Spring naar bijdragen
harrie nak

Frigoline (Bas Selman) Failliet.

Recommended Posts

bas selman heeft niets maar dan ook helemaal niets met joh. van der haas b.v. te maken en dat willen wij graag zo houden

dit zijn de reinste flauwekul verhalen die door iemand uit zijn grote duim worden gezogen

jan-paul van der haas

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bas selman heeft niets maar dan ook helemaal niets met joh. van der haas b.v. te maken en dat willen wij graag zo houden

dit zijn de reinste flauwekul verhalen die door iemand uit zijn grote duim worden gezogen

jan-paul van der haas

Complimenten voor de reactie Jan-Paul. Geeft wel aan dat jij/jullie als bedrijf 'er' bovenop zitten en snel op zaken inspelen. Helemaal goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ken paar chauffeurs die er al vanaf de tijd van wijntrans zitten en iedere keer gewoon mee gaan na de nieuwe kleuren hoor als de auto maar mooi is he maar ja een beetje chauffeur ga niet bij zon bedrijf werken net als bij een ander bedrijf die van die mafide praktijken bedrijf zoals uitvlaggen enzo bedrijf  :zegtniets:

Denk dat er weinig met Bas Selman willen werken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het aantal contacten in zijn telefoonboek zal beperkt zijn tot een curator en een advocaat. Als hij verder iemand bel, ja met Bas Selman tuut, tuut, tuut, tuut.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

toch raar dat ze gewoon doorrijden of zou bassie weer een ander nr hebben dan voor ze chauffeurs zmz soort geheim voor niemand te bereiken chauffeur tel nr

Het aantal contacten in zijn telefoonboek zal beperkt zijn tot een curator en een advocaat. Als hij verder iemand bel, ja met Bas Selman tuut, tuut, tuut, tuut.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kwamen die chauffeurs van Wijntrans Dongen af?

Ging allemaal indertijd niet lekker met de overname....

Europe flyer heeft in 2004 het bedrijf WIJNTRANS, van Alex Wijnen uit Dongen overgenomen.
Enige maanden daarna stond men al voor de rechter.
http://jure.nl/at974...ele ging.<br />          

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De lege bv in Huissen is failliet,daar zaten de vader en moeder van Bas nog in.

De hoofdvestiging zit al even in Duitsland.

Ennuhhhh,de chauffeurs krijgen nog steeds gewoon betaald,dat heeft niets met `dikke auto´s`te maken.

Ook Transport-on-line doet af en toe erg aan stemmingmakerij.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat er weinig met Bas Selman willen werken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb voor Bas gewerkt.

Naar alle tevredenheid. Toen ik na een discussie per direct stopte met de 3 auto's die voor hem reden heb ik gewoon al mijn geld gehad zonder dat ik er achteraan moest.

Ook is er hier al eens gevraagd wie er gewerkt heeft en wie er van die mensen nog geld krijgt. Wat hij vogelt met bv tjes en zo is een heel ander verhaal. Maar ik ken eigenlijk geen mensen die er werken of gewerkt hebben die slecht over hem praten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ron, niet om het een of ander maar...

Jij meldt geregeld dat die club zo goed naar het personeel/charters was, alles werd betaald.... 

Maar gelet op het feit dat deze club geregeld naar de kloten ging, MET achterlatend een spoor van ellende door openstaande facturen, boeit je dus weinig.

Zo van, als ik mijn geld maar krijg, hij zij eraan komen boeit mij niet?

Zoiets?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal waar Eddy.

Ik heb geleerd goed voor mezelf te zorgen. En zolang de wet niet word overtreden is het goed. Hoe verwerpelijk je het ook kan vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb er even gewerkt maar ik was het met het een ander niet eens dat kon ben en bas  selman niet waarderen.

Dat maakt Bas Selman of Europe Flyer nog niet per definitie een slechte werkgever. Een werkgever kan natuurlijk nooit met ieders wensen en verlangens rekening gaan houden. Hoe redelijk of verstandig die wensen in jouw ogen ook kunnen zijn.

(een tiental faillissementen en een veroordeling voor fraude maken de Selamennetjes trouwens wel per definitie slechte of 'foute' ondernemers :ja:  )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb nergens geschreven dat het een slechte werkgever is maar als hun van mijn verlangen dat ik moet iets doen omdat het in hun straatje past wat ik niet wil doen ivm veiligheid op de weg dan ben ik een niet goed luisterende jongen.en dan gaan onze wegen uit elkaar en dan wordt niet alles betaald. want de mannen in huissen denken ze alles voor het vertellen hebben.en dat ze altijd gelijk hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De lege bv in Huissen is failliet,daar zaten de vader en moeder van Bas nog in.

De hoofdvestiging zit al even in Duitsland.

Een lege BV gaat niet 'zomaar' failliet Liemers. Een faillissement wordt altijd aangevraagd door schuldeisers. Dus op de een-of-andere manier waren er nog mensen die geld tegoed hadden van die (naar ze jou hebben wijsgemaakte) 'lege' BV.

Daar zijn gewoon dus nog wat rekeningen doorgeschoven. Niet voldaan en ook niet met de intentie om ze ooit te voldoen. Ofwel gewoon smeerlapperij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als Vader en moeder en zoon ieder een B.V. Heeft Zijn er bij dat zit weer in een N.V. En hebben ergens een Postbus nummer ergens in Nederland

Veel buitenstanders weten het vaak het beste

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een lege BV gaat niet 'zomaar' failliet Liemers. Een faillissement wordt altijd aangevraagd door schuldeisers. Dus op de een-of-andere manier waren er nog mensen die geld tegoed hadden van die (naar ze jou hebben wijsgemaakte) 'lege' BV.

Daar zijn gewoon dus nog wat rekeningen doorgeschoven. Niet voldaan en ook niet met de intentie om ze ooit te voldoen. Ofwel gewoon smeerlapperij!

Nee Rob, je kunt ook zelf een faillissement aanvragen

post-2518-0-47903800-1412589072_thumb.jp

bron: >> klk <<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker weten Rob

Mijn oude werkgever had ook surciance van betaling aangevraagd , wat werd geweigerd

en is daarna falliet gegaan

maar er waren geen schuldeisers voor de curator

wat bij menig een toch grote ? gaf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites