Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Ruitenwissers worden van de cabine bijna afgereden ... pffffffff

motaarke

Recommended Posts

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• Forumlid
Maar het regende toch niet?

Serieus, dit was wel een bijzonder lompe actie van deze collega. Ga je het filmpje opsturen naar zijn werkgever?

Als ik de website vindt van deze firma , stuur ik het filmpje op , JA .

ECHT ONVERANTWOORD DIT. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Die melding komt er vast wel denk ik, maar wat een aktie weer zeg!!

Inderdaad zou je dit soort gedrag zeker niet verwachten met een tankwagen; en dit soort akties ziet nooit iemand...

Maar als je normaal inhaalt op een vijfbaans snelweg mag je even volgen voor een praatje en 'n vette bon :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ik heb zo'n vermoeden dat het filmpje vast en zeker wel op een of andere nieuws site terechtkomt 😇😇. En dan gaat t naar Facebook etc. En zo komt t vanzelf in België terecht. Staat mooi naast de BMW......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik heb zo'n vermoeden dat het filmpje vast en zeker wel op een of andere nieuws site terechtkomt . En dan gaat t naar Facebook etc. En zo komt t vanzelf in België terecht. Staat mooi naast de BMW......

Op mijn facebook staat het reeds ; en VTM heeft er ook een mail over gehad. ;)

Heb met 34 rijjaren al veel meegemaakt , maar dit is toch een toppertje , zo kort als deze kwam .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Maar Motaarke.

Hoe was jouw rijstijl daarvoor. Misschien de chauffeur opgehitst door een andere onbesuisde actie. Of langzaam rijden. Ik noem maar wat. We zien enkel wat die chauffeur deed, niet wat eraan vooraf ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Maar Motaarke.

Hoe was jouw rijstijl daarvoor. Misschien de chauffeur opgehitst door een andere onbesuisde actie. Of langzaam rijden. Ik noem maar wat. We zien enkel wat die chauffeur deed, niet wat eraan vooraf ging.

Freddepet , je ziet toch duidelijk dat ik gewoon de vrachtwagen met de zwaailichten voor mij , a h volgen ben .

Daarbij laat ik de wettelijke afstand tussen.

We reden allemaal een 83 a 84 km/ pu.

Neen , neen , het kon niet snel genoeg gaan voor deze waaghals , want hij was voordurend a h voorbij steken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden