Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 16-05-14 in all areas

  1. Ben een aardig ritje aan het doen, morgen ochtend komen de laatste twee er uit. Kwam langs dit stadje in Texas. Sweetwater... Moet dan altijd aan deze film denken, ga naar 28 minuten voor de scene, of bekijk de heele film. Het schijnt dat de jongere generatie die film niet ken.... zonde. Miss Cardinale is toch wel 1 van de knapste actrices ooit vid ik....
    3 points
  2. Nee, moet je zeker niet doen! Gewoon de rest van je leven thuis gaan zitten....... Rode rakker!
    2 points
  3. ja en dan heb je nog je bestuurdertacho pas om de 5 jaar en bijv: je id kaart,, zo blijf je wel mooi bezig, ja je moet er wat voorover hebben , maar kan me best voorstellen dat jonge jongens geen chauffeur meer willen worden, eigenlijk is er een bal meer aan, voordat zij alle rijbewijzen hebben zijn ze jaren verder, en een stuk armer, de lonen zijn ook niet super,, de 48 urige werkweek, en het vrijberoep is er ook wel af ( het meest gecontroleerde beroep tegenwoordig) bijv: dat volgsysteem ,, een voorbeeldje: had laatst een ritje naar hoogeveen moest om 7 uur vertrekken want is 2 uur rijden en moest 9.00 lossen afgesproken tijd. rijd er ook precies 2 uur op als ik niks tegen heb 83 op cruiscontrol dus ik klok in op de zaak om kwart voor 7 loop naar de toetoet stond de ah nog los dus ff aankoppelen enz rijd weg 8 minuten over 7, precies om 9 uur ging mn telefoon reed net voor de afslag hoogeveen het was het plannertje,, hij zei me waarom ik er nog niet was en dat ik op tijd diende te vertrekken want als ik te laat was gebeurd het vaak dat er dan een andere wagen voor gaat en dat ik dan te laat terug ben voor de 2e rit, en hij zei dat ik 8 min te laat vertrokken ben,dat kon die allemaal zien op de pc, ik werd toen toch wel lichtelijk boos, heb um gezegd waarom zet je me niet een half uur eerder op half 7 vertrekken kan dan onderweg als het moet ook nog even scheiten ofzo of ben je bang dat je me een half uurtje meer moet uitbetalen, van dit soort dingen spring ik uit mn vel dit bedoel ik met het meest gecontroleerde beroep.
    2 points
  4. Er zijn genoeg mensen die dol graag willen werken geef mij via pb maar ff het adres dan wil ik wel werken hoor alles beter dan van de staat te leven
    1 point
  5. Hup, met de oude koets het strand op ! Voor de liefhebbers, hier een verslag : http://la1113b.wordpress.com/katwijk-strand/
    1 point
  6. Niet alle gewerkte uren( dus uren die je baas je moet betalen) tellen mee voor de 48 urige werkweek hoor.... ??? begrijp niet precies wat je bedoelt maar ze lieten me een schema zien die goed bijgehouden word ik had vanaf januarie gemidd 48 uur per week de meeste collega,s hadden er veel meer ,,volgens hem mag je op een gemiddelde van 51,4 uur per week uitkomen in een half jaar,, tja het zal wel dan zij zullen het wel weten,, ( ik vroeg nog...omdat ik regelmatig overuren omzet in vrijtijd en ook opneem of die ook meetellen ja die telden gewoon mee,,behalve a.t.v. dagen telden niet mee. Als je van een nachtvergoeding rijk wilt worden moet je geen chauffeur blijven,die OKV is om je kosten te dekken en normaalgesproken moet je daar mee uit kunnen komen,als je er wat van overehoudt is dat meegenomen ,maar moet niet t doel zijn. Transport cao is iets meer: voor volle dagen van huis is t zo iets van 44 euri,maar de eerste en laatste dag is minder. dat heb ik nooit gezegd dat ik rijk wilt worden van een nacht vergoeding,en het doel snap ik ook, nee en als ik rijk wil worden moet ik geen chauffeur blijven, dat wist ik ook al,, werk gewoon om dat het mn plicht is voor volk en vaderland en om mn rekeningen te betalen, en omdat ik zo opgevoed ben dat je moet werken voor je brood, als ik wist hoe ik makkelijk rijk kan worden was ik alang gestopt
    1 point
  7. Had wat tijd vandaag, en dan eet ik op t gemakje in een goed tentje. Dit was op aanraden van de klant, en het was ver boven gemiddeld voor de prijs. Dat is het resaurant. Binnen ook tamelijk rustig. Het was 3 uur, dan eet niemand, het schijnt te draaien als een tierelier, heeft ook veel goede recensies on line. HHhhEEeee, yyyiiiihhhaaaa.... Dat hebben ze overal eigenlijk, het is gewoon appeltaart. Rest van t menu, nette prijzen, en alles vers gemaakt. Zo eten ze hier, iets vooraf, salad for me. En de "chopped steak" soort hamburger, met friet natuurlijk... En een glas icetea, zonder suiker. Dat was totaal $10.80. Dus met de tax, op t menu staan de prijzen, zoals overal, zonder salestax. Wat ongeveer, gemiddeld 5% is. Sommige staten hebben geen salestax. 3 dollar tip, bediening was ook goed, totaal 13.80. En dat is een vrij normale prijs. Het was wel boven gemiddeld goed.
    1 point
  8. En je verhaal staat weer vol met tegenstrijdigheden. Het verhaal van "Hans" gaat niet op voor zeg 95%, omdat die wel een sociaal leven hebben. En dat je jaloers op zijn inkomen ben, slaat ook negens op. Immers je had ook die kans, maar kies ook voor je gezin, dus meer binnenland werk, en vaker thuis wilt zijn. Niets mis mee, je kreeg (gelukkig) die kans, en die heb je met 2 handen aangepakt. Jullie werk is nu eenmaal weer geen afspiegeling voor de rest van de transport sector. Dat is de grote fout die je telkens weer maakt
    1 point
  9. Met alle respect hoor....... Maar in België is de ellende nog veel groter dan in Nederland. En het lul verhaal dat ook een Belg niet meer ver wil rijden is ook gelul. Zeg het dan goed. Ook een Belg wil niet voor een fooitje de wereld rond, net als hier. Ook België heeft een hoog aantal werkelozen onder de chauffeurs, alleen omdat ze massaal "ingeruild" worden door wederom de goedkope krachten uit het Oosten. Alles draait om geld vriend, en niet om de wil, zoals u voor doet komen he
    1 point
  10. Van de ouwe baas, liep fantastisch, alles "kon" en alles "mocht" en de centen prima in orde!! En toen hij de hele boel overdeed aan Goes moest dat daar de koe met de gouden horens zijn!! Een planner van de oude baas begon (opnieuw) voor zichzelf en ziet er allemaal goed uit en volgens mij loopt het goed bij Koeltrans Angeren bv en de oude baas zelf begon opnieuw in Bemmel en het gaat daar kennelijk buitengewoon goed met Koeltransport Aalsmeer bv En de firma Goes investeerde fors in TOP transport & logistiek en de officiële naam werd Goes Aalsmeer bv (maar alles zat in de Meern en Venlo) En van de nieuwe baas een splinter nieuwe koets!!! TOP-flora international zat in de Chiccolella groep. Jammerlijk is het hopeloos mis gelopen!!! Om te kunnen zien danwel bemerken dat het bergafwaards verliep hoefde je geen geleerde voor te zijn, de markt verschoof zich naar oost €uropa en de belangrijkste / grootste opdracht gevers gingen failliet en dan wordt het moeilijk overeind te blijven!! Daarom ben ik wat anders gaan zoeken, iets wat ook niet meer voor het oprapen ligt!!! En sinds bijna 1 jaar rij ik hiermee, winkels in en om Amsterdam (Albert Heijn) bevoorraden vanuit Zaandam. Werd eerst volledig voor "gek" verklaart maar heb er nooit spijt van gehad en eerlijk gezegd ben ik er nu juist blij mee anders had ik door faillissement van Goes (waar ik vandaan kwam) hard tussen wal en schip geraakt!!
    1 point
  11. Kijk... en nu beoordeel je een bedrijf naar de ervaring van 1 van hun chauffeurs..... Zo slecht zullen ze allemaal ook niet zijn. Doe zoals hier, geen mexicaanse trucks in de VS. Ze weten dat ze super goedkoop zijn. Holleman, die kwamen toch uit Breda?
    1 point
  12. Dan ben ik altijd nieuwsgierig wat deze managers hebben moeten betalen voor dit bedrijf. Of........, hebben ze geld meegekregen.
    1 point
  13. Niet negatief, maar realistisch. Ik was vanmorgen in Hoofddorp. Daar stond een wagen van Haenen Maasbree. Ook al op Pools kenteken en dito chauffeur. Die heeft het dus ook al uitgevonden. Op dit moment sta ik bij een Rotterdamse containervervoeder. Het halve wagenpark staat aan de kant. En aan de bordjes achter de ramen te zien is dat niet omdat er een chauffeurstekort is. Maar oh oh, wat is het toch positief allemaal.
    1 point
  14. Ik zit 5 dagen achtereen achter het stuur, geen probleem. Maar dat komt omdat het bed van een scania zo slecht ligt dat het comfortabeler is met je hoofd op een kussen op je stuur te slapen
    1 point
  15. Juist. Iemand die wel voor "een appel en een ei" alle voor de hand liggende werkzaamheden wil doen, bedoel je toch???
    1 point
  16. Nee, tuurlijk niet. 250 km enkele reis? Is 500 voor een week. 6 dagen werk is gemiddeld 83,3 km per dag. Is €80 euro aan bezine. Misschien heb je nog een werkloze kennis, kan je samen rijden. Scheelt in de kosten. Je kan ook het uitzendbureau bellen met de mededeling dat je dan 2 weken weg wilt zijn. Hoef je maar een keer heen en weer in 2 weken. Maar het is overduidelijk. We zien duizenden redenen om niet te werken. Terwijl er eigenlijk maar één reden zpu moeten zijn om wel te werken en dat is overleven.
    1 point
  17. Mazzelaar. Ik moet het nog minimaal 30 jaar zien vol te houden. :mellow: fuck stropdas, love werkschoen.
    1 point
  18. Op jouw leeftijd is het beter om in je spaazame vrije uurtjes te sporten, beetje met gewichten rondlopen enz... Anders ben je binnen een paar jaar net als alle.. de meeste leden hier, een vet varken.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden