Dutch Kovac Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Heb alles al bekeken maar weet iemand misschien of de 24/12 volt sigaretten plug ook ergens op een andere plaats is gezekerd ?DAF XF 106. 2014.. Groet Dutch Kovac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 22 april Forumlid Share Geplaatst 22 april Als je niets in de stoppenkast vindt, is ie misschien doorgelust met een andere gebruiker. Geloof er nooit in dat zoiets ongezekerd is. Maar bel eens naar een lokale daf werkplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 22 april Forumlid Share Geplaatst 22 april Kan mij moeilijk voorstellen dat die een zweefzekering heeft. De sigaretten plug is toch datgene waar men het meeste insteekt/mee experimenteert. Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid volvofh12 Geplaatst 22 april Forumlid Share Geplaatst 22 april Als het een 12 volt aansluiting is kan de omvormer (24 naar 12) ook kapot zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 22 april Forumlid Share Geplaatst 22 april 5 uur geleden zei ayla: ft. De sigaretten plug is toch datgene waar men het meeste insteekt/mee experimenteert. Groet Ron Dat ligt er maar net aan wat je in je cabine laadt , hoe oud zij/hij is, en hoe gewillig. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 23 april Forumlid Share Geplaatst 23 april nou ja Europeaan, zijn die poppen met een kabeltje nog te krijgen? Ik dacht dat tegenwoordig alles op accu of batterijen was..... Groet Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 23 april Forumlid Share Geplaatst 23 april (bewerkt) 1 uur geleden zei ayla: nou ja Europeaan, zijn die poppen met een kabeltje nog te krijgen? Ik dacht dat tegenwoordig alles op accu of batterijen was..... Groet Ron Dat kabeltje is alleen voor de compressor, om die poppen op te blazen.( heeft men mij verteld) 23 april bewerkt door europeaan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts