Forumlid RobNiat Geplaatst 5 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2023 35 minuten geleden zei Quincy: Ik ga er maar vanuit dat er twee chauffeur op zitten want vanaf Rijnsburg kan je nooit binnen je uren in Bordeaux komen als je alleen bent. Niet zomaar blind aannames doen. Eerstens zit het ingehuurde transportbedrijf in Hazeldonk. Dus daar kan er eventueel een verse chauffeur op komen. En als ik me niet vergis was dit op een vrijdag? In dat geval heeft de chauffeur het hele weekend de tijd om daar te komen. Ook Franse bloemenwinkels zijn door de band genomen op zondag dicht. De verkoop begint dus op maandag. Tijd zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 5 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2023 Donderdag op vrijdag nacht lees ik nu. Dan weet ik het ook niet meer. Misschien was hij op de terugweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 6 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2023 Het ingehuurde bedrijf zit in Hulst, Zeeuws-Vlaanderen. En de auto was onderweg naar Bordeaux. Retour doen de 'verkopers' altijd zelf rijden. Dit is wat mij is verteld. Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 6 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2023 4 uur geleden zei ayla: Het ingehuurde bedrijf zit in Hulst, Zeeuws-Vlaanderen. En de auto was onderweg naar Bordeaux. Ah, De Block. Dat was een charter van. En nu dus mooi “eigen werk”… Leuk als je zo kunt groeien. Nu alleen nog fatsoenlijke chauffeurs vinden. 🤭 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 6 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2023 Van Brewel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Quincy Geplaatst 7 maart 2023 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2023 20 uur geleden zei sprinter 516: Van Brewel toch? Onder andere ja 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts