Spring naar bijdragen

Jong geleerd, maar riskant


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid

Ho!

Aangezien ik deze discussie een beetje op gang heb gebracht wil ik nu wel even misverstanden voorkomen. Ron is met vakantie dus die ziet dit misschien niet 123. Er is niet over gesproken dat dit bij Westdijk het geval is, Ron heeft al eens eerder foto's laten zien van bij een oude werkgever. Dus dit moet niet meteen gelinkt worden aan Westdijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Wat heet 'risico' dan?

Mijn jongste zoontje van 8 jaar rijd zelf auto. Weliswaar bij mij op schoot, zaterdagavond op een verlaten industrieterrein, het 'risico' dat er iets gebeurd acht ik aanvaardbaar.

Hem zomaar de sleutels in zijn handen geven en vragen of hij effe een boodschap voor mij wil doen terwijl ik op de bank lig word een heel ander verhaal.

Ik denk dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om zelf een inschatting te kunnen maken wat aanvaardbaar of onaanvaardbaar is.

Zo zal Ron het ook een beetje inschatten denk ik.

Laatste wat ik nog wil zeggen hierover:

Er zijn twee soorten risico's. Kijk stel een bakker rijdt 160 waar je 80 mag en raakt zijn rijbewijs kwijt, kan die misschien op de fiets naar het werk. Rijdt jij 160 en raak je je rijbewijs kwijt, ben je ook meteen je broodwinning kwijt, want je rijbewijs is feitelijk je diploma en zonder rijbewijs ben jij geen vrachtwagenchauffeur meer. In mijn ogen heb je het soort risico wat die bakker loopt, van ik waag het erop ben ik het kwijt heb ik pech gehad. Maar van de vrachtwagenchauffeur is het gewoon dom, onoverdacht en een onverantwoord risico omdat hij daarmee zijn broodwinning op het spel zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[/font]

een snotjoch van 5 kan met een kraan en rijden en heffen en de lepelsteel intrekken droom lekker verder, iemand die een snotjoch van 5 een kraan laat laden heeft in mijn ogen weinig verstand. maar het zal.

ik ga morgen westdijk maar eens bellen of ze werk voor mij hebben want dat kan noooooooooit geen moeilijk werk zijn, een kind van 5 kan het doen immers.

Als je jezelf al ergert aan het feit dat je niet binnen de 4,5 uur van Friesland naar Sittard kunt halen, omdat er een jojo met 79-80-81-78 voor je zit, dan ben je niet geschikt voor het werk wat Westdijk doet. En dat is nu het verschil tussen een manneke van 5 die de rust bewaard en een stresskip met alle benodigde papieren op zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig hoe de discussie door sommige mensen gevoerd wordt. Het erbij halen van een werkgever en morgen maar gelijk gaan bellen. Het wordt nu een beetje als die oude posters uit de tweede wereldoorlog:

post-3734-1394789921,4417_thumb.jpeg

Of we daar nu blij mee moeten zijn????

Net zoals Holland al zegt, gaat dit überhaupt wel over de tijd bij Westdijk?

Ik zal rond de leeftijd van 12-13 jaar geweest zijn, toen mijn oom mij voor het eerst in de DAF op het bodecentrum terrein in Amsterdam-West liet rijden van het ene bedrijf naar het andere. Ook dit is dus geheel buiten de regels, maar wie van de chauffeurs onder ons heeft dit nog nooit gedaan?

Laten we het dan ook aub netjes houden en niet onder de gordel gaan stoten.

Hendrik

post-3734-1394789921,3205_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je jezelf al ergert aan het feit dat je niet binnen de 4,5 uur van Friesland naar Sittard kunt halen, omdat er een jojo met 79-80-81-78 voor je zit, dan ben je niet geschikt voor het werk wat Westdijk doet. En dat is nu het verschil tussen een manneke van 5 die de rust bewaard en een stresskip met alle benodigde papieren op zak.

oo dusssssss dan moet jij eerst eens leren lezen.... ik erger mij er niet aan dat ik niet binnen 4.5uur in sittard kom, ik ergerde en erger mij aan die GEWELDIGE chauffeurs die 79-80-81-78 rijden, want die spelen voor een beroep waar ze niet voor geleerd hebben(DENK IK) waardoor ik voor die rit omdat ik dan een paar minuten tekort kom pauze moet maken.

dan ben ik blij dat jij zoveel mensenkennis hebt, dat jij uit die berichten kan halen dat ik niet geschikt ben voor dat werk en een stresskip ben zo als jij zegt.

dan kan jij mij ook vertellen wat voor werk er wel voor mij geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
oo dusssssss dan moet jij eerst eens leren lezen.... ik erger mij er niet aan dat ik niet binnen 4.5uur in sittard kom, ik ergerde en erger mij aan die GEWELDIGE chauffeurs die 79-80-81-78 rijden, want die spelen voor een beroep waar ze niet voor geleerd hebben(DENK IK) waardoor ik voor die rit omdat ik dan een paar minuten tekort kom pauze moet maken.

dan ben ik blij dat jij zoveel mensenkennis hebt, dat jij uit die berichten kan halen dat ik niet geschikt ben voor dat werk en een stresskip ben zo als jij zegt.

dan kan jij mij ook vertellen wat voor werk er wel voor mij geschikt is.

Kippen vanger (en dan geen scania's)

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ergens gebeurt dit op vele plaatsen hoeveel boeren zonen zaten al ruim voor hun 16de op de trekker. Meestal gaat het goed en soms een beetje fout of helaas ook gruwelijk fout. Zolang het goed gaat hoor je niemand maar als het fout gaat dan zou je inderdaad graag gewild hebben dat we het niet gedaan hadden. Ben ik hier in schoon? Nee ook ik niet trekker rijden wel is waar op eigen terrein bij een boer dat is ook wel eens gebeurt en tijdens mijn tijd in de garage was op mijn 17de een vrachtwagen verplaatsen ook geen enkel probleem helaas wel één keertje schade gereden maar dat was gelukkig te overzien gezien de aard van de schade. Maar de kans is ook zeer aanwezig dat diegene die nu "oefenen" er in de toekomst ook heel behendig met dit soort spullen om kunnen gaan alleen jammer dat als het tijdens het "oefenen" goed fout gaat dat het heel veel ellende opleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig hoe de discussie door sommige mensen gevoerd wordt. Het erbij halen van een werkgever en morgen maar gelijk gaan bellen. Het wordt nu een beetje als die oude posters uit de tweede wereldoorlog:

[ATTACH=CONFIG]63576[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63577[/ATTACH]

Of we daar nu blij mee moeten zijn????

Net zoals Holland al zegt, gaat dit überhaupt wel over de tijd bij Westdijk?

Ik zal rond de leeftijd van 12-13 jaar geweest zijn, toen mijn oom mij voor het eerst in de DAF op het bodecentrum terrein in Amsterdam-West liet rijden van het ene bedrijf naar het andere. Ook dit is dus geheel buiten de regels, maar wie van de chauffeurs onder ons heeft dit nog nooit gedaan?

Laten we het dan ook aub netjes houden en niet onder de gordel gaan stoten.

Hendrik

Als we het dan toch over schandalige reacties hebben, het plaatsen van deze plaatjes getuigd naar mijn mening van een totaal gebrek aan alles. Of zou het normaal zijn dat als jij iets van mij verwijderd ik iets over jou schrijf en daar vervolgens een plaatje van Hitler, Goebels of Mussolini bij ga zetten. Bovendien komt al dit gelul voort uit het feit dat volgens shomp dit werk door iedereen te leren is. Het is zo makkelijk dat een kind van 5 het al kan. En doet. Het is mij verder een zalige vreugde wat ieder met zijn kinderen doet. Zoals gezegd, in China koop je zo een nieuwe, vooral als er wat aan mankeert schijnt dat vrij makkelijk te zijn. Maar kom hier dan geen jank verhalen vertellen als het mis gegaan is. Dat is dan gewoon een ingecalculeerd risico geweest. Aan de andere kant, als mijn kind onder die kraan terecht komt om wat voor reden dan ook dan vallen er meer doden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens gebeurt dit op vele plaatsen hoeveel boeren zonen zaten al ruim voor hun 16de op de trekker. Meestal gaat het goed en soms een beetje fout of helaas ook gruwelijk fout. Zolang het goed gaat hoor je niemand maar als het fout gaat dan zou je inderdaad graag gewild hebben dat we het niet gedaan hadden. Ben ik hier in schoon? Nee ook ik niet trekker rijden wel is waar op eigen terrein bij een boer dat is ook wel eens gebeurt en tijdens mijn tijd in de garage was op mijn 17de een vrachtwagen verplaatsen ook geen enkel probleem helaas wel één keertje schade gereden maar dat was gelukkig te overzien gezien de aard van de schade. Maar de kans is ook zeer aanwezig dat diegene die nu "oefenen" er in de toekomst ook heel behendig met dit soort spullen om kunnen gaan alleen jammer dat als het tijdens het "oefenen" goed fout gaat dat het heel veel ellende opleverd.

dat klopt maar ik denk dat je nu een denkfout maakt.

die boerenzoons of dochters zitten op eigen materieel en eigen terrein.

als je een kraan moet laden doe je dit in opdracht van iemand, is meestal niet je eigen en je staat meestal ook niet op eigen grond.

jij bent door een werkgever aangenomen om dat werk te gaan doen en niet je zoontje of weet ik wie je meeneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens gebeurt dit op vele plaatsen hoeveel boeren zonen zaten al ruim voor hun 16de op de trekker. Meestal gaat het goed en soms een beetje fout of helaas ook gruwelijk fout. Zolang het goed gaat hoor je niemand maar als het fout gaat dan zou je inderdaad graag gewild hebben dat we het niet gedaan hadden. Ben ik hier in schoon? Nee ook ik niet trekker rijden wel is waar op eigen terrein bij een boer dat is ook wel eens gebeurt en tijdens mijn tijd in de garage was op mijn 17de een vrachtwagen verplaatsen ook geen enkel probleem helaas wel één keertje schade gereden maar dat was gelukkig te overzien gezien de aard van de schade. Maar de kans is ook zeer aanwezig dat diegene die nu "oefenen" er in de toekomst ook heel behendig met dit soort spullen om kunnen gaan alleen jammer dat als het tijdens het "oefenen" goed fout gaat dat het heel veel ellende opleverd.

Klopt als een bus.

Heb in het verleden een zoon (14 jaar) van één van de mannen van v. Rijswijk (bestaat niet meer) eens een Duitser in Hardenberg 'achteruitrijden met een combi' zien voordoen.

Dat jong was volgens mij op het gaspedaal geboren !!

Oordelen/veroordelen, Jezus waar zijn we mee bezig ?

Het is niet aan mij om wat dan ook te veroordelen, oh, hij die zonder zond..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig hoe de discussie door sommige mensen gevoerd wordt. Het erbij halen van een werkgever en morgen maar gelijk gaan bellen. Het wordt nu een beetje als die oude posters uit de tweede wereldoorlog:

[ATTACH=CONFIG]63576[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63577[/ATTACH]

Of we daar nu blij mee moeten zijn????

Net zoals Holland al zegt, gaat dit überhaupt wel over de tijd bij Westdijk?

Ik zal rond de leeftijd van 12-13 jaar geweest zijn, toen mijn oom mij voor het eerst in de DAF op het bodecentrum terrein in Amsterdam-West liet rijden van het ene bedrijf naar het andere. Ook dit is dus geheel buiten de regels, maar wie van de chauffeurs onder ons heeft dit nog nooit gedaan?

Laten we het dan ook aub netjes houden en niet onder de gordel gaan stoten.

Hendrik

iets met pot en ketel.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[/font]

een snotjoch van 5 kan met een kraan en rijden en heffen en de lepelsteel intrekken droom lekker verder, iemand die een snotjoch van 5 een kraan laat laden heeft in mijn ogen weinig verstand. maar het zal.

ik ga morgen westdijk maar eens bellen of ze werk voor mij hebben want dat kan noooooooooit geen moeilijk werk zijn, een kind van 5 kan het doen immers.

Gelijk Westdijk bellen joh. Waar bemoei jij je mee..... het nummer is wel ergens te vinden op een foto die ik geplaatst heb.

Ik heb dze reacties niet gehoord toen ik die foto van mijn zoon plaatste van 14 die in mijn vrachtwagen reed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt als een bus.

Heb in het verleden een zoon (14 jaar) van één van de mannen van v. Rijswijk (bestaat niet meer) eens een Duitser in Hardenberg 'achteruitrijden met een combi' zien voordoen.

Dat jong was volgens mij op het gaspedaal geboren !!

Oordelen/veroordelen, Jezus waar zijn we mee bezig ?

Het is niet aan mij om wat dan ook te veroordelen, oh, hij die zonder zond..........

Dan had ik het gezicht van die Duitser wel eens willen zien. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan had ik het gezicht van die Duitser wel eens willen zien. :D

Ja, was best wel lachen.

Pap die op z'n Haags zei: Hellup die eihkul effe, die gasten snappuh d'r geen reet van.

Gillen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat klopt maar ik denk dat je nu een denkfout maakt.

die boerenzoons of dochters zitten op eigen materieel en eigen terrein.

als je een kraan moet laden doe je dit in opdracht van iemand, is meestal niet je eigen en je staat meestal ook niet op eigen grond.

jij bent door een werkgever aangenomen om dat werk te gaan doen en niet je zoontje of weet ik wie je meeneemt.

Of het nu eigen materieel is of op eigen terrein als je je zusjes of broertje door rijd op die jonge leeftijd of je maakt dat als ouders mee dat op die manier één van je eigen kinderen hierdoor bij je eigen op de werf verongelukt is dan denk je wel anders. Ooit vele jaren geleden één van de neefjes van mijn werkgever met maatje 46 een tik onder zijn achterste gegeven omdat ie onder een trailer was gekropen van een wagen die stond te tanken. Je wilt het niet op je geweten hebben dat je zo'n manneke plat rijd. Ok ik dwaal even af met deze opmerking maar een ieder begrijp wat ik er mee bedoel. Nu is het inmiddels een collega van mij maar je zal maar instappen en achteruit rijden het maakt niet uit of het op de weg of op eigen terrein gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar Ron, één ding kan ik nooit begrijpen aan jou verhaal. Ik geloof best dat je zoontje het kan. Maar één ding kan ik nooit begrijpen. Wat als hij er nu wel een keer ééntje op de kant had gelegd. Dan heb je een groot probleem, want ik neem aan dat hij daar dan niet voor verzekerd is.

Daarom mocht ik nooit en mag ik nog steeds geen zware/lastige pallets van pa lossen, want als het fout gaat is hij diegene die verzekerd is en niet ik. En dat begrijp ik volkomen.

Maar Ron wat is hier uw reactie op? ;) Ik ben benieuwd, want het is wel een risico wat u loopt.
Nu ontwijkt u dus ook een vraag.

Dat het leven een risico is oké. Maar in mijn ogen is dit gewoon onverantwoord. Risico's nemen oké, maar hiermee alles op het spel zetten: je baan, je verzekering etc.

Niet dat ik er verder over wil discussiëren, maar het verbaast me gewoon. Ook dat werkgevers en opdrachtgevers dit toestaan.

Fijne zondag nog!

Ik vind het nog steeds een risico, was daar over verbaast en vroeg me serieus af hoe Shompie daar tegen aankeek. Laatst was er ook een chauffeur bij ons die zijn zoontje hele grote pallets op de klep liet zetten. Ik dacht da's leuk, maar wat als er zo een naar beneder donderd...

Dat ik daarna in mijn tweede quote nog een keer om een reactie vroeg was omdat Shompie laatst zelf ook niet blij was dat een bepaald forum lid niet op zijn vraag reageerde. Ik heb bewust er bij gezet elke keer "in mijn ogen" etc omdat ik niemand verder wil veroordelen.

Had deze heftigere reacties niet verwacht, en dat was ook niet mijn intentie. Tuurlijk is het prachtig als die jongen dat kan, ik zou het zelf ook prachtig hebben gevonden, en heb zelf ook wel eens op voertuigen gereden zonder rijbewijs, niet zo vaak, maar wel eens. Vind dit alleen zulke gruwelijke dure machines, en daar was ik over verbaasd dat iemand daarmee het risico wil lopen om werk en alles te verliezen.

Mijn punt is duidelijk, die van anderen is duidelijk. Ik laat het hier verder bij. Fijne zondag nog allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
oo dusssssss dan moet jij eerst eens leren lezen.... ik erger mij er niet aan dat ik niet binnen 4.5uur in sittard kom, ik ergerde en erger mij aan die GEWELDIGE chauffeurs die 79-80-81-78 rijden, want die spelen voor een beroep waar ze niet voor geleerd hebben(DENK IK) waardoor ik voor die rit omdat ik dan een paar minuten tekort kom pauze moet maken.

dan ben ik blij dat jij zoveel mensenkennis hebt, dat jij uit die berichten kan halen dat ik niet geschikt ben voor dat werk en een stresskip ben zo als jij zegt.

dan kan jij mij ook vertellen wat voor werk er wel voor mij geschikt is.

Zoals er kinderen zijn die hoogbegaafd zijn en op jonge leeftijd klaar zijn met leren, zo zijn er ook kinderen die hier meer dan een goed gevoel voor hebben. Ik heb in mijn post geschreven over een heftruckchauffeur met certificaat die niet met een heftruck overweg kon en door de zijwand van de koeler ging met de lepels. Dan zijn er veel personen zonder certificaat die het beter kunnen. Nu in je eigen post - de chauffeurs die aan het jojo-en zijn - is het ook weer niet goed, ondanks dat de meesten hun papieren wel hebben. Wat wil je nu eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk Westdijk bellen joh. Waar bemoei jij je mee..... het nummer is wel ergens te vinden op een foto die ik geplaatst heb.

Ik heb dze reacties niet gehoord toen ik die foto van mijn zoon plaatste van 14 die in mijn vrachtwagen reed.

om een discussie zo af te breken geeft mij dus de bevestiging dat getuigd van weinig verstand.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zelf en jaar of 10 toen ik bij mijn vader op schoot de afsluitdijk over mocht sturen. Ik was 12 jaar toen ik op het werk van mijn vader alle auto's in het rijtje mocht zetten. Die moesten kaarsrecht staan anders moest ik het allemaal overdoen. Dat waren trailers en gewone combi's. Ik was 15 jaar toen kon ik mt alles waar wielen onder zaten rijden. Daar heb ik de rest van mijn leven profijt van gehad, het gevoel en de interesse voor techniek.

Mijn oudste zoon heeft dat minder dan mijn jongste, die wil echt alles leren. Als ik wat vastzet wil hij weten waarom en hoe en wil hij helpen. Ik stimuleer dat juist. Als dat afgekeurd word daar andere mensen respecteer ik dat, dat is hun keuze.

Om nog even op westdijk terug te komen, het is een familiebedrijf waar werken met de paplepel werd ingegoten. Mijn directe leidinggevende is een vrouw maar ik weet zeker dat ze meer gevoel voor techniek heeft dan 90% dan de chauffeurs. Dus westdijk zal weten dat ik dit niet zo maar ondoordacht doe en zullen dit alleen maar toejuichen. Dit is namelijk de volgende generatie chauffeurs die iets meer kunnen dan alleen stuurvasthouden, en dat leer je niet op school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het nu eigen materieel is of op eigen terrein als je je zusjes of broertje door rijd op die jonge leeftijd of je maakt dat als ouders mee dat op die manier één van je eigen kinderen hierdoor bij je eigen op de werf verongelukt is dan denk je wel anders. Ooit vele jaren geleden één van de neefjes van mijn werkgever met maatje 46 een tik onder zijn achterste gegeven omdat ie onder een trailer was gekropen van een wagen die stond te tanken. Je wilt het niet op je geweten hebben dat je zo'n manneke plat rijd. Ok ik dwaal even af met deze opmerking maar een ieder begrijp wat ik er mee bedoel. Nu is het inmiddels een collega van mij maar je zal maar instappen en achteruit rijden het maakt niet uit of het op de weg of op eigen terrein gebeurt.

wat ik ermee bedoel te zeggen de boer weet van zijn zoon dat hij op de trekker zit.

de werkgever mag toch aannemen dat het volk wat hij daar voor aangenomen heeft het werk ook doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was zelf en jaar of 10 toen ik bij mijn vader op schoot de afsluitdijk over mocht sturen. Ik was 12 jaar toen ik op het werk van mijn vader alle auto's in het rijtje mocht zetten. Die moesten kaarsrecht staan anders moest ik het allemaal overdoen. Dat waren trailers en gewone combi's. Ik was 15 jaar toen kon ik mt alles waar wielen onder zaten rijden. Daar heb ik de rest van mijn leven profijt van gehad, het gevoel en de interesse voor techniek.

Mijn oudste zoon heeft dat minder dan mijn jongste, die wil echt alles leren. Als ik wat vastzet wil hij weten waarom en hoe en wil hij helpen. Ik stimuleer dat juist. Als dat afgekeurd word daar andere mensen respecteer ik dat, dat is hun keuze.

Om nog even op westdijk terug te komen, het is een familiebedrijf waar werken met de paplepel werd ingegoten. Mijn directe leidinggevende is een vrouw maar ik weet zeker dat ze meer gevoel voor techniek heeft dan 90% dan de chauffeurs. Dus westdijk zal weten dat ik dit niet zo maar ondoordacht doe en zullen dit alleen maar toejuichen. Dit is namelijk de volgende generatie chauffeurs die iets meer kunnen dan alleen stuurvasthouden, en dat leer je niet op school.

Daar heb je mij ook niet over gehoord en daar ging het ook niet over. Ik doe mijn kinderen ook dingen voor en leg ook uit waarom. Dat doet iedereen wel denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Meekijken, uitleggen wat je doet en je vist zo de knaapjes er tussen uit die interesse hebben in het vak. Ergens kunnen ze een betere leerschool niet krijgen maar door de vele regeltjes en wetjes overal en nergens word het ook steeds lastiger om de "toekomst" een plezier te doen want er zijn er beslist bij die er ook heel veel plezier in hebben om de handjes te laten wapperen. Was wel eens leuk met bijvoorbeeld de borgpennen van de highcube containerchassis stonden ze in het begin mooi mee te tobben en dan meekijken en met rust en aandacht het één en ander uitleggen maar wel op die manier dat ze het aan het eind van het verhaal wel weten hoe het werkt. Met de luchtslangen en stekkers idem dito. Uitleggen waar ze naar moeten kijken en ze zelf die stekkers laten in steken of de luchtslangen aansluiten en dat heeft bij sommige wel eens wat zweetdruppeltjes gekost want om alles zelf in no-time aan te sluiten en dan de cabine in te springen daar leren ze ook niks van. Ook een leuke is gewoon het stratenboek geven en zeggen waar je moet zijn kunnen zij dat opzoeken, dat je er regelmatig komt doet er niet toe als ze maar leren hoe ze met zo'n stratenboek om kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
een snotjoch van 5 kan met een kraan en rijden en heffen en de lepelsteel intrekken droom lekker verder, iemand die een snotjoch van 5 een kraan laat laden heeft in mijn ogen weinig verstand. maar het zal.

ik ga morgen westdijk maar eens bellen of ze werk voor mij hebben want dat kan noooooooooit geen moeilijk werk zijn, een kind van 5 kan het doen immers.

Maar een klein voorbeeldje erbij gezocht, vlekkeloos zonder schokken of stoten, wetende wat hij doet. Persoonlijk zou ik voor het "wipje" zwenken en opdrukken. Shit, nu zie ik het pas, het manneke is al 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden