[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Staking langs de grens


KEVINvB

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik hoorde vandaag dat er plannen zijn om volgende week een staking te organiseren i.v.m. het duurder worden van de sigaretten prijs.

De staking zou georganiseerd worden door pomphouders welke vlak bij de grens zijn gevestigd en de bedoeling zou zijn dat vrachtwagens een soort langzaamaan actie zouden gaan doen.

Weet iemand hier meer van? Het schijnt dat het op de radio is geweest, maar ik kan op het www niks vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Weet iemand hier meer van? Het schijnt dat het op de radio is geweest, maar ik kan op het www niks vinden.

De pomphouders zijn blij om van het tanktoerisme af te zijn nu de prijzen aardig gelijk liggen van de brandstof; nu dreigt er een tabakstoerisme te ontstaan door Nederlandse accijnsverhoging.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. Kan trouwens op m'n notebook echt geen streepje fabrceren hoor..

Heb je zo n goedkope ????:D:D:D:D:D

(sla de komma '` eens aan en dan gelijk daarna de e,dus zonder spatie tussen komma en e( dan krijg je zo iets é of è á,à,werkt ook met puntjes ë,ä,ö,ï,ü,):ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden