Spring naar bijdragen

Autohof steeds onveiliger


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

Huub hou nu eindelijk eens op met je onzin uitkramen, Dat diesel stelen gemakkelijk is weten wij beiden want we deden vroeger niets anders, maar dat was natuurlijk de schuld van de pompbediende die steeds vroeg hoeveel liter er op de bon moest. Onze lading was veiliger voor buitenstaanders dan voor ons zelf want het gebeurde met de regelmaat van de klok dat er wat afgevallen was. Dit was de realiteit in onze mooie jaren Huub, dus hou aub op met je kletspraatjes.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub hou nu eindelijk eens op met je onzin uitkramen, Dat diesel stelen gemakkelijk is weten wij beiden want we deden vroeger niets anders, maar dat was natuurlijk de schuld van de pompbediende die steeds vroeg hoeveel liter er op de bon moest. Onze lading was veiliger voor buitenstaanders dan voor ons zelf want het gebeurde met de regelmaat van de klok dat er wat afgevallen was. Dit was de realiteit in onze mooie jaren Huub, dus hou aub op met je kletspraatjes.

Ben blij dat ik er nooit aan mee gedaan heb

 

Mag voor veel onzin zijn Maar ik zeg wel de waarheid

 

ik heb altijd een baas gehad die niet stelden

 

Ik verdienen aan de br. stof dan het baasje ook

 

Maar het gaat om dief stal

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub hou nu eindelijk eens op met je onzin uitkramen, Dat diesel stelen gemakkelijk is weten wij beiden want we deden vroeger niets anders, maar dat was natuurlijk de schuld van de pompbediende die steeds vroeg hoeveel liter er op de bon moest. Onze lading was veiliger voor buitenstaanders dan voor ons zelf want het gebeurde met de regelmaat van de klok dat er wat afgevallen was. Dit was de realiteit in onze mooie jaren Huub, dus hou aub op met je kletspraatjes.

Daar heb ik nooit aan mee gedaan

 

Vaak hadden we genoeg br stof om de hele rond reis te doen Want in veel Oostblok landen was geen br. stof te krijgen of rotzooi

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk is dat erg Roadtrain maar dit is toch al jaren aan de gang, volgens de politie moet je vooral rustig blijven als je bestolen of overvallen wordt, vooral goed kijken en daarna de politie bellen, deze vertellen je dan, dat je via internet aangifte kan doen. Het is te belachelijk voor woorden maar wel realiteit in ons over humaan landje waar iedereen zielig is behalve hardwerkende mensen.

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk is dat erg Roadtrain maar dit is toch al jaren aan de gang, volgens de politie moet je vooral rustig blijven als je bestolen of overvallen wordt, vooral goed kijken en daarna de politie bellen, deze vertellen je dan, dat je via internet aangifte kan doen. Het is te belachelijk voor woorden maar wel realiteit in ons over humaan landje waar iedereen zielig is behalve hardwerkende mensen.

Je zult met de tijd mee moeten Wil je het niet dan is het jou probleem En een ander niet de schuld geven

 

Er zijn genoeg vrijwilligers die de boekhouding of papieren in orde willen maken Heb het zoveel gedaan  

 

Veel willen hulp als het te laat is

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vallen jullie diegene zwaar aan zeg. Het is toch van de zotte dat deze chauffeur in een cheap-ass zeilentrailer vol met hd-tv's op pad word gestuurd!!! Vanuit de werkgever is dit gewoon een poging tot mishandeling of doodslag. Ik vind het echt onverantwoord dat deze man zo door Europa moet. Je weet wat mensen doen voor een paar knaken en dan een hele trailer vol tv's!! Ik had geweigerd om te gaan rijden zonder een kast met een heel groot slot erop. En degene die nog slapen en de mening hebben van: 'Blijf van andermans spullen af', hebben wel gelijk. Maar wakker worden!! Het is 2016!! Dit is niet meer en zal het ook nooit meer worden!

 

Als je groot op de trailer zet dat er TV's inzitten, dan heb je misschien een punt, maar gewoon in een neutrale huiftrailer? Ik zie er geen probleem in en hoewel ik niet zeker weet of ik ooit TV's in een huiftrailer gereden heb, computers heb ik regelmatig in een huiftrailer gehad. En me er niet onveilig bij gevoeld...

 

@Roadtrain en Corydon, ik vind dat jullie het enorm uit het verband trekken.

In de basis heeft een ander van iemand of iemands spullen af te blijven, helemaal waar. Maar zoals Huub terecht stelt, met een lading tv's zonder extra veiligheidsmaatregelen op een Autohof je rust pakken, dat is de kat op het spek binden.

 

Als je een lading in een gewone neutrale huiftrailer vervoerd (misschien met bedrijfsnaam ofzo, maar géén reclame voor bijvoorbeeld die TV-fabrikant) is dat dan de kat op het spek binden?

Zo ja, dan vind je het dus gewoon dat er tuig in zeilen snijdt om te kijken wat er in een trailer zit en dus zou je in een huifrailer alleen nog maar "waardeloze" goederen mogen vervoeren? Da's een heel verkeerde wereld...

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar stond je dan bewaakt in D, Oostenrijk of Yoegeslavie? Plu, in Albanie hadden ze geen geld, wat vervoerde je daar aar toe. En ook ik heb bv video recorders geladen in een huif. Alles gaat en zeker ging in een huif.

bewerkt door corydon
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uh ja... als ik s ochtends in Tiel ga laden voor Enschede ofzo en nog die zelfde dag ga lossen, dan heb ik er geen probleem mee. Maar ik zou nooit in bijv Duitsland gaan liggen pitten met zo'n lading in een zeilentrailertje

bewerkt door Mindvlieger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

blijf erbij dat het gewoon opzet is geweest.....die 10 paletten waren al uit die auto eer die chauffeur ging rusten op Lippetal......'s nachts ff groot gat in de zeilen snijden aldaar en dan onschuldig politie bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^^^ of een tip van de planner

Dat er dure spullen inzaten

Maar toch is de verlader in mij ogen fout daar je zulke dingen niet in een huis laad maar Dan zegt tegen de chauffeur ga je baas maar bellen dat hij met een kast komt of dubbel bemand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ben ik helemaal met je eens. ..of zelf bellen en weigeren te vervoeren of je moet zwart op wit toestemming hebben. ...genoeg van dat spul vervoert naar italie maar ging altijd in een verzegelde kast met ergens tussen de lading een locatie transponder en verplichte overnachting plaatsen

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uh ja... als ik s ochtends in Tiel ga laden voor Enschede ofzo en nog die zelfde dag ga lossen, dan heb ik er geen probleem mee. Maar ik zou nooit in bijv Duitsland gaan liggen pitten met zo'n lading in een zeilentrailertje

Nee, als je aan je uren zit pak je een tuinstoeltje en ga je als bewaker er de hele nacht langs zitten :D 

Krijg je die misschien nog wel betaald ook LOL 

Een tip voor eenieder, s,nachts je gordijnen open laten schrikt ook af :ja: 

Kennis van me stond bij Turnhout, en een auto ( uit het oosten van Europa, laten we het daar maar op houden ) stond naast hem.

Hij zat een beetje te klooien nog voor in de auto, en die buurman kwam iedere keer met zijn koppie om het hoekie van zijn cabine kijken of hij nog niet was gaan slapen.

Op een gegeven moment besluit hij om nog even naar de pomp te lopen, en komt dan via de achterkant van de auto,s terug.

En jawel hoor, deze had de jerri kannen al klaar staan om zogauw als hij ging slapen bij hem diesel eruit te halen.

Hij is ingestapt en gelijk door gereden,

Heb je je gordijn open, dan zullen ze toch liever een auto pakken die alles dicht heeft en dus minder pakkans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^^^ of een tip van de planner

Dat er dure spullen inzaten

Maar toch is de verlader in mij ogen fout daar je zulke dingen niet in een huis laad maar Dan zegt tegen de chauffeur ga je baas maar bellen dat hij met een kast komt of dubbel bemand

Nou in huis staat het toch veiliger dan in een zeilebak LOL

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat ben ik blij dat ik kunststofgranulaat en poeders vervoer......daar kennen ze niks mee......en ik denk niet dat ze geïnteresseerd in mijn gsm, domdom en ping.....

en boefjes heb je overal....die slimmeriken staan bij het laadadres te kijken welke wagens daar laden....kwestie van achterna rijden en hoppa....  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ben ik blij dat ik kunststofgranulaat en poeders vervoer......daar kennen ze niks mee......en ik denk niet dat ze geïnteresseerd in mijn gsm, domdom en ping.....

en boefjes heb je overal....die slimmeriken staan bij het laadadres te kijken welke wagens daar laden....kwestie van achterna rijden en hoppa....  

 

Nee bij jullie nemen ze hele bulkopleggers mee en verschroten ze  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze doen hun best om dat zeer donkere hoofdstuk te vergeten, moet jij er weer over beginnen....  :D  :D

 

Sorry....hij was te makkelijk....anders had iemand anders hem wel gemaakt .....Ibo  :zegtniets:  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden