[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ice Road Truckers


Gast Trucklily

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Heb Seizoen 1 al enkele maanden in mijn bezit, via de US over laten komen. Origineel :D Maar tegenwoordig is het volgens mij ook te koop via www.fsb-shop.nl. Ik kan het overigens mis hebben, pin me er niet op vast...

Seizoen 2 heb ik gedownload, maar vond het een stuk minder dan het eerste seizoen, maar smaken verschillen, zullen we maar zeggen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb Seizoen 1 al enkele maanden in mijn bezit, via de US over laten komen. Origineel :D Maar tegenwoordig is het volgens mij ook te koop via www.fsb-shop.nl.

Mooi, dat komt dus onder mijn kerstboom te liggen...

Nu iedere week braaf opgenomen op video maar ik baal ervan als de aflevering weer afgelopen is ( huh nu al? shit weer een week wachten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • Forumlid
Op de digitale zender History. Maar de afleveringen zijn ook te downloaden als divx op cd's.

Ik zou Xvid proberen en gewoon streamen naar je tv maar op cdtje zetten kan ook als je dvd het ondersteund. Google is je vriend :ja:

En nee mensen downloaden is niet illegaal :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was goeie aflevering.

Moet wel spannend zijn om zo op dat ijs rond te "schuiven" en dan maar hopen da je geen pech krijgt onderweg....

Geef mij maar de begaanbare grond onder mijn rubber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden