplaats van trots op haar te zijn was hij heel jaloers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Och. Actie is reactie.

Wat ik niet snap is... Hij rijd zelf ook als beroep. Wel een bestelwagen. Maar gaat vaak naar Zwitserland en verder.

En hij drinkt niet....

Awel. Dat heet opgroeien. Ouder en wijzer.

Hij is altijd heel rustig en relaxed.

 

Maar... Papa kreeg van zijn 2 kinderen, de andere is een meiske, een krat bier voor vaderdag..😀😀😀😀

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei corydon:

En roken was niet stoer. Iedereen deed t. Zoals eten en drinken. Zat op de LTS en in de derde en vierde klas mog je roken bij praktijk.

In catienes bij bedrijven stonden glazen vol sigaretten.

Dat is lang geleden 🙈

 

Hoorde het onlangs op de radio. :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Ger-1957:

dan hoop ik dat hij zijn rijbewijs nooit meer terug krijgt, al 2 keer afgenomen, die leert het nooit :rolleyes:

Hier in de omgeving ook weer een paar....

waarvan een n beginneling😂

 

bron:Twitter. 
Drie rijbewijzen in beslag genomen, bij lasercontrole van team verkeer op de A8 en N246. Twee automobilisten reden 161 en 185 km/u, waar 100 is toegestaan. Een van hen is een beginnend bestuurder. Een motorrijder reed op de N246 maar liefst 127, terwijl je daar maar 70 mag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
14 uur geleden zei Ger-1957:

dan hoop ik dat hij zijn rijbewijs nooit meer terug krijgt, al 2 keer afgenomen, die leert het nooit :rolleyes:

Je zegt het precies goed Ger. Het is inderdaad maar zeer de vraag of dergelijke mensen het ooit gaan leren als het al 2x eerder is ingenomen, waarom zou een dergelijk iemand zijn gedrag aanpassen ? Wat zou een goede maategel zijn voor dergelijke lieden zonder over te gaan tot lichamelijke verminking :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
34 minuten geleden zei doemijnbest:

? Wat zou een goede maategel zijn voor dergelijke leiden zonder over te gaan tot lichamelijke verminking :zegtniets:

Wat dacht je van het voertuig waar zij bij staan “verminken” en daarna een vrijwaringsbewijs uitrijken.....🤪

 

aangezien boetes, rijverboden, cursussen en zelfs tewerkstelling in revalidatiecentra niet helpen......

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden