Gast routier Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Ik snap niet hoe ze via een youtube account bij jouw huisadres uitkomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid motaarke Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 februari 2014 Ik snap niet hoe ze via een youtube account bij jouw huisadres uitkomen.... Alles en iedereen is te vinden via internet , Routier. Zo moeilijk is dat niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast butlerbob Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Alles en iedereen is te vinden via internet , Routier.Zo moeilijk is dat niet . Stuur maar naar mij dat filmpje zet deze wel op mijn eigen website, eens kijken of die omhooggevallen advocaatjes hier iets van kunnen maken na mijn "edit's' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Spoor die advocaat op en film zijn rijgedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid janjoh Geplaatst 6 februari 2014 Forumlid Share Geplaatst 6 februari 2014 Je hebt toch geen steekpenningen aangenomen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid motaarke Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 februari 2014 Stuur maar naar mij dat filmpje zet deze wel op mijn eigen website, eens kijken of die omhooggevallen advocaatjes hier iets van kunnen maken na mijn "edit's' Denk nu AUB niet , die belg heeft bang gekregen ....... Absoluut niet . Maar ik ( en niemand anders ) heb dat filmpje toe op het net gegooid , en ik heb daarmee ook het recht om het te verwijderen . Het is ondertussen een 2000 maal bekeken en het heeft zijn uitwerking wel gehad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 16 februari 2014 Forumlid Share Geplaatst 16 februari 2014 Je hebt je onterecht laten afbluffen.... Programma's zoals wegmisbruikers doen hetzelfde en zolang je geen personen herkenbaar in beeld brengt mag je de beelden gewoon publiceren. Geen rechter die je daarvoor aan pakt/ kan pakken. Aan de andere kant is het jouw filmpje en mag je daar mee doen wat je wilt dus ook aan de publiciteit onttrekken. Dat moeten we dan ook respecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Wegmisbruikers vraagt altijd of deze de beelden mogen uitzenden aan de betrokken persoon(en). Indien ze toch iets willen uitzenden zonder toestemming word zowel bedrijfsnaam als kenteken en persoon geblurt. Om juist te voorkomen dat mensen massaal een bedrijf lastig gaan vallen Zoals reeds duidelijk word in deze topic dat het lijkt alsof het hele bedrijf zulke chauffeurs in dienst heeft. Dan spreek je van opzettelijke imago schade. Verzonden per postduif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts