Spring naar bijdragen

Quincy

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    58
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    4

Recente profielbezoeken

1153 profielweergaven

Quincy's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

384

Waardering in de gemeenschap

  1. Stel nou dat de besmettingen wel weer oplopen aan het eind van de zomer, en er komen weer maatregelen. Misschien is het dan een voordeel als je die extra booster heb. Straks blijf je "hier" hangen omdat je hem nog niet gehad heb. En je zei zelf al dat je geen last van bijwerkingen heb gehad.
  2. Moet je er een hele goede machinist op zetten die in een ochtendje doet wat een ander op een hele dag doet. Maar het klopt dat het opladen van dat soort machines een uitdaging is maar er zijn oplossingen voor maar ook dat kost wat. Zo zijn er externe accupakketten die zo'n acuu op kunnen laden. Maar het is vooral slecht dat een opdrachtgever eist dat het "groen" gebeurt maar dat ze het niet faciliteren. Beetje gemiste kans. Dan zijn ze in de (toren) kranen wereld iets verder. 2 van de grootste leveranciers bieden kranen aan die probleemloos op bouwstroom kunnen draaien. 32 ampere is genoeg en dat is voor de meeste bouwplaatsen geen probleem.
  3. Weet je hoeveel keer vervuilender die is dan een gewone fiets? Laatst toevallig een heel stuk over zitten lezen. Ik fiets nog steeds gewoon en blijf dit zo lang mogelijk doen. Wel komt er een elektrische auto, ik heb zelf behoorlijk wat zonnepanelen dus dat loont
  4. Ik zou een rolmaat voor mijn verjaardag vragen 🤭
  5. Nu zei je dat jou internationale tijd voorbij is maar dat je dat vroeger ook gedaan heb. Jij lade zeker altijd in Nederland voor Italië en Italië weer terug voor Nederland. Nooit een bakkie fruit voor Duitsland omdat dat veel meer opbracht en in Duitsland gelijk weer voor Spanje omdat een Duitser het weekend niet weg wilde en zodoende ook die prijs goed was? Nederland transportland is er groot door geworden maar omdat het jou nu niet meer uitkomt (en niet uitmaakt) omdat jij nu iedere avond thuis ben heet het uitbuiting....
  6. Jij werkt niet voor een transport bedrijf dus jij heb er geen last van zeg je.... Als ik hier zo jou reacties lees "schijt je in in vodden' voor ze en heb je er wel degelijk mee te maken, anders snap ik je niet helemaal. En waarom zou ik u als projectiel gevonden hebben? Allemaal een beetje onsamenhangend vind u ook niet?
  7. Ik bedoelde eigenlijk dat de Polensprinters veel goedkoper dan jou kunnen werken. En ze kunnen legaal zomaar wat cabotage ritten doen. Of kunnen ze jou werk niet doen, kan ook he....
  8. Als ik naar jou profielfoto kijk gaan bij de term Polensprinter bij jou de alarmbellen wel af denk ik 😇
  9. Iets in mij zegt dat ze in West Europa iets meer voor hun kip moeten betalen als daar. Ik denk dus niet dat het zo'n vaart loopt met schade bij de "scania"
  10. Dit is wel heel naïef gedacht. De bonden zijn zeker wel aan het lobbyen geweest voor dit hele pakket maatregelen. Onder druk van dat handjevol actieve leden. Net als de 48 urige werkweek en nog meer van die onzinnige niet te handhaven regels.
  11. Quincy

    Oekrainse Chauffeurs.

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiavri4u5_2AhV6wAIHHfppB2UQvOMEKAB6BAgGEAE&url=https%3A%2F%2Fwww.destentor.nl%2Fapeldoorn%2Fdeze-chauffeurs-willen-in-oekraine-hun-familie-beschermen-maar-staan-voorlopig-stil-bij-apeldoorn~af95af48%2F&usg=AOvVaw28mxwTQC8QjaW3JngbM6-b Er staan er zat die geen kant meer op kunnen en er komen er steeds meer bij. Ook Russen kunnen straks niet meer betalen omdat hun passen niet meer werken.
  12. Quincy

    Ben er ook weer !!

    Allemaal onbekenden in het filmpje....🤨
  13. Is Loskamp nog steeds failliet? 😉
  14. Bij "een beetje populair lopen doen" moet ik eigenlijk gelijk denken aan Baudet of Wilders maar dat terzijde. Maar denkt u werkelijk waar dat ik er ver naast zit? De lijst van rechtszaken al dan niet gewonnen door de bonden is lang, heel lang. En als ze dan een zaak winnen zijn er maar zelden winnaars. Maar dat weet u zelf ook heel goed. En ja, de uitgaven aan advocaten in de loop der jaren lopen in de miljoenen. Ik vraag me af of dit zo in de cijfers terug te vinden is....
  15. Hijzelf heeft het over een overname en niet over een faillissement. Loskamp Logistics is voortgevloeid uit een overname van een transportbedrijf. Freddy Borghuis (manager) werd in 2017 gevraagd om een deel van de transportactiviteiten te coördineren. Zo gezegd, zo gedaan. Anno 2019 doet Loskamp Logistics veel charterwerk voor grote transportbedrijven. /www.scangaroo.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden