[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

kipper/walkingfloor/veevoertransporten oost,zuid-duitsland


brummi81

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Wie weet nog bedrijven die geregeld nog naar oost/zuid-duitsland rijden met losgestorte produkten als veevoer en granen ed,met name kipper,bulk of walking-floor?gr brummi
bloed kruipt waar het niet kruipen kan:ok:

Met alle respect, maar als ik het dan toch voor het kiezen had, zou ik zeker een andere deelmarkt kiezen.

Precies de deelmarkt die u noemt is uitgemolken tot en met. 20 jaar geleden was dat al zo, en momenteel is het dé uitgelezen markt om met goedkope(re) buitenlanders te werken. Dat is niet vanwege een "luxe-probleem".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een heel andere richting weet ik wel is bij de bekende brouwerij Bitburg Zij verkopen afvalprodukten aan de boeren die het gebruiken als veevoeder voor oa de koeien in de winter. IK zie regelmatig hiervan die bakwagens rijden met de NL kentekens. Ik heb er een gesproken en die rijdt van ma tot vrij niets anders en dan in het weekend de openbak afkoppelen in Bittburg en met de losse trekker naar huis

Misschien is dat wat?

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Een heel andere richting weet ik wel is bij de bekende brouwerij Bitburg Zij verkopen afvalprodukten aan de boeren die het gebruiken als veevoeder voor oa de koeien in de winter. IK zie regelmatig hiervan die bakwagens rijden met de NL kentekens. Ik heb er een gesproken en die rijdt van ma tot vrij niets anders en dan in het weekend de openbak afkoppelen in Bittburg en met de losse trekker naar huis

Misschien is dat wat?

Wim

Veel boeren willen dat spul niet meer

Dronken koeien op stal is ook niet alles

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Lees in één van je eerdere postings dat je uit het noorden van het land komt. Koning en Drenth, Groenewold, Runia, V.d. Wal Heerenveen en Logispan al geprobeerd ? Ben er niet bekend mee of zij frequent dieper in Duitsland komen.

Verder wordt er veel los gestort papier uit Duitsland per walking floor aangeleverd bij de Kappa fabrieken in Groningen, ga daar eens een dagje kijken om wat ideeën op te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Tja .., wanneer iemand toch perse weer in een deelmarkt ( << klik !! ) actief wil worden waar de tarieven gewoon "bagger" zijn?

Ik had een kennis, de beste man leeft niet meer, maar zolang als ik me kan heugen zei hij altijd al tegen z'n planners: Als je wat aanneemt, beter de slechtst betaalde vracht van gelijk wat, dan de best betaalde vracht veevoer (of iets anders wat met de agrarische sector te maken heeft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Tja .., wanneer iemand toch perse weer in een deelmarkt ( << klik !! ) actief wil worden waar de tarieven gewoon "bagger" zijn?

Ik had een kennis, de beste man leeft niet meer, maar zolang als ik me kan heugen zei hij altijd al tegen z'n planners: Als je wat aanneemt, beter de slechtst betaalde vracht van gelijk wat, dan de best betaalde vracht veevoer (of iets anders wat met de agrarische sector te maken heeft).

Bestond de GMP-certificering voor transport van veevoer toen al ? Da's iets wat niet alle transporteurs in het los gestort vervoer hebben. Ik denk dat een vracht veevoer daarom meer opbrengt dan bijvoorbeeld een vrachtje oud papier of "C-hout". Of dat vervolgens opweegt tegen de kosten van het bijhouden van een logboek en extra reiniging van het materieel...da's een ander verhaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Tja .., wanneer iemand toch perse weer in een deelmarkt ( << klik !! ) actief wil worden waar de tarieven gewoon "bagger" zijn?

Ik had een kennis, de beste man leeft niet meer, maar zolang als ik me kan heugen zei hij altijd al tegen z'n planners: Als je wat aanneemt, beter de slechtst betaalde vracht van gelijk wat, dan de best betaalde vracht veevoer (of iets anders wat met de agrarische sector te maken heeft).

Dat was vroeger zo

Vandaag de dag is er controlle met laden van dieren

Is de auto niet in orde Kan die vertrekken En wordt de volgende gebelt.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden