[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

te weinig toeslag


patien

Vraag

  • Forumlid

goedenavond

graag u meneing

ik werk al 3 jaar op de weg

iedere nacht van 2 tot 9 uur smorgens

maar ontvang niet de toesag

die ik moet krijgen

afgelopen mnd ben ik ingedeeld van

6 uur s avonds tot 2 uur snacht

kan iemand mij zeggen wat ik minimum hoor te krijgen

krijg nu 1500 euro netto incl toeslagen

maar heb 2  jaar 1400 gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ligt er aan in welke loonschaal je zit, en welke CAO

 

Op zich ben je er wel op achter uit gegaan, zoals ik het zie.

Eerst 1400 voor 35 uur werken per week, en nu 1500 voor 40 uur per week.

Dus met 20 uur meer werken, krijg maar liefst 100 Euro meer.

Dat is 5 Euro per uur...

bewerkt door Showfeur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Laat topic starter eerst maar eens aangeven of hij bij een tranportbedrijf werkt (en onder 1van bovenstaande cao's valt) of dat hij in het eigen vervoer zit (en dus een geheel andere cao heeft). Als ik zo na de tijden kijk, dan lijkt het mij heel goed mogelijk dat hij een brood-rijder is en onder de bakkers cao valt met geheel andere bedragen en vergoedingen.

 

Dus eerst maar eens meer duidelijkheid lijkt mij (en daarbij hoeft dan wat mij betreft niet direct de naam van het bedrijf vermeld te worden).

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hier kunnen we nog steeds niet veel mee.

Weten nog steeds niet welke loonschaal, C0,1,2,3,4,5 of D0,1,2,3,4,5?

Vervoer van medicijnen is met een busje wellicht?

Zou dan zomaar ook schaal A of B kunnen zijn.

Dan zou 1500 best wel ok kunnen zijn..

bewerkt door Showfeur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid