[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koning en Drenth in zwaar weer


voldaf

Recommended Posts

  • Forumlid

Bron www.transport-online.nl

Problemen transportbedrijf Koning en Drenth Beerta: 5 ontslagen

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]KD-Transport.jpg BEERTA – Er zijn problemen bij transportbedrijf Koning en Drenth in Beerta. Daarom moeten 5 chauffeurs rekenen op hun ontslag. Dat is dinsdagmiddag bevestigd door mededirecteur Anton Drenth.

"Het gaat om 5 medewerkers van een grotere groep”, beaamt Drenth. Volgens opgave van de Kamer van Koophandel werken er 59 personen bij het transportbedrijf in zwaar weer.

Het personeel heeft afgelopen vrijdag al een brief met de onheilstijding gekregen. Daarin is het ontslag van de 5 aangekondigd vergezeld met de mededeling dat het financieel niet goed gaat.

Koning & Drenth B.V., aan de Ulsderweg 2a, is gespecialiseerd in het vervoer van losgestorte goederen. Hiervoor beschikt de onderneming over verschillende vrachtwagencombinaties. In betere tijden waren er dagelijks 70 voertuigen onderweg,Recycling materiaal

De meesten zijn uitgerust met schuifvloeren voor het horizontaal lossen van de goederen. Daarnaast hebben ze tautliners, kippers en container-afzet-combinaties voor dedicated regionaal vervoer.

Koning & Drenth richt zich vooral op de industriële, de recycling en de agrarische sector. Dit doen ze in eigen land, België, Luxemburg, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Lees verder op Transport-online

Website van www.kdtransport.nl staat reeds op zwart , hier zal Gerrit van Staalduinen niet blij mee zijn.

[/TD]

[/TABLE]

Bericht aangepast...Reden : Geen complete artikels overnemen.. En zeker niet zonder klikbare link.. Neem 1 of 2 alinea's over van een site en geef een klikbare link terug..

bewerkt door Freddy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weer een slachtoffer van volslagen idioten in Brussel en hun regelgeving.

Dit is wel heel kort door de bocht. De werkelijke reden zal nog wel naar buiten komen. Misschien iets met Liquiditeit en banken ?

Wordt nu wel lastig. Bij elke bandenboer, verzekeraar, dieselleverancier gaan de bellen op rood. Normaal gesproken stopt het dan met een weekje. Ik gok op een geregisseerd verhaal. Overnamekandidaat staat klaar. Tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goudvis, het leeuwendeel van problemen komt door de EU en de regelmakers in Europa. Het instant houden van de economische crisis helpt ook niet, ook hierin hebben de EU commissies de hand. De economische crisis is nog niet voorbij. De EU commissies hebben de marktwerking volledig onderschat en voor oneerlijke concurrentie gezorgd. Die nog steeds in stand gehouden wordt. Kwamen ze er voor uit en komen er maatregelen , dan zou er een lichtpuntje zijn.

Dit is er niet, en keert de wal het schip. Er zijn economen die voorspellen dat er tanks door onze straten zullen gaan. Ik vrees dat deze groep gelijk heeft, geef het nog even, en inderdaad, dan zal Brussel zich moeten beschermen.

Wat je hier in dit topic ziet gebeuren zijn de gevolgen van bestuur, ik noem het wanbestuur. En zo zijn we bezig met de gevolgen van wanbestuur uit Brussel.

Een bellende Pool is een andere, en zo zijn er talloze voorbeelden die de aanzet zijn tot vernietiging van delen van een economie.( In dit geval de onze)

Laat het in Godsnaam blijven bij 5 man, en dat deze ook weer snel ergens een andere baan kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Nederland een begrotings te kort heeft is duidelijk Huub. Daar past dan niet bij de berg geld naar Europa en de regels die opgelegd worden. Die regels leveren niks op, dit zijn rechtstreekse kosten. En de bijkomende ongelijkheid die gecreerd is. Transport sector is hiervan zeker de dupe. Geen ontkennen aan. Nederland zal nog jaren gebukt gaan onder banken en de handelingen van politici vele regeringen terug. een regering die 3 miljard uit de pensioenfondsen trekt? Als jij dat doet Huub ben je een crimineel en ga je de bak in. En dan een begrotings te kort Huub? De flaters die politici begaan alleen al kosten miljarden. Een fyra, een ijzeren Rijn, debakel na debakel stapelt zich op. dat Huub kost miljarden. Hiermee stel ik vast dat politici een ramp zijn voor landsbestuur, deze stelling is wel bewezen. Deze lieden kunnen geen landsbestuur aan, dus maken we de chaos groter een EU te maken? Met als het wel meest schandalige een 150 miljard per jaar uit dit budget wat verdwijnt aan CORRUPTIE, dit is het rapport van de EU zelf, goed he Huub? Het pensioen wat de graaiers zichzelf per 1 januari de Brusselse bestuurders zich toe deden Huub? Overtollige parlements leden vanwege toetreding van andere landen? Van hun 50e tot hun 63 ste? Maandelijks 9000 Euro pp, totale kosten 150 miljoen Euro zonder jaarlijkse indexering.

Nou dan ben ik er wel uit, een het grootste deel van de Nederlanders ook blijkens de laatste peilingen.

Add injry to insult, onze nitwit Minister timmermans geeft toestemming miljoenen toe te staan voor EU reclame. Dit soort laaienlichter mogen ze mij onmiddelijk een bal uitdraaien. Want de burger best Huub wordt gekneveld, uitgeknepen belogen en bedrogen door politici.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee S&S.

Jij bedoelt Sikkema Knollema BV - Sappemeer die zijn na de overname van Bok - Roden verder gegaan onder de naam SK & Bok - Leeuwarden

SKD Logistiek - Veendam dat is een onderdeel van Koning en Drenht

Transportfotos.nl ? Toon onderwerp - SKD Logistiek - Veendam

Die bedoelde ik. Kan die namen slecht onthouden.

Zou dat ook een reden zijn dat je de laatste tijd zoveel charters tegen komt van K&D....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goudvis, het leeuwendeel van problemen komt door de EU en de regelmakers in Europa. Het instant houden van de economische crisis helpt ook niet, ook hierin hebben de EU commissies de hand. De economische crisis is nog niet voorbij. De EU commissies hebben de marktwerking volledig onderschat en voor oneerlijke concurrentie gezorgd. Die nog steeds in stand gehouden wordt. Kwamen ze er voor uit en komen er maatregelen , dan zou er een lichtpuntje zijn.

Dit is er niet, en keert de wal het schip. Er zijn economen die voorspellen dat er tanks door onze straten zullen gaan. Ik vrees dat deze groep gelijk heeft, geef het nog even, en inderdaad, dan zal Brussel zich moeten beschermen.

Wat je hier in dit topic ziet gebeuren zijn de gevolgen van bestuur, ik noem het wanbestuur. En zo zijn we bezig met de gevolgen van wanbestuur uit Brussel.

Een bellende Pool is een andere, en zo zijn er talloze voorbeelden die de aanzet zijn tot vernietiging van delen van een economie.( In dit geval de onze)

Laat het in Godsnaam blijven bij 5 man, en dat deze ook weer snel ergens een andere baan kunnen vinden.

welke tanks ???die zijn allemaal wegbezuinigt:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jij geeft en EU op alles de schuld

Maar hoe wil jij het probleem oplossen Dat Nederland veel en veel te veel geld uit geeft

En daarbij nog Dat de schulden van de staat haast niet meer op te brengen zijn

Alleen de rente al Weg gegooit geld wel meer dan 11 Miljaard Euro per jaar

Huub

Zou graag wel eens willen weten hoe u aan deze onzin komt, Nederland is een van de rijker landen van de europese unie.

Bijvoorbeeld het bruto nationaal inkomen is in 2012 607 miljard euro

De goud voorraad van Nederland is 653,9 ton

Goudreserve - Wikipedia

De staatschuld is nog nooit zo laag geweest even als de rente en dit in een tijdsbestek van ongeveer 200 jaar !!!.

De huidige Nederlandse staatsschuld is historisch laag [GRAPHICS] | Follow the Money

Alleen Europese regels en een rechtse regering die het als taak ziet om zoveel mogelijk te bezuinigen om het bezuinigen. Hieruit blijkt wel weer dat economie heel veel om emotie draait. de rechtse kerk gebruikt bezuingingen om overheids taken verder te privatiseren, dat is nou eenmaal goed voor hun kiezers en leden. kortom je wordt belazert waar je bij staat !

De staatschuld bestaat dus al ruim 200 jaar en nu op eens zou het slecht voor ons zijn en moeten we onze kinderen er niet mee opzadelen. Snapt u het nog ?

De overheid haalt in 2014 geschat 249,1 miljard binnen aan belasting inkomsten en daar moet de rijksbegroting van worden betaald, dus gezondheidszorg, Defensie, Openbaarministerie en de vele andere departementen. Vanuit Brussel is afgesproken dat er maximaal 3% overheids tekort mag zijn, met het veel en veel te veel geld uitgeven valt het dus gigantisch mee.

Overheid.nl | Inkomsten en uitgaven

De oveheid zo veel geld kunnen besparen door gewoon weer mensen in dienst te nemen die terzake kundig zijn, in van plaats deze kennis te huren op basis van ieder uurtje een factuurtje b.v. de veilgeid van het spoor weer in eigen hand nemen ivp door het loge door manegement mank gemaakt Prorail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad RubbereRobbie, kennis binnen halen. duidelijk is wel dat politiek en politici het land niet kunnen kunnen besturen. Ik ben sterk de mening toegedaan dat er een kabinet zou moeten komen van technocraten die politici en de bewezen corruptie en fraude en kiezersbedrog onmogelijk maakt. De puinhoop van de laatste decennia opruimt en een nieuw begin mogelijk maakt. En de burger laat kiezen welke weg ze op wil. Door duidelijke keuzes, ook aangaande de EU. Europese samenwerking kan goed zijn, echter niet langer houdbaar in deze vorm. De ongelijkheid tussen west en oost is te groot. Dit willen Brusselse politici niet zien. Ze hebben schromelijk gefaald. De wal keert het schip, daar vertrouw ik nog steeds op. De ongelijkheid ook in economie treft bijvoorbeeld de transport sector keihard in Nederland. Zie dit topic als triest voorbeeld. De ondernemer wordt ondernemen onmogelijk gemaakt door de EU. De ogen van de burger zijn ondertussen wel open, we zijn de gevolgen aan het bestrijden.

De staatsschuld is goed aan te pakken, echter, hierbij horen geen hedendaagse politici meer. Kapot bezuinigen is weinig zinvol en raakt de economie verder en verder. Hier horen technocraten, specialisten die hier hun werk moeten doen. Dat geeft de burger 1. richting. 2 vertrouwen. een begin van aanpak, en het zichtbare einde van een aanpak.

Ik zeg niets nieuws als ik de opmerking maak dat goede scholing in elke economie en land zijn vruchten afwerpen. Regeren is vooruit zien, dat zijn politici met hun troetel kind Europa volledig vergeten. Schaalvergroting is hun enige doel. Futiel. En moet ongedaan worden gemaakt. 1 van de maatregelen zou moeten zijn, grote privatiseringen onmiddelijk ongedaan maken. Zorg is daar 1 van, want let wel, dit zijn de zelfde banken en verzekeraars die dit beheren en de burger al een meer als 1 poot heeft uitgedraaid, en de verstrekking van bonussen. Afgelopen hiermee. Nog los van het feit dat telecom, energie, en andere infrastructuur op is gebouwd de afgelopen 60 jaar met belastingcenten. Poen die politici hebben verkwanseld. Wanbestuur zou ook eens aangepakt moeten worden. Ik ben voorstander van het aanpakken van misleidende (landsbestuurders) Zalm is hier 1 van, ik zie nog zijn reclame spotje dat de Euro zo makkelijk was voor de burger als deze op vakantie gaat. Landbestuur en de financiele middelen moeten onder beheer van specialisten, niet van politici, Prorail is een goed voorbeeld en product van politici.

De Staten Generaal sprak de zorgelijke woorden aan het kabinet, "soevereiniteit van de staat is in het geding" dit zijn ernstige woorden waar politici zich weinig aangelegen laten. Hier moet echt een einde aankomen. Politici die de burger geen referendum geven is ronduit machtsmisbruik van zittende politici, want bij een referendum in Nederland? Valt de EU uitelkaar. en dat is eigenlijk wat we willen. De burger wil geen EU en ziet heel goed de gevolgen.

Er komt een moment dat een volk in beweging komt. Dit moment kon wel eens aanstaande zijn. Nog meer bezuinigingen en volslagen waanzinnige maatregelen? Politici hebben zoals gewoonlijk geen oog en oor voor de burger. Samson en Spekman, om een dwarsstraat te noemen zijn daar een goed voorbeeld van. Denken, ach de burger komt niet in de benen. Deze gedachte kan ze behoorlijk duur komen te staan. staatsrechtelijk geknoei van Plasterk? Super provincies, onder het mom van bestuurlijke bezuinigingen? Levensgevaarlijk. Staatsrechtelijk heeft dit gevolgen voor de 1e kamer, heeft iemand Plasterk gehoord over dit fenomeen?

Zit iedereen, ook in de politiek te slapen? Of moet het volk gewoon dom gehouden worden.

Politici, en de politiek zijn ondertussen eeuwen oud, de verwevenheid in het bedrijfsleven te groot. Wij accepteren als normaal dat er weer een nieuwsbericht is dat er weereens een politicus, wethouder, burgermeester.leden van provincie bestuur, leden van de 2e kamer hebben gefraudeerd en wegmoeten, natuurlijk wel met behoud van wachtgeld. een burger gaat het gevang in, tenminste in een gelijke situatie. Elk weldenkend mens? Denkt, eruit met dit zooitje, dit moet op de schop. Het minste en meest minimale wat een burger mag verwachten is een integere overheid. Hoog tijd dat technocraten het roer overnemen. En de burger de komende 6 to 8 jaar aangeeft wat er mogelijk is. Politiek en politici passen hier niet in dit plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet niet beter dat er maar 1 charter rijdt voor hun en dat is J. de Wit & Zn - Beerta. Meer weet ik niet S&S

Zie wel dat ze de laatste tijd met witte schimmels rijden (witte auto's)

dan heb je het mooi mis. Uit Beek en Donk (nbr) rijd ook een transportbedrijf met minstens 1 auto voor hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jij geeft en EU op alles de schuld

Maar hoe wil jij het probleem oplossen Dat Nederland veel en veel te veel geld uit geeft

En daarbij nog Dat de schulden van de staat haast niet meer op te brengen zijn

Alleen de rente al Weg gegooit geld wel meer dan 11 Miljaard Euro per jaar

Huub

Ja Huub En hoe komt het dat we 11 miljard aan rente betalen moeten !

Simpel de de N.L staat moet geld lenen (om let op het wordt gekker ) Dus De N.L staat moet geld lenen ZODAT WE DAT GELEENDE GELD WEER OVER KUNNEN MAKEN AAN GRIEKENLAND SPANJE CYPRUS ENZ Hoe gek wil je het nog hebben ! wij moeten geld lenen omdat daarna weer over te maken aan die ZUID EUROPESE LANDEN ! Simpel weg omdat we dat geld niet hebben ! Daarbij komt doordat we zoveel geld overmaken naar die landen onze STAATSSCHULD is ontploft !En dat allemaal in opdracht van die heerlijke E.U !

Maar het kan nog gekker ! Weet je wel dat de N.L staat ( jij en ik ) ook nog een garant staan voor die landen voor het lieve sommetje (schrik niet ) VAN 211 MILJARD EURO !!!!!!!!!! En in het ergste geval (als die landen en banken dit geld niet hebben en kapot gaan ) Wij dat moeten betalen ! Dit allemaal dankzij dat heerlijke Europa ! 211 MILJARD ! Dit wordt zo lekker stil gezwegen in N.L maar ook bij de E.U .

Dus heel simpel !

N.L leent geld ! dit geld gaat naar zuid europa Staatsschuld van N.L is ontploft dankzij dit

N.L betaald 11 miljard rente over dit geld (zie we nooit meer terug )

N.L staat garant voor nog eens 211 miljard ! (wat we in het ergste geval moeten betalen en ook kwijt zijn !

MET ANDERE WOORDEN DANKZIJ ONS KLOTE KABINET EN DIE GORE E.U ZITTEN WE OP EEN TIJDBOM:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

OJa En dan nog dit

Staatsschuld per van dag 2013 435 Miljard

schuld per inwoner 26.312 euro

schuld per werkende inwoner 53.624 euro

Stijging van schuld per seconde 810 euro

Gaat lekker met ons lekker kabinet en E.U

en dan een voormalig gezond land op deze manier kapot MAKEN EN BEZUINIGEN WEGSTUREN DIE ZOOI !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden