Spring naar bijdragen

Ruitenwissers worden van de cabine bijna afgereden ... pffffffff


motaarke

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast butlerbob
;) Alles en iedereen is te vinden via internet , Routier.

Zo moeilijk is dat niet .

Stuur maar naar mij dat filmpje zet deze wel op mijn eigen website, eens kijken of die omhooggevallen advocaatjes hier iets van kunnen maken na mijn "edit's':D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stuur maar naar mij dat filmpje zet deze wel op mijn eigen website, eens kijken of die omhooggevallen advocaatjes hier iets van kunnen maken na mijn "edit's':D

Denk nu AUB niet , die belg heeft bang gekregen ......:rolleyes:.

Absoluut niet :nee:.

Maar ik ( en niemand anders ) heb dat filmpje toe op het net gegooid , en ik heb daarmee ook het recht om het te verwijderen .

Het is ondertussen een 2000 maal bekeken en het heeft zijn uitwerking wel gehad .;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Je hebt je onterecht laten afbluffen.... Programma's zoals wegmisbruikers doen hetzelfde en zolang je geen personen herkenbaar in beeld brengt mag je de beelden gewoon publiceren. Geen rechter die je daarvoor aan pakt/ kan pakken.

Aan de andere kant is het jouw filmpje en mag je daar mee doen wat je wilt dus ook aan de publiciteit onttrekken. Dat moeten we dan ook respecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegmisbruikers vraagt altijd of deze de beelden mogen uitzenden aan de betrokken persoon(en).

Indien ze toch iets willen uitzenden zonder toestemming word zowel bedrijfsnaam als kenteken en persoon geblurt.

Om juist te voorkomen dat mensen massaal een bedrijf lastig gaan vallen

Zoals reeds duidelijk word in deze topic dat het lijkt alsof het hele bedrijf zulke chauffeurs in dienst heeft.

Dan spreek je van opzettelijke imago schade.

Verzonden per postduif

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden