[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

werk zoeken


wesly

Vraag

  • Forumlid

hoi ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik ben onlangs geslaagd voor mijn c rijbewijs en moet nu 25 feb afrijden voor ce hoop dat het lukt.:eek:

maar nu mijn vraag ik woon in noord brabant vlakbij Breda en weten jullie of er hier in de regio

werk te vinden is als chauffeur ik solliciteer mn eigen rot. maar kan nog niks vinden:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Wat het beste werkt, tenminste bij mij was dat zo, om persoonlijk met je CV onder je arm naar bedrijven toe te stappen. En vragen of men werk heeft. Vooral in het begin niet te hoge eisen stellen. Dan zou dat gewoon moeten lukken:angel:

Succes

En laat ons iets weten als het wat geworden is.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ja denk dat dat het beste is gewoon bij bedrijven binnenstappen en vragen of ze werk hebben.

wil het beslist zonder uitzendbureau doen heb wel paar adressjes die ik straks kan bellen als ik me c e

heb. maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar aan de slag kan, en net wat je zegt niet te hoge eisen stellen maar hoop stiekem toch als ik werk kan vinden dat ik een vaste auto krijg hahaha.

maarja ben best bang dat als ik straks werk gevonden heb dat ik dan gelijk in het diepe wordt gegooid ben eigenlijk het meeste bang voor dat ik straks ergens naartoe moet en dan ik de weg niet weet nu kan ik wel beetje kaartlezen maar daar is ook alles mee gezegt :stom: hoop eigenlijk of iemand hier op het forum nog paar bedrijven weet die ik mischien nog over het hoofd gezien heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
:eek:

ik woon in noord brabant vlakbij Breda

Je heb geluk, het is bekend over de gehele wereld en omringende bewoonde planeten dat de beste, zeg maar de super chauffeurs uit die streek komen, ong 15 km oost van Breda.;)

Helaas is Breda niet zo een transport dorp.

In Tilburg stikt t echter de moord van transport bedrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ja denk dat dat het beste is gewoon bij bedrijven binnenstappen en vragen of ze werk hebben.

wil het beslist zonder uitzendbureau doen heb wel paar adressjes die ik straks kan bellen als ik me c e

heb. maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar aan de slag kan, en net wat je zegt niet te hoge eisen stellen maar hoop stiekem toch als ik werk kan vinden dat ik een vaste auto krijg hahaha.

maarja ben best bang dat als ik straks werk gevonden heb dat ik dan gelijk in het diepe wordt gegooid ben eigenlijk het meeste bang voor dat ik straks ergens naartoe moet en dan ik de weg niet weet nu kan ik wel beetje kaartlezen maar daar is ook alles mee gezegt :stom: hoop eigenlijk of iemand hier op het forum nog paar bedrijven weet die ik mischien nog over het hoofd gezien heb

Wat je eens kan proberen is een aantal bedrijven in tilburg zoals al gezegd was en dan kan je denken aan

zandbergen

steijger

peter appel

huijbregts

In breda

schuitema

voesenek

hanos/ispc

www.werk.nl

www.nationalevacaturebank.nl

Dat het op dit moment lastig is om werk te vinden dat is algemeen bekend en vooral als beginnend chauffeur zal het vrij lastig zijn.

Je geeft ook aan bang te zijn dat je ergens naartoe moet en dan de weg niet weet,deze angst zal je ook echt opzij moeten zetten want dit zal dus in de praktijk gewoon voor gaan komen,en ook al ben je al een aantal jaren chauffeur je zal altijd adressen blijven houden waar je nooit geweest bent.

Waar op dit moment het meeste werk in is dat is in de supermarktdistributie maar goed dit moet je wel willen natuurlijk,en moet zeggen en spreek uit ervaring dit valt in het begin vies tegen,,en ik kan je dan ook adviseren voordat je hier aan begint eens een rondje met je personenauto te gaan rijden door breda langs de verschillende supermarkten en je dan bedenken dat je daar met een trekker oplegger op af gestuurd word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Je heb geluk, het is bekend over de gehele wereld en omringende bewoonde planeten dat de beste, zeg maar de super chauffeurs uit die streek komen, ong 15 km oost van Breda.;)

Helaas is Breda niet zo een transport dorp.

In Tilburg stikt t echter de moord van transport bedrijven.

Breda telt 58 transportbedrijven

tilburg telt er 59

:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

in Breda zit toch ook die frankrijk transporteur??

Kennis Transport heet die toko geloof ik...

weet ook niet wat voor werk je precies zoekt...maar er zou in die grensregio toch wel iets te vinden moeten zijn zou ik zeggen...succes!

owja...en bang zijn ergens heen gestuurd te worden waar je de weg niet weet???

voor die ziekte zijn best goede medicijnen die over het algemeen op tankstations verkocht worden in de vorm van kaartmateriaal, en er is ook een variant op stroom die bij verschillende elektronicazaken te koop zijn in de vorm van naviatiesystemen, ook wel tante truus genoemt:D

bij voorkeur innemen voor vertrek en bij twijfel onderweg nogmaals...

met andere woorden: goede voorbereiding voorkomt problemen:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden