[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Maersk wil dat klanten rampschip Baltimore meebetalen aan berging


Recommended Posts

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tsja, een hele brug naar de kl....  Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik bedoel, iemand besteld via de fabriek een kabeltje. Wordt door de fabriek bij een verlader aangeboden. Die heeft meer vracht van-naar, stopt het in een container en gaat varen. Diegene die het kabeltje besteld heeft ( heeft betaald op voorhand=eigenaar) heeft 0,0 invloed gehad op hoe het kabeltje vervoerd wordt

Kan een leuk duur kabeltje worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 minuten geleden zei Murphy:

Tsja, een hele brug naar de kl....  Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik bedoel, iemand besteld vis de fanriek een kaneltje. Wordt door de fabriek bij een verlader aangeboden. Die heeft meer vracht ban-naar, stopt het in een container en gaat varen. Diegene die het kaneltje bedteld heeft ( heeft betaald op voorhand=eigenaar) heeft 0,0 invloed gehad op hoe het kaneltje vervoerd wordt

Kan een leuk duur kabeltje worden....

Precies dat.  
 

Er word echter al gevaren op en gelost in de haven van Norfolk.

 

het schijnt een regel uit de zeevaart te zijn , maar het klopt niet. De klanten delen immers ook niet mee in de winst die er per tocht word gemaakt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Murphy:

Tsja, een hele brug naar de kl....  Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik bedoel, iemand besteld vis de fanriek een kaneltje. Wordt door de fabriek bij een verlader aangeboden. Die heeft meer vracht ban-naar, stopt het in een container en gaat varen. Diegene die het kaneltje bedteld heeft ( heeft betaald op voorhand=eigenaar) heeft 0,0 invloed gehad op hoe het kaneltje vervoerd wordt

Kan een leuk duur kabeltje worden....

Je hebt toch zeker niet gezopen he Eddy?

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Zit met te grote vingers op een te klein schermpje te tikken....

mijn ogen worden er ook niet beter op.--

zal het ff aanpassen, zit nu met een tablet 😁

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden