[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Accu dood DAF 480 XF


RollaRappa

Vraag

  • Forumlid

Goedemiddag,

 

Na hoelang still staan is jullie trekker 'dood' ik heb 4 dagen still laten staan en accu is volledig leeg (zijn 2 nieuwe accu's geplaatst niet lang geleden). En wat doen jullie om dit te voorkomen. Betreft DAF 480XF.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

1 slechte accu is ook een mogelijkheid, na 3 jaar had 1 van de accu's een dik buikje. Accu's vervangen en nu na 3 weken stilstand met afzetten hoofdschakelaar druk op de knop en weg zijn wij. Dus accu's uitmeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei andremast:

Hoofdschakelaar uitzetten(indien aanwezig)

Nooit gedaan bij d DAF en nooit met platte accu s gestaan. Accu s waren  zelfs na 15 uur nachtrust nog 80 procent. Na dat ik eraf ging en een ex collega erop ging na een maand accu s gewisseld omdat hij plat stond. Accu s zijn rare dingen. De ene keer kunnen ze vijf jaar. De andere keer nog geen maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vorig jaar meegemaakt dat ik onderweg was met een Scania van een jaar oud. 'S-avonds geparkeerd om te overnachten, de volgende morgen zou ik gaan rijden helemaal niks. Bleek een van de accu's dood.

Dus ja, accu's zijn rare dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden