[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Celstraffen voor Rynart wegens fraude bij transportbedrijf


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

De directeur en financieel directeur van het internationaal transportbedrijf Rynart in Zevenbergen zijn woensdag veroordeeld tot celstraffen voor jarenlange fraude. Directeur Franck R. kreeg vier jaar en financieel directeur Arno V. 37 maanden gevangenisstraf. De straffen vallen vanwege de lange duur van hun proces lager uit dan geëist. De medeverdachten, het hoofd van de administratie en een intern accountant, werden vrijgesproken.

De rechtbank in Amsterdam stelt vast dat bij het bedrijf met 2400 werknemers facturen werden vervalst om de omzet kunstmatig te verhogen

 

Lees verder :

 

 

Bron : Fok.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat, dat bedrijf nog steeds bestaat, het is me een wonder. Ik ben er vaak langs gereden, vanaf de snelweg kan je het zien liggen, in de jaren 80 reden ze ook veel op iran en irak dus dan waren de chauffeurs weken van huis. :wijn: 

Er zijn twee rynart transporten. Ik denk dat jij het over de ander hebt dan die in deze post bedoelt word. Deze reden met gele trekkers volgens mij. En idd die heeft nogal wat loodsen staan in Biatorbagy

post-368-0-88953700-1422216208.jpg

post-368-0-97214400-1422216247.jpg

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn twee rynart transporten. Ik denk dat jij het over de ander hebt dan die in deze post bedoelt word. Deze reden met gele trekkers volgens mij. En idd die heeft nogal wat loodsen staan in Biatorbagy

Ah..zijn dat verschillende bedrijven. Ik heb altijd gedacht dat het dezelfde waren, alleen verschillende kleuren.

Om het dan nog wat verwarrender te maken: bij welke hoort dan deze in onderstaande link? Of is dit de opvolger van die in het blauw?

Die in het blauw heb ik indertijd vaak zien rijden, veel met een Mack ervoor.

 

http://www.toprun.ch/truck/2012-05/Rynart_International/NL-Afg_HD.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ah..zijn dat verschillende bedrijven. Ik heb altijd gedacht dat het dezelfde waren, alleen verschillende kleuren.

Om het dan nog wat verwarrender te maken: bij welke hoort dan deze in onderstaande link? Of is dit de opvolger van die in het blauw?

Die in het blauw heb ik indertijd vaak zien rijden, veel met een Mack ervoor.

http://www.toprun.ch/truck/2012-05/Rynart_International/NL-Afg_HD.pdf

. Kijk eens naar de lichtbakken van de wagens op de foto's in mijn reactie. Daarna even naar beneden scrollen in het bericht van jouw link.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden