[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het weer zoals het is vandaag


usacandyman

Recommended Posts

ik vindt sneeuw wel mooi in de winter en die is bij ons in nederland bijna niet meer te zien.

in het buitenland in de bergen en heuvelachtig gebied wel en dan is het toch ook mooi.

afgelopen week bij ons bijna hele week regen geweest:mad:

dan zie ik liever zulke plaatjes van de snoepjesman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik vindt sneeuw wel mooi in de winter en die is bij ons in nederland bijna niet meer te zien.

in het buitenland in de bergen en heuvelachtig gebied wel en dan is het toch ook mooi.

afgelopen week bij ons bijna hele week regen geweest:mad:

dan zie ik liever zulke plaatjes van de snoepjesman

Nou John, hier is de sneeuw ook nix.

Valt er sneeuw, is het rijden haast onmogelijk omdat er zoveel hier in de "Rheinische Tiefebene" niet met sneeuw kunnen omgaan. De volgende dag is het dan een een smerig zwarte en gladde massa en de 3e dag is ie weer weg.

Pfffffff sneeuw in Rheinhessen is alleen maar lastig :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

3 weken geleden stond ik om 15.00 uur stil voor Neubrandenburg, 19.00 uur was ik er door.........Voor me een afdaling waar vrachtwagens niet tegen op kwamen en dwars over straat stonden. In de tussentijd even een auto geladen! Ik vroeg aan de handelaar waar de winterdienst was, ieder jaar hetzelfde zei ie, als het begint te sneeuwen zijn ze er niet....... :hamer:

Heb wel sneeuwschuivers gezien, om de voet en fietspaden schoon te maken, de weg was niet belangrijk! Onvoorstelbaar, 5 cm sneeuw en alles staat stil!

post-770-1394781551,2701_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Idd CM. Foutje van mijn kant. Ik weet nog dat als je van F naar C om moet rekenen er 1st 32 af moet trekken en dan delen door 9 en maal 5. Dus 86F is 86 - 32 = 54 : 9 = 6 X 5 = 30C.

Rekenwonder...:p

Ik haal er altijd 30 vanaf en deel het door 2, wel zo veel makkelijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden