[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Theo Truckfotografie


Rolstoelpiloot

Recommended Posts

  • Reacties 313
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Foto's in posting 227 ziijn in Beilen , Smilde, A28 gemaakt.

Foto's in posting 228 t/m 231 langs de N34 bij borger.

De foto's in posting 232 en 233 zijn boven de A7 afrit 28 bij Beetsterzwaag gemaakt. (waar ik 2 uurtjes mocht wachten op een retourrit)

En inderdaad ben ik mijn plekjes langs de N33 kwijt, het laatste jaar sta ik niet meer aan de N33 ivm andere werkzaamheden binnen het bedrijf.

Tegenwoordig sta ik overal en nergens te fotograveren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Foto's in posting 227 ziijn in Beilen , Smilde, A28 gemaakt.

Dan hoop ik dat je daar vanmorgen ook stond Theo anders heb ik voor niks getoeterd , ik denk laat hem eerst die foto maar maken anders schiet dat er weer bij in ;)

Maar mocht je daar een foto gemaakt hebben , ik wil hem graag hebben (evt wel tegen betaling) ....Gr Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Is zeker een nieuwe hobby aan 't worden, dat fotograferen? Van de week in Barneveld/Voorthuizen stond zo'n gast en 'n week of 2 terug 1 bij Beilen ofzo in de berm. En nee, geen politie:nee:

Fotograferen is toch niet verboden :D

Alleen die klojo's die zichzelf en het verkeer in gevaar brengen moesten ze met de Camera om de oren slaan. die maken alles kapot voor de anderen die wel hun verstand gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden