[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Belgische chauffeuse komt om bij bedrijfsongeval


Gast Bonny

Recommended Posts

Heino - Een 19-jarige vrouw uit het Belgische Beveren Waas is donderdagavond 12 juni rond 18.45 uur om het leven gekomen bij een bedrijfsongeval. Het tragische ongeval vond plaats bij een bedrijf aan de Zwolseweg. Dit heeft de politie bekendgemaakt.

De chauffeuse van een Belgisch transportbedrijf raakte bekneld tussen haar trekker met oplegger en een buiten gestalde oplegger. Haar eigen voertuig stond in het pand en is door nog onbekende oorzaak aan het rollen gekomen op de iets schuin aflopende vloer.

De vrouw stond met haar rug naar het voertuig toe en moet dit te laat opgemerkt hebben. Daardoor raakte ze bekneld tussen haar eigen voertuig en de oplegger die buiten stond. Naar de exacte oorzaak van het bedrijfsongeval wordt nader onderzoek gedaan

Bron: Blik op nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marjolein was een van mijn beste vrindinnen die ik leerde kennen in de transport,

heb haar leren kennen toen ze schoolgaand was, heb haar tijdens verlof mee laten rijden in de dokken.

en ben met haar weleens een filmpje gaan zien.

en meis, een jonge vrouw, met een eigen vreemd karakter,

maar wie haar kende, wist dat ze een hart van goud had, een zacht en verlegen persoon was.

Ze was een vrindin waar ik mijn slaap voor heb gelaten deze nacht, en de volgende nachten zullen ook niet zo super zijn.

ze blijft in me hoofd spoken, het doet pijn,

om te weten dat ze er nietmeer zal zijn.

Marjolein, we zullen je missen schat.

dsc0763kleincy3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda
Marjolein was een van mijn beste vrindinnen die ik leerde kennen in de transport,

heb haar leren kennen toen ze schoolgaand was, heb haar tijdens verlof mee laten rijden in de dokken.

en ben met haar weleens een filmpje gaan zien.

en meis, een jonge vrouw, met een eigen vreemd karakter,

maar wie haar kende, wist dat ze een hart van goud had, een zacht en verlegen persoon was.

Ze was een vrindin waar ik mijn slaap voor heb gelaten deze nacht, en de volgende nachten zullen ook niet zo super zijn.

ze blijft in me hoofd spoken, het doet pijn,

om te weten dat ze er nietmeer zal zijn.

Marjolein, we zullen je missen schat.

dsc0763kleincy3.jpg

Joel, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Ook de nabestaanden van Marjolein heel veel sterkte met dit grote verlies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat moet ik hier nu op zeggen???????????????Ik weet het niet.Misschien dat een ander het kan verwoorden.

Joel ook van mij heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies,dat geld uiteraard ook voor familie,vrienden en kennisen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joel, maar ook Familie vrienden en collega's heel heel veel sterkte in deze zware tijd.... Als er een foto bij komt kijken wordt het toch wel heel echt

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marjolein zal aanstaande zaterdag omstreeks 10u begraven worden in Beveren.

het klote is dat ik net van vrijdag avond tot zondag avond met de truck op zandvoord sta, ik hoop wat te kunnen regelen met me baas om met de auto even over en weer te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden