[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vrachtwagen gekanteld op de A50


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Een pluim als je op de zijkant parkeert? Hoe doe je dat eigenlijk op een rechte snelweg? Of eigenlijk op iedere weg??:rolleyes:

Haast haast denk ik zo...

Maar baas, inplaats van 6 maaltijden op te warmen had je ook kunnen helpen... dan had je er misschien slechts 3.15 minuten gestaan.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tja...feit is wel...de spiegel aan de chauffeurs kant is stuk...ff kijken, is een scania....prijs ongeveer 1500,- zonder overige kosten...nu alleen de vraag nog...hoe krijg je het voor elkaar m daar op zn kant te krijgen???? uitwijkmaneuvre voor een snijdende automobilist?...zou me niks verbazen...overigens...ik sta nergens meer raar van op te kijken....ik reed vandaag over de N233 en de chauffeur voor me ging vaak zat met zn wielen kantje boord berm/baan...k heb afstand genomen want zag wat aankomen en was voorbereid...gelukkig goed afgelopen...maar waar die chauffeur mee bezig was???? of moe...kan best

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hier heb ik verdomme 3,5 uur in gestaan.... Ik moet zeggen dat ik erg blij was met mijn magnetronnetje!!!

niet persoonlijk maar het merendeel rijdt ook vrolijk de file in he. Ik reed om 19.00 ri. noorden en las je ziet wat gewoon aanschuift. Ik geloof dat ik het om een uur of 14.00 of zo al op radio hoorde?

frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja...feit is wel...de spiegel aan de chauffeurs kant is stuk...ff kijken, is een scania....prijs ongeveer 1500,- zonder overige kosten...nu alleen de vraag nog...hoe krijg je het voor elkaar m daar op zn kant te krijgen???? uitwijkmaneuvre voor een snijdende automobilist?...zou me niks verbazen...overigens...ik sta nergens meer raar van op te kijken....ik reed vandaag over de N233 en de chauffeur voor me ging vaak zat met zn wielen kantje boord berm/baan...k heb afstand genomen want zag wat aankomen en was voorbereid...gelukkig goed afgelopen...maar waar die chauffeur mee bezig was???? of moe...kan best
Er zijn inderdaad best wel veel als je er achter rijd die met andere dingen bezig zijn als waar ze voor zijn aangenomen -of ze hebben de hele vluchtstrook nodig dat de keien je om de oren vliegen of er durft geen personen auto meer langs het gebeurt niet elke dag maar je ziet het toch wel veel .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

toen ik aansloot was het ongeluk nog niet gemeld op de radio of via de bak.... ik schoof aan 600 meter voorbij de afslag Hoenderloo.... Er stond dus na 10 minuten al 13 km file! Anders was ik wel omgereden natuurlijk! ( Ik had groupage bij me vanuit Emmen, die in Arnhem weer verdeeld moest worden over auto's die direct zouden vertrekken.... )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden