[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Duiters controleren snelheid en afstand


Tony.Macaroni

Recommended Posts

  • Forumlid

Waarom moet iemand die hier iets plaatst zich gvd verdedigen? Híj is toch niet fout? Die inhaler moet gewoon niet inhalen als t zo lang duurt. Daarom rijd ik altijd n km of 3 langzamer dan ik kan. Zo creëer ik wat ruimte om sneller in te halen als ik dat nodig vind.

Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ok sorry mocht jou geen klootviool noemen dat neem ik terug......maar je zou iets gas kunnen terug kunnen nemen idd dat zou misschien ook voorkomen dat je gesneden word (ik heb nergens gezegd dat dat mag) En tevens zal jou afstandsmeting dingetje er dan niet inspringen.

En natuurlijk heeft het ook met instelling op auto te maken....die fransman kon mss niet harder maar dacht ook trappen wat ik trappen kan dan haal ik het net in 4,5 uur of hij ging zoals je schreef bult op en als je dan het gas los moet laten als je geladen bent......

 

ps jammer dat ik de andere filmpjes niet kan kijken.....verwijdert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dacht dat ik netjes sorry had gezegt. ... dat is nu ook weg...... beetje jammer

 

Zoveel mensen zoveel karakters. Maar als je zo reageerd op een opmerking, krijg je het op ieder forum zwaar. Als iets te gek wordt, heeft/hebben de admins met hun harken, al lang ingegrepen/opgeschoond.

 

Het is een vrij forum, met de normale vrijheid van meningsuiting. En wat er in dit topic aan de hand zou zijn, dat alles maar verwijderd dient te worden :confused:  Ik zie geen enkele aanleiding daartoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Gisterochtend heb ik op verzoek van een poster zijn items verwijderd en de reacties daarop ook; tussen het werk door op de telefoon is uitzoeken en bewerken niet handig. Dan gaat er waarschijnlijk onbedoeld meer weg dan de bedoeling is wat ook niet meer terug te halen is. Vandaar mijn keus om meerdere berichten uit het zicht te halen ter latere beoordeling; dat heb ik zojuist gedaan en met enkele aanpassingen staat het meeste er weer.

 

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden