Spring naar bijdragen

Auto's dwars laden


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid
Dit soort website's zijn bij mij geblokkeerd.

Je mist er ook niet veel aan. Via een andere link op CF kwam ik er terecht.

Op het filmje wordt een dwars geladen autotje afgeladen. Eerst steekt hij een keer en dan draait hij door te slippen de auto verder om. Beetje een link spelletje op die hoogte. Maar het gaat allemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Neehoor, die Clio'tjes waren perfect, hebben er hier 2 gehad. Pa een Williams ma een 5 deurs Diesel. Heerlijke wagentjes. Alleen de hedendaagse Chinees Taiwanese remake is gewoon ruk.

Jij bedoelt Dacia Bas is ook een onderdeel van Renault...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee Arjan! Dat is een belediging! Vind Dacia's echt goeie auto's. Sterker nog, er staat hier een Dacia als opvolger van de Renault Scénic in de planning.

Als 't over Renault gaat hoef je mij niks wijs te maken. Maar kijk eens goed naar dat autotje, en zoek dan foto's van een Clio uit 97. Vooral de achterkant van het namaak autootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee Arjan! Dat is een belediging! Vind Dacia's echt goeie auto's. Sterker nog, er staat hier een Dacia als opvolger van de Renault Scénic in de planning.

.

Als je van plastic en net niet houdt is een Dacia een mooie auto. Ik heb vandaag een nieuwe Duster geladen, het rijdt niet echt en de deuren sluiten niet echt. Geen echte auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dag lang in zo'n ding rondgereden, alles geprobeerd. Zelfs even ruig terrein in geweest, deuren sluiten en sloten perfect en konden met een rotgang door een chicane hier in de wijk en hij helde amper over. Lekker stil van binnen, en ruim, rijdt comfortabel. Kortom een goede auto voor 't ritje naar 't werk, de sportclub of de supermarkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dag lang in zo'n ding rondgereden, alles geprobeerd. Zelfs even ruig terrein in geweest, deuren sluiten en sloten perfect en konden met een rotgang door een chicane hier in de wijk en hij helde amper over. Lekker stil van binnen, en ruim, rijdt comfortabel. Kortom een goede auto voor 't ritje naar 't werk, de sportclub of de supermarkt.

Nu niet boos worden nadat ik dit ga zeggen ;)

De dacia is een beetje met de MAN te vergelijken. Het is het allemaal net niet. Beide merken hebben last van de deuren bij MAN worden die op den duur zo lam dat ze er bijna uitvallen. Het zijn goede auto's voor een paar jaar maar om er 10 jaar mee te rijden moet je toch voor wat anders kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had er 1 op mn vakantie op fuerventura,dacht nou dat zal wel wat worden..Zelfs mee off road gereden..Niks aan het handje...Ja een hoop plastic,en gerammel..:rolleyes::ok:

Precies, en als je tegen de deuren duwt hoor je ze klikken in het slot. Maar, iedereen z'n meug. De Scenic was immers ook een goede auto... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Precies, en als je tegen de deuren duwt hoor je ze klikken in het slot. Maar, iedereen z'n meug. De Scenic was immers ook een goede auto... ;)

Inderdaad Herman. De Scenic was/is de beste moneymaker in de repatrieringsbusiness. Samen met de vorige Laguna en wat Amerikaanse State of the Art Chryslers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LOLHijs fijn Marnix!

Larsie, iedereen heb zo z'n mening. Maar wat jij nou zegt, sorry, maar ik weet wel beter.;)

Blijkbaar nog niet met MAN in het echt gewerkt. Ken meerdere bedrijven waar onder andere dit deur voorval binnen 3 jaar voorkwam. En dat is niet van horen zeggen heb het zelf gezien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden