Spring naar bijdragen

Idioot op Antwerpse ring


G@nj@

Recommended Posts

Gast trucker10

Als iemand met een PKW over die balkjes rijd kan dit gepaard gaan met een ingedeukte velg ( klapband ) voertuig uit balans en tja die idioot heeft zijn fout ( schuld ) verlies van lading opgeruimd met een risico " gedrag " voor zijn leven en niet voor dit van een ander(e) .

Kan idioot lijken , maar deze man heeft misschien erger voorkomen .

Ik ga er dan ook vanuit dat jouw titel totaal niet past bij deze man die moedwillig genoeg is om zijn verlies van lading op te ruimen en aan andere weggebruikers denkt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind het een dappere daad wat die man daar doet.Ik weet niet of ik hetzelfde gedaan zou hebben,mijn leven is me iets te lief daar voor.Dat hij (mogelijk) een (zeer) ernstig ongeval heeft voorkomen neem ik mijn petje voor af.

Maar ik kan me de topictitel wel een beetje voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
volkomen mee eens trucker10, maar ik vind wel dat hij even een veiligheidshesje aan had moeten trekken.

Inderdaad Freddie , hier moet ik je de volle 100% gelijk geven , maar kruip in het vel van de man ( beroeps chauffeur ) daar .

Verliest zijn balkjes , denkt aan de gevolgen wat er eventueel kan gebeuren als er iemand met PKW of moto over gaat en tja dat hesje vergeet hij dan en maakt zich " schuldig " aan de gevaren voor zijn eigen leven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op de E17 richting Gent bij Lokeren een cementmolen...

Laat mij maar een rare zijn, maar die zou ik toch niet zelf gaan weghalen. Dat is mij iets te groot :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hmm.. komt me bekend voor.. Een tijd geleden ging ik met de luxe wagen de snelweg op, ik zat in de bocht van de oprit, lag er een grote steen op de weg... ik snel auto op de vluchtstrook gezet en steen weg geflikkerd.. het was smorgens vroeg rond een uur of 4, geen hond op de weg natuurlijk.. dus dat scheeltLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een aantal weken terug zaterdag op zondag nacht rond een uurtje of 4, op de A27 bij Utrecht, rest partijen van een klapband van een vrachtwagen, aangezien ik het toch wel te gevaarlijk vond om het zelf op te ruimen maar netjes 112 gebeld en het verhaal uitgelegd, de dame aan de telefoon bedankte meer meerde malen dat ik het melden. Heb er stiekem toch ook maar even bij verteld dat er 2 km verderop 2 vrachtauto's op de vluchtstrook stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tja balkjes horen ook niet los op de auto te liggen, zeker in België met dat gehobbel niet.

Dan word je meteen afgestraft als je zoiets vergeet, dat hij misschien iets te snel de weg op stak (zonder hesje) is niet heel slim.

Maar ja toe kijken hoe een gezinnetje zich tot moes verongelukt op jou balkje die je kennelijk hebt zien vallen lijkt me ook geen prettig gevoel de rest van je leven.

Het is een moment opnamen en gelukkig is in dit geval dit momentje weer goed afgelopen, volgende keer beter opletten dat er niets los ligt, harde leerweg zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor een aantal weken terug zaterdag op zondag nacht rond een uurtje of 4, op de A27 bij Utrecht, rest partijen van een klapband van een vrachtwagen, aangezien ik het toch wel te gevaarlijk vond om het zelf op te ruimen maar netjes 112 gebeld en het verhaal uitgelegd, de dame aan de telefoon bedankte meer meerde malen dat ik het melden. Heb er stiekem toch ook maar even bij verteld dat er 2 km verderop 2 vrachtauto's op de vluchtstrook stonden.
Restanten van mijn eigen klapband...echt NIET dat ik die zelf van de rijbaan ging plukken een poosje terug.Ik zal wel vlak bij een afrit waar ook wat delen lagen, die heb ik er wel zelf afgevist.Voor het restant rijkswaterstaat laten komen...die kwam uiteindelijk ongeveer gelijk met de bandentoko.

Oh ja...ik kreeg nog op m'n lazer dat ik 09008844 belde....ik had 112 moeten doen zei de vrouw van rijkswaterstaat wagen...(zulke HELE grote delen band waren het ook niet, ding was finaal aan stukkies geklapt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En jij kunt het juist!

Gezien je avatar....

Ehm, een beetje beter lezen......... Met mijn auto kan ik prima de weg afzetten, maar ik mis enige spiermassa(ingeruild voor een horecaspoiler) om zo'n ding weg te halen :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je ziet wat we allemaal van de weg halen, kruiwagens, ladders, fietsen, en onnoemelijk veel spanbanden, gespen en ander spul wat van trailers valt.....zou best fijn zijn als iedereen dat eens vast zou zetten of niet zou vergeten op te bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden