[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Webcam is aan


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Schreef toch echt, een uur of 7.....

Tja, miere...dinges.

Ga vanavond naar St Louis, dat is 240 mijl recht naar t westen.

Vroeg dus een paar weken terug of ik wat rond het huis kon rijden, ben nu een beetje veel thuis. Maar zeg voorlopig niks, anders denken ze wat een zeurpiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Was donderdag avond naar Dayton Ohio gereden, slaap in het dock.

<orgen nog 2 in KY, eerste in Lexington, dan Mount Sterling, wat 25 minuten daar vandaan is.

Dan weer leeg terug.

Zaterdag weer naar Danville Illinois 10.30 lossn, dus vroeg vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, sorry, had de laptop thuis gelaten.

Niet veel geslapen laatste nacht, dus maar in gehaald bij het los adres, die er natuurlijk super kort over deden...

Morgen middag (Zondag dus) naar Rockport Illinois. Maandag ochtend lossen, daarna nog 3 of 4 adressen. Daarna leeg terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is Mississippi, schreven het allebei fout. Als Hallowed erachter komt lacht ie stiekum...

Wat is een rivier en een staat mister Freddie....

Eigenlijk stond ie in Louisiana, 730 mijl van de zaak.

Wat fotoos als bewijs.:cool:

1005467.jpg

Dat was onderweg, de tweede had ik net de zwarte Freightliner geparkeerd.

Die rode Peterbilt had, denk ik, een afgebroken klep.

1005469.jpg

En tja, met al dat gedoe moet je de regels wat verbuigen.:D Wat iedere hollander maar wat graag doet.:angel:

1005470c.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had de zwarte op de onramp geparkeerd, de amdere chauffeur draaide hem om en wachte daar, ondertussen reed ik naar de volgende afrit, ree terug en ging daarna achteruit naar die rode, wilde niet draaien op de snelweg omdat we net achter een hobbeltje stonden.

Rode aan gekoppelt, terug de oprit op, tegen het verkeer in, omgedraait en terug naar Corydon.

Hoop dat t nu duidelijk is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoop dat t nu duidelijk is....

Helemaal hoor! Wat een verschil met NL. Hier moeten van Rijkswaterstaat defecte auto's op de vluchtstrook zo snel mogelijk afgesleept worden, door de dichtsbijzijnde berger.

Om te voorkomen dat de file te lang wordt. Maar op jouw foto's is weinig file te zien....

Mooi rustig daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal hoor! Wat een verschil met NL. Hier moeten van Rijkswaterstaat defecte auto's op de vluchtstrook zo snel mogelijk afgesleept worden, door de dichtsbijzijnde berger.

Om te voorkomen dat de file te lang wordt. Maar op jouw foto's is weinig file te zien....

Mooi rustig daar!

File???:D

Dat is hoe de meeste wegen zijn. Hij stond er sinds dinsdag 14.00 uur, ik kwam er woensdag ochten om 10.00 uur.

Vertrok in Corydon om 17.00 uur.dinsdag.

Toen ze mij belde was ik met miss Happy in het dorp, beetje terras weer, zodoende....:ja:

Oplegger leeg rijden... die moest nog 1300 km......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal hoor! Wat een verschil met NL. Hier moeten van Rijkswaterstaat defecte auto's op de vluchtstrook zo snel mogelijk afgesleept worden, door de dichtsbijzijnde berger.

Om te voorkomen dat de file te lang wordt. Maar op jouw foto's is weinig file te zien....

Mooi rustig daar!

Er is daar niet veel verkeer.

Vergat 1 ding, nadat we de reserve truck hadden afgekoppeld op de oprit moest de rode trekker onder de oplegger weg gesleept worden,daarna moest ik naar de volgende afrit, terug en dan achteruit naar die rode.

Hoop dat het duidelijk is. Zou nooit een goede leraar zijn....

Stond ooit in Parijs met pech, ongeveer 4 uur s'ochtens, de takelwagen was er in 5 minuten, mocht niet blijven staan en proberen te repareren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Soms is het druk, dit is net oost van Chicago.

Files kosten geld als je per mijl betaald krijgt....

1005478.jpg

En de laatste twee van het sleep gedoe.

Van de 4 peterbilts die ze kochten hebben er drie flinke moterschade.

De vierde gaat enkel naar de dragraces en rijd misschien 30.000 mijl per jaar.

1005472.jpg

1005473.jpg

Misschien mag ik het bergingschauffeurclubhuis even van binnen zien nu.:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zondag naar, je raad het nooit:D, Danville Illinois.

En 1 pallet ergens bij een monteur thuis.

Ga echter niet via de Interstate, de Indy 500 word morgen gereden, en dat cicuit is aan de westkant van Indy, precies bij de afslag naar Danville.

Google Speedway IN maar, dan zie je het gelijk. Er komen daar minstens 250.000 bezoekers, het is in feite het grootste stadium in de wereld. De track is 4 km geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maandag was Memorial day, dan werkt er bijna niemand

Vandaag, dinsdag hele dag thuis.

Morgen beginnen in Louisville Kentucky, wat 25 mijl van de zaak is, dan nog 1 in Calhoun KY, dan weer naar huis.

Rij nog minder dan onze antiglobetrotter Teddybeer.:D:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vertek zondag middag rond 14.00 uur, 20.00 uur NL tijd.

Trip gaat naar Kutztown, spreek uit koetstown, ja ja, een NL naam verengelst.

Los er maandagmiddag, dan s'avonds 1 in Chester NY, de laatste dinsdagochtend in Armonk NY.

PS, voor hen die het intereseert, die Peterbilt had een gebroken krukas....... Dat is de tweede die deze chauffeur heeft gebroken..............

Vraag me niet hoe je dat doet. Hij is overgens de senior driver, hij werkt er het langste van alle chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had de laptop terug afgelopen woensdag, maar was in een haast en moest wat rotzooi opladen. Nou moet ie weer gaan, hopenlijk.....

230 dollar armer.:rolleyes:

De vrouw heeft m weer geladen met wat programmaas terwijl ik werkte. Ben daar absoluut niet zo handig mee.

Ga zaterdag avond nog een keer naar Danville Illinois voor een vroege zondag ochten levering.

Dinsdag ochtens met t vliegmachien naar Arizona.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geniet van je/jullie vakantie Corydon.Ik neem aan dat de grote kleine meid ook mee gaat?

Uiteraard.

Speciaal voor haar hebben we die kiet gehuurd met zwembad. Dat is het liefste wat ze doet, in een zwembad spartelen.

Dat is eigenlijk de enigste plaats waar haar lichaam vrij is van zwaartekracht, en je kunt het vaak 3 km verderop horen hoe ze ermee in haar nopjes is.

Ze zwemt echter wel als een baksteen, dus zelf er ook maar in;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden