[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ladingdief Viking Internationaal Koel en Vriestransport nu ook drugstransporteur?


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

 Viking Internationaal Koel en Vriestransport uit Barendrecht en later Zutphen is verdacht van diverse ladingdiefstallen. Nu blijkt dat de dubieuze onderneming ook betrokken is geweest bij een verdacht transport naar het buitenland. Het gaat vermoedelijk om het vervoer van drugs.

 

 

 

 

http://www.transport-online.nl/site/49183/ladingdief-viking-internationaal-koel-en-vriestransport-nu-ook-drugstransporteur/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Aleen het voetvolk wordt weer opgepakt maar de grote jongens die werkelijk achter zitten krijgen nooit te pakken, die hebben zich heel goed ingedekt, ik wens de opsporingsdiensten veel geluk bij het opsporen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aleen het voetvolk wordt weer opgepakt maar de grote jongens die werkelijk achter zitten krijgen nooit te pakken, die hebben zich heel goed ingedekt, ik wens de opsporingsdiensten veel geluk bij het opsporen!

 

Is niet altijd waar, vroeger hadden we ook een Vollenberg transporten, daar is de gehele leiding opgepakt en kaal geplukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

ja vroeger! maar toen waren de opsporingsdiensten nog niet kapotbezuinigd en kon er weleens wat meer gedaan worden buiten de reguliere arbeidstijd om, tegenwoordig is het een baantje van 9 tot 3, om duidelijk te zijn vanaf 9 uur in de ochtend tot 's middags 15.00 uur en daarna spullen inladen en rap naar moeders de vrouw.

 

De Ilent is ook al zo'n club die helemaal leeggezogen is door onze roverheid, aantal jaren geleden kreeg je nog gewoon een antwoord op je vraag tegenwoordig helemaal nada, noppes, niks want diegenen die dat deden zijn allemaal wegbezuinigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was dat die Vollenberg in Oost-Brabant?

 

Ja, destijds ook rijdend onder de naam VIT.

 

Vandaag de dag heet dat toch Vortex?

Zover ik weet niet, alles is destijds in beslaggenomen en het onroerend goed verkocht, in het pand zit nu geen transportbedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zover ik weet niet

Volgens mij wel: http://www.nieuwsbladtransport.nl/Archive/Article/tabid/409/ArchiveArticleID/41041/ArticleName/VollenbergkooptelfhectareinLimburg/Default.aspx

 

En 14 jaar later: http://www.scania.nl/about-scania/media/press-releases/2009/Q2/250ste_Scania_voor_Vortex_International.aspx

 

De Henny Vollenberg in beide artikelen is één en dezelfde persoon.   

bewerkt door EJD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ga gelijk solliciteren en verhuizen naar het mooie en weelderige Limburg, waar het leven goed is.................oeps verkeerde provincie! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij speurt ook alles na he moet detective worden betaald misschien nog wel beter als sjouwfeur zijn

bewerkt door marcel69
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden