Spring naar bijdragen

aangenaam kennis te hebben gemaakt


Gast trucker10

Recommended Posts

  • Forumlid

Is goede reclame voor vendrig uit someren:ja::ja: Daar zullen ze blij mee zijn......De auto waar ik nu mee rondrij loopt een kleine 87km per uur. Ik rij altijd rond de 85km per uur. Lekker zuunig:ja:;). En als je dan de capriolen ziet als ze voorbij moeten en komen. Nou moet ik wel even zeggen dat het voornamelijk auto's zijn uit de nieuwe buurlanden en af en toe een snelle hollander. Soms lijkt het wel of ik stilsta zo hard komen ze voorbij....Maar ze doen maar lekker hun best....ik sta per uur en niet per rit.:D:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Toch een kleine aanmerking op je filmpje, waarom rij je middelste baan, ja omdat er steeds invoegend verkeer is, maar als je ziet dat ie achter je rijdt en haast heeft, had je ook even een baantje naar rechts kunnen opschuiven, men is verplicht rechts te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat zie je nou eigenlijk op dit filmpje,....

Een chauffeur haalt de ander in die willens en wetens gewoon op de middelste baan blijft rijden over ik weet niet hoeveel km,

ik snap best dat je wel eens naar de middelste baan gaat voor invoegend verkeer, maar dan ga je daarna toch gewoon weer naar rechts.

Goed, de invoeg actie was zeker niet iets om de schoonheidsprijs te behalen, maar ben eerlijk hebben we dat allemaal niet eens een keer gehad/gedaan.

Oke dan heb je ook nog zoals er geschreven word de gebaren die er gemaakt zijn,.... Ik zie er maar 1 en dat is dat hij zijn volle hand omhoog steekt om volgens mij zich te verontschuldigen over zijn juist gemaakte fout.

Het is gewoon heel simpel, we zitten nu eenmaal met (te)veel weggebruikers op onze wegen, een beetje tollerantie en wat meer begrip voor elkaar zou wel op z'n plaats zijn, laat gewoon effe je gas los, dat duurd een paar seconden en iedereen rijd weer lekker verder, precies zo als dat een collega naar links gaat om een andere collega chauffeur in te laten voegen je ook niet meteen vol op je gaspedaal moet gaan hangen zodat je hem lekker langs je kunt laten hangen (wat in Belgische begrippen volgens mij de normaalste zaak van de wereld is.)

verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Toch een kleine aanmerking op je filmpje, waarom rij je middelste baan, ja omdat er steeds invoegend verkeer is, maar als je ziet dat ie achter je rijdt en haast heeft, had je ook even een baantje naar rechts kunnen opschuiven, men is verplicht rechts te rijden.

Ik zal die PKW dan van de baan duwen die rechts van mij aan het rijden zijn , tja kijk ik moet even een baantje opschuiven omdat er een snellere LKW al op het uiterste rechtse vak aan het rijden is en hij was al een tijdje op het uiterste linker vak aan het rijden , zelf zolang al dat ik ook daarvan beeldjes heb .

NU is je opmerking wel top , dat ik daar niet zelf aan gedacht heb , je ziet er eentje die tegen de verkeersregels ingaat , dan ga je de personen rechts van jouw ook even wat de weg afdrukken omdat Mr. door wil .

IK krijg via twitter te horen dat ik niet profesioneel ben , hoe profesioneel was die chauffeur dan , uiterste linker rijvak , zijn afsnijden en daarna zijn obscene gebaren , Perfect voorbeeld hoe jullie dat daar in NL geleerd hebben echt iets om fier op te zijn op deze voorbeeldchauffeurs .

Wat hij voor de 4armentunnel doet ook links gaan rijden is waarschijnlijk ook omdat ik daar uiterst links reed , gewoon het voorbeeld om ons beroep in het slechte daglicht te stellen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Oke dan heb je ook nog zoals er geschreven word de gebaren die er gemaakt zijn,.... Ik zie er maar 1 en dat is dat hij zijn volle hand omhoog steekt om volgens mij zich te verontschuldigen over zijn juist gemaakte fout.

Goed , jij was erbij , ik heb er bijna 1 km naast gereden , hij op het eerste , ik op het middelste en heb meer gezien als wat er tezien is op de beeldjes , ook voor jouw zijn latere actie door terug uiterst links te gaan rijden , moeten al die ander auto's ook maar ff van het gas af .

Maar geen probleem , ik weet wel beter en dat zal zijn , geen beeldjes meer .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh nee.. je bent er mee begonnen, nu moet je er mee doorgaan, opgeven is geen optie Daniel. Dat betekent dat je ingeeft, zwakker bent dan de tegen partij. Altijd blijven vechten....

Als je ergens laat zien hoe je rijd zal je commentaar krijgen, behalve als je perfect bent zoals.... Maar we dwalen weer af.

Jennifer kijkt ook en wacht op de volgende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik weet wel beter en dat zal zijn , geen beeldjes meer .

Nou nou, doe maar rustig hoor niet gelijk boos worden, kunt toch wel een beetje tegen kritiek?

Perfect voorbeeld hoe jullie dat daar in NL geleerd hebben echt iets om fier op te zijn op deze voorbeeldchauffeurs .

.

Volgens mij heb ik dit niet geleerd op school. Nu scheer jij alle Hollanders over 1 kam. Niet netjes van jou, dat je boos bent prima maar doe dat maar op firma Vendrig. er zijn ook chauffeurs uit het buurland nederland die wel van het gas gaan en je alle ruimte geven. Niet gelijk van Toon veranderen als je een beetje kritiek krijgt, ik reed daar niet dus niet mij de schuld geven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Oh nee.. je bent er mee begonnen, nu moet je er mee doorgaan, opgeven is geen optie Daniel. Dat betekent dat je ingeeft, zwakker bent dan de tegen partij. Altijd blijven vechten....

Als je ergens laat zien hoe je rijd zal je commentaar krijgen, behalve als je perfect bent zoals.... Maar we dwalen weer af.

Jennifer kijkt ook en wacht op de volgende.

Ik wist best dat ik de nodige commentaar zou krijgen , maar opmerkingen geven met " dan ga je toch ff naar terug naar rechts " en " ik zie enkel zijn hand om hem te verontschuldigen " Dit was een geplande actie die meer leek op verkeersagressie dan een foute inschatting , zeker omdat hij ook zijn weg vervolgde , daar de uitrit niet moest hebben , eerst op het uiterste linker rijvak tegen de verkeersregels in en daarna braaf op het eerste gaan rijden . Nu goed die chauffeur heeft zijn groot rijbewijs zegt ook veel hoe de NL chauffeurs hun rijbewijs halen , ik heb dat van mij nog gekregen , maar deze capriolen zal ik nooit doen ook al heb ik mijn stuur gedeeltelijk opgegeten .

Stel dat ik daar even in de spiegels kijk en we raken elkaar , is hij ook uit evenwicht en met welke gevolgen ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Nou nou, doe maar rustig hoor niet gelijk boos worden, kunt toch wel een beetje tegen kritiek?

Volgens mij heb ik dit niet geleerd op school. Nu scheer jij alle Hollanders over 1 kam. Niet netjes van jou, dat je boos bent prima maar doe dat maar op firma Vendrig. er zijn ook chauffeurs uit het buurland nederland die wel van het gas gaan en je alle ruimte geven. Niet gelijk van Toon veranderen als je een beetje kritiek krijgt, ik reed daar niet dus niet mij de schuld geven.

ALs ik boos ben schrijf ik simpel " case closed " en je leest niks meer :D , lees ik hier al geen twee keer dat de Belgische chauffeur der een handje van weg hebben om op het gas te gaan als ze worden ingehaald ? Nu ja ik ben voluit op het gas gegaan , eens hij op het eerste ging rijden en je ziet dan ook mijn snelheid zienderogen omhoog gaan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach,

deze morgen om 8h00 had ik ook op joetuub kunnen staan als asociale chauffeur.

Busje steekt mij voorbij tegen 91kmh (mijne loopt 89kmh) op de ring in BXL ter hoogte van Waterloo,

komt voor mij hangen en zakt af naar 80 -85 - 75 - 85, enfin, de meesten weten wel hoe het eraan toegaat.

In de tunneltjes gaat het nog 70kmh...

Ik hang dan echt in zijn gat en flits met mijn lichten, waarna het even 90kmh gaat, maar niet lang.

Na de tunnel wacht ik tot de baan vrij is en begin het busje in te halen (dat dan gewoon 80 blijft rijden) maar madam op het linkervak kan dat blijkbaar niet hebben en blijft tegen 80kmh naast het busje rijden.

Ik hang op dat moment echt in haar gat en 'duw' ze voor mij op, waarbij zij in paniek geraakt en bijna het busje afsnijdt.

Ik krijg de vinger, maar ben er wel voorbij.

Mijn imaginaire dashcam laat een koppel kloothommels van auto's zien,

een eventuele dashcam achter mij in een auto laat een kloothommel van vrachtwagenchauffeur zien.

Alles hangt er maar vanaf door welke bril je het ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die hollanders denken dat ze het zijn... :rolleyes:Willen jullie dat ik HET even invul????:cool:

Soms is er 1 die heeeeeellllllllll goed is, maar die word dan verkocht aan andere landen.:angel:

Trek het je niet aan Daniel, het is maar:eek: een forum.

Maar??????? Wauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat zie je nou eigenlijk op dit filmpje,....

Een chauffeur haalt de ander in die willens en wetens gewoon op de middelste baan blijft rijden over ik weet niet hoeveel km,

ik snap best dat je wel eens naar de middelste baan gaat voor invoegend verkeer, maar dan ga je daarna toch gewoon weer naar rechts.

Goed, de invoeg actie was zeker niet iets om de schoonheidsprijs te behalen, maar ben eerlijk hebben we dat allemaal niet eens een keer gehad/gedaan.

Oke dan heb je ook nog zoals er geschreven word de gebaren die er gemaakt zijn,.... Ik zie er maar 1 en dat is dat hij zijn volle hand omhoog steekt om volgens mij zich te verontschuldigen over zijn juist gemaakte fout.

Het is gewoon heel simpel, we zitten nu eenmaal met (te)veel weggebruikers op onze wegen, een beetje tollerantie en wat meer begrip voor elkaar zou wel op z'n plaats zijn, laat gewoon effe je gas los, dat duurd een paar seconden en iedereen rijd weer lekker verder, precies zo als dat een collega naar links gaat om een andere collega chauffeur in te laten voegen je ook niet meteen vol op je gaspedaal moet gaan hangen zodat je hem lekker langs je kunt laten hangen (wat in Belgische begrippen volgens mij de normaalste zaak van de wereld is.)

verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Bij die firma hebben ze er een handje van om zich als een debiel te gedragen, heb het ook al een paar keer met die lui gehad. Ik roep op 19 dan wat, niet netjes, en dan ben ik er ook weer vanaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Busje steekt mij voorbij tegen 91kmh (mijne loopt 89kmh) op de ring in BXL ter hoogte van Waterloo,

komt voor mij hangen en zakt af naar 80 -85 - 75 - 85, enfin, de meesten weten wel hoe het eraan toegaat.

In de tunneltjes gaat het nog 70kmh...

Komende vanaf Nijvel ( buitenring ) zijn er wegenwerken ( brug ) daar is een snelheids beperking , ook bij een tunneltje is er een snelheids beperking van 70km/h ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
@trucker 10, Ik denk dat je geen reactie krijgt hoor. Het zou me verbazen!

Ik lees enkel opbouwende leerstof , hoe ik me ook moet gedragen :banaan: , rijd er eentje 86km/h ga ik even op het linkerrijvak deze van het tweede moet maar gas terug nemen omdat ik dat privilege heb om sneller te rijden dan wat mijn collega voor mij aan het rijden is :ja: . Liefst doe ik dat dan nog tijdens de spits zodat ik de ganse sector eens extra in beeld breng .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In die ene waar je 70 mag heb ik het niet over.

En voor mijn part mogen ze dashcams verbieden, er wordt teveel agentje gespeeld en teveel van "kijk eens wat eikels er op de weg zijn".

Maar wie ben ik...

En dat is niet persoonlijk bedoeld hoor, ik veralgemeen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden