[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

autotransporters


truckermark

Recommended Posts

  • Forumlid
Inderdaad nog meer dan nu. We hebben 8 TGSen, en voorlopig komen er ook geen bij. Dus kans van 1 op 8, dat ik het ben;). Voorheen met de Premium was het 1 op 10, maar voor de echte kenners 1 op 2. (6 Groenewolds en 4 Kässbohrers, waarvan 2 met sideskirts).

De andere Koopmanchauffeurs hier op het forum rijden allemaal actros, dus lekker anoniem:p

Maar ik vind het gewoon een mooie auto en in dit geval ook met een goeie opbouw erop.

Ben er van de week diverse keren 1 tegen gekomen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 533
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Inderdaad nog meer dan nu. We hebben 8 TGSen, en voorlopig komen er ook geen bij. Dus kans van 1 op 8, dat ik het ben;). Voorheen met de Premium was het 1 op 10, maar voor de echte kenners 1 op 2. (6 Groenewolds en 4 Kässbohrers, waarvan 2 met sideskirts).

De andere Koopmanchauffeurs hier op het forum rijden allemaal actros, dus lekker anoniem:p

Maar ik vind het gewoon een mooie auto en in dit geval ook met een goeie opbouw erop.

ehhhh 1 op de 11 hier he ouwe klets wous ...

en 1 op de 1 met een friesche vlag voor en achter op :rolleyes:

hoe zo annoniem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben de gij al wir beter, jonguh?

11 collega's hier op het forum? En niet 1 met een CF-vaantje:D

Maar de TGSen en vroegâh de Premiums, vallen/vielen wel op tussen al die sterren;),

11x super trans metago kerel

en jup rij al weer rustig aan !!!!!!!!! rond ;)

o ja ...http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?30269-wie-nog-werk-zoekt-....&p=324602#post324602

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden