Spring naar bijdragen

Ruitenwissers worden van de cabine bijna afgereden ... pffffffff


motaarke

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
het lijkt net alsof die tankwagen later even de achteruitrijlamp aan deed , althans ik meende dat te zien op 0,37.alsof ie zich wilde verontschuldigen voor z'n niet handige actie .

Inderdaad , dat zie ik nu ook pas .

Maar ik denk , dat er van verontschuldigen GEEN sprake is .

Zo komt het toch niet bij mij over, dat kan je effe toch anders doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou zeggen.....laat zo'n gast eens de Brenner autobahn rijden vanaf Modena toe Brennero achter iemand die 83 rijdt.........wedden dat ie zichzelf bij Trento al opgevreten heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Zou zeggen.....laat zo'n gast eens de Brenner autobahn rijden vanaf Modena toe Brennero achter iemand die 83 rijdt.........wedden dat ie zichzelf bij Trento al opgevreten heeft

Nou daar op dat stuk heb ik al vele italianen helemaal gek zien worden, je mag daar niet inhalen en op sommige stukken mag je maar 60km en die achterlijke spaghettivreters zitten bijna op je bumper en maar seinen en gebaren maken dat je sneller moet gaan rijden, nee echt niet want op dat stuk heb ik in een zeer korte tijd 4 (en meerdere) politiewagens voorbij zien komen en soms zie je ze eraf gaan en rijden dan weer terug en zo gaat dat maar door totdat ze zo'n zenuwleier die geen geduld heeft, kunnen pakken.

Ex collega van mij ging daar toch inhalen en dat duurde nogal vrij lang eer hij weer terug op de rechterrijstrook was en ja hoor de Polizia zat al een hele tijd vlak achter hem, hij kon direct zijn rijbewijs inleveren (3 maanden) en een fikse bekeuring tegemoet zien, hou je gewoon aan de regels, klaar, kost wat tijd maar bespaart veel ellende en vooral geld!

Enne niet te vergeten geniet van de omgeving ook al heb je het al honderd keer gezien de natuur daar blijft mooi.

A22

Franzensfeste Fortezza

A22 mooi toch?

Goed vertoeven daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Jij ziet alles vanaf de bijrijdersstoel ButlerBob?

(dan zit je er mooi naast!)

Nee Mijnheer absoluut niet, diegene die de foto's heeft gemaakt was mijn zoon die soms weleens meeging naar Italië, of wilt U iemand hier weer compleet afbranden omdat U zogenaamd een klasse 1 chauffeur bent of zo?

Heb sommige postings van U hier gelezen en die geven een indruk dat U ontzettend geweldig moet zijn echt een TOP chauffeur die alles al weet en heeft meegemaakt, hier ken ik er meer van helaas, maar ik laat mij hier niet verleiden tot uitspraken wat ik persoonlijk heb meegemaakt als beroepschauffeur zijnde, ik geef hier alleen maar aan dat je jezelf ten alle tijden aan de regels moet houden dat is alles en ja ik heb die Brenner talloze malen gereden ja en wat is daar mis mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dit filmpje moet eigenlijk naar de verkeerspolitie,

die moeten dan die "chauffeur" (lees wegpiraat) opsporen

en die gevaarlijke gek moet van de weg af en hoort de eerste paar jaar thuis in de gevangenis!!!

Niet eens als een wijze van straf maar om volledig te ontstressen!!!

omdat ik denk dat stress de veroorzaker is van dit idiote weggedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ben niet zo snel aangebrand als men mocht denken maar U kunt zich ook wel indenken dat er iemand anders op de bijrijdersstoel zit die dus foto's maakt wat ikzelf niet kan of wil doen, heb het weleens gedaan vanachter het stuur maar het is absoluut geen aanrader.

Klopt mijn zoon ging weleens meer mee of een ander familielid die weleens wou weten hoe dat chauffeursvak er uitziet en wat er allemaal bij komt kijken en die maakten dan foto's of video.

Die laatste ging mee omdat er een bepaald irritant familielid die zo'n goede baan als bureaustoelverslijter heeft of had (misschien inmiddels wel werkloos vanwege zijn enorme inzetLOL) die vertelde dat het chauffeurtje zijn maar een makkelijk beroep is, beetje zitten achter je stuurtje en zo en meer van dit soort denigrerende prietpraat, dat werd ik een beetje zat en vertelde hem dat je echt na 4.5 uur het even helemaal gehad hebt en dat je ook verplicht 45 min aan de kant moet, nou hij vond dat allemaal maar onzin want hij reed in stuk door naar zijn vakantiebestemming in zijn dikke leasebak, ja natuurlijk, de begraafplaatsen liggen vol net onder Lyon zal ik maar zeggen.

Vandaar dat er ook verstandige familieleden en vrienden zijn die dus het tegendeel bewezen, om het duidelijker te stellen ik kom nooit meer op verjaardagen stuur ze wel een kaartje!

En iedereen mag zich geweldig en Top vinden, ik ben bescheiden en doe of liever deed mijn werk serieus en ik hoef zeker niet op te vallen met een dikke wagen vol met toeters en bellen, kost alleen maar geld en de ergernis als er wat aan gaat mankeren, de spullen en het gemak wat je binnenin hebt zijn belangrijker die zorgen voor een bepaald comfort als je van huis bent één of meerdere weken en dat telt of telde bij mij meer dan een setje lampen of andere "zooi" die nutteloos zijn.

En ja als een dealer uit coulance er een paar lampen op het dak erbij zet, prima hoor maar niet of nauwelijks gebruikt, zonde van de inspanning, trouwens heeft mij toen geen cent gekost hij zette ze erop en ik had er niet om gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Das de toko van Louise,maar die is al een jaartje of wat dicht hoor.

(althans: een maand of 4 geleden nog wel)

enneeeh,goed vertoeven??? mwooooh.:D

Europeaan, een paar jaar geleden was het er altijd druk en het eten en drankjes waren ook goed te noemen, ik had er tenminste geen klagen over en mijn "bijrijders" ook niet.

Heb er toch wel veel gestaan zeker op 1 mei ha ha aan de andere zijde stond het vol met Oostrukkers en die zag je niet binnen.

Goh hoelang is toko al dicht dan, een paar jaartjes zeg jij (laatste bezoek zomer 2010) en ja vanaf de Italiaanse kant moest je toch wel even doorrijden om daar te komen, vanaf de Oostenrijkse kant ging het stukken beter.

Dan snap ik wel waarom ik die persoon die vorig jaar op vakantie ging naar Italië en daarheen had gestuurd omdat hij volgens de rij planning daar wel kon overnachten o.i.d, niets heb vernomen, stond waarschijnlijk dan voor een gesloten deur.

grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Motaarke ik keur absoluut niet goed wat die man met zijn tanker doet, maar waarom geeft u als hij u net voorbij is dan gas bij? Meen ik tenminste te zien aan het snelheidsverschil en u motorgeluid......ook niet helemaal netjes...of ik moet het echt verkeerd gezien hebben......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Motaarke ik keur absoluut niet goed wat die man met zijn tanker doet, maar waarom geeft u als hij u net voorbij is dan gas bij? Meen ik tenminste te zien aan het snelheidsverschil en u motorgeluid......ook niet helemaal netjes...of ik moet het echt verkeerd gezien hebben......

Dit bekijk je toch verkeerd , hoor Bram .

Mijn vrachtwagen loopt een 92 a 93 km/u ( pas nieuwe banden erop )als ik gas had bijgegeven was hij er nooit over geraakt ;).

Wat je hoort is de motorrem( denk ik ) .

Je merkt ook dat de afstand op mijn voorligger NIET kleiner wordt.

Was zonet op het VTM nieuws hier in belgie , gebeuren meer zo zaken .

Als je je vrachtwagen zo gebruikt , gebruik je het eigenlijk als een wapen .

Dit is nooit goed te praten .

Leer hoffelijkheid aan in rijopleiding | VTM NIEUWS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Europeaan, een paar jaar geleden was het er altijd druk en het eten en drankjes waren ook goed te noemen, ik had er tenminste geen klagen over en mijn "bijrijders" ook niet.

Heb er toch wel veel gestaan zeker op 1 mei ha ha aan de andere zijde stond het vol met Oostrukkers en die zag je niet binnen.

Goh hoelang is toko al dicht dan, een paar jaartjes zeg jij (laatste bezoek zomer 2010) en ja vanaf de Italiaanse kant moest je toch wel even doorrijden om daar te komen, vanaf de Oostenrijkse kant ging het stukken beter.

Dan snap ik wel waarom ik die persoon die vorig jaar op vakantie ging naar Italië en daarheen had gestuurd omdat hij volgens de rij planning daar wel kon overnachten o.i.d, niets heb vernomen, stond waarschijnlijk dan voor een gesloten deur.

grt.

Als je 2 km verder rijdt( naar t zuiden) heb je aan de linkerkant" Rudi "

http://www.chauffeursforum.nl/itali%EB-1/36568-brenner-bolzano-rudi.html

Daar moet je tegenwoordig telefonisch reserveren voor een plekkie op de parking,sinds Vipiteno en Louise dicht zijn.

Is overigens ook stukken beter,maar dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Als je 2 km verder rijdt( naar t zuiden) heb je aan de linkerkant" Rudi "

http://www.chauffeursforum.nl/itali%EB-1/36568-brenner-bolzano-rudi.html

Daar moet je tegenwoordig telefonisch reserveren voor een plekkie op de parking,sinds Vipiteno en Louise dicht zijn.

Is overigens ook stukken beter,maar dat is mijn mening.

Aha ja Rudi, klopt die reed ik altijd voorbij maar met een schuin oog van "daar kan ik ook weleens aanwippen" en Vipiteno is ook dicht?

Allemachtig dan ben ik toch al een tijdje daar niet meer geweest heb ik zo het idee.

Vipiteno was toch een behoorlijke grote heb daar menig maal gebivakkeerd, nou ja alles is vergankelijk dat blijkt maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ah.. Het gaat over heel goede chauffeurs, hier is tie...... Inderdaad, die herken je gelijk aan het feit dat ze volgens de wet rijden, en zich daar goed aan houden. Ook he fotograferen tijdens rijden is iets, wel, het is gewoon dom, zo een person heft gewoon geen gevoel van verandwoordelijkheid.

En terwijl de heer R Niat zichzelf goed vind, hoor ikzelf altijd van veel mensen hoe bovengemiddeld goed ikzelf ben, krijg vaak dat teken, je bent nummer 1.

Wel, de antenna is bijna leeg, maak er gauw een eind aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omdat we toch weer on topic zijn wil ik de H.H.forumleden/medechauffeurs wijzen op een uitspraak van iemand die 2014 jaar geleden geboren is( J.C.)( deze uitspraak staat ook te lezen in een al jaren goed verkocht boekkie:

"© Wie zonder zonden is ,Werpe de eerste steen"©

:angel::angel:

Natuurlijk is het een stomme streek van die Nagels,maar wie weet hoe t tot stand gekomen is.( misschien is zijn vrouw wel bij m weg,of heeft de vrouw van zijn baas m net verteld dat ze zwanger van m is :D:D)

En natuurlijk voelt Motaarke zich of ze met zn kloten gespeeld hebben,maar moet je dan massaal die baas gaan bellen en die vent aan t kruis nagelen????

Misschien maak je morgen zelf een nog grotere blunder,of overkomt jou dat niet??:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Dat had ik echt niet gedaan. Jij hebt slechts een opname gemaakt van een gedraging op de openbare weg. Als je jezelf daar begeeft met dergelijke kunsten, dan kun je op Youtube komen. Zowieso had die prutser jouw dashcam al kunnen zien staan, de loser.

Zet gewoon terug dat filmpje, je riskeert echt niets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat had ik echt niet gedaan. Jij hebt slechts een opname gemaakt van een gedraging op de openbare weg. Als je jezelf daar begeeft met dergelijke kunsten, dan kun je op Youtube komen. Zowieso had die prutser jouw dashcam al kunnen zien staan, de loser.

Zet gewoon terug dat filmpje, je riskeert echt niets!

NEEN ,

Ik wil die transportfirma niet in een slecht daglicht stellen.

Tenslotte kan die transportfirma er niets aan doen dat sommige van hun bestuurders zou een stunten uithalen .

Ik hoop enkel dat die betrokken chauffeur terecht is gewezen voor zijn daden door de firma .

Maar nu daarmee die ganse firma over dezelfde kam te scheren , vindt ik verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden