[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Urineren


Lukie-Truckie

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zolang ze het verdommen om de toiletten langs de snelweg fatsoenlijk schoon te houden blijf je dit houden.

die zijn meestal te ranzig om gebruik van te maken. ook bij de pompen.

soms zit er iemand naast zo'n schoteltje de hele dag goeiedag te zeggen, maar even een doekje pakken is schijnbaar teveel moeite.

dan maar tegen het wiel, dan wordt je ook niet ziek.

(heeeey, dat heb ik eerder ergens getypt ;))

en tegenwoordig hebben een hoop mensen helemaal geen tijd om een eindje te wandelen, dan komen ze te laat bij de klant.

ik vind een plasje onder de auto toch zeker minder vies dan 2 cm urine op de vloer van een toilet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie_o
waarom zou ik die lui een fooi geven?

ze krijgen allemaal een vast salaris voor het werk dat ze doen, of krijg jij ook altijd fooi als je ergens lost?

sanifair is een bedrijf dat in opdracht van de restauranteigenaar het sanitaire gedeelte verzorgt.

en trouwens het sanitair in duitsland is goed verzorgd en altijd schoon, maar op parkeerplaatsen zonder restaurant of pomp valt het meestal ook smerig tegen.

als ik op een toilet kom dat smerig is achter gelaten door een gebruiker voor me, dan denk ik altijd bij me eigen, he doe je dat thuis ook zo?

maar altijd nog beter dan welk toilet hier in nl, want hier is het inderdaad zo dat buiten pissen vaak schoner is dan binnen op de pot.

oh ja mannen hebben helemaal geen zwakke blaas, het is meer dat we een voorziening hebben gekregen van moeder natuur die het ons mogelijk maakt om onze behoefte overal te kunnen doen.

vrouwen hebben dat niet, maar hoor je ons klagen over een zwakke vrouwenblaas?

of is het gewoon nijd omdat een vrouw die mogelijkheid niet heeft?

is er iemand jaloers dat ze niet staand kan pissen soms???LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

want hier is het inderdaad zo dat buiten pissen vaak schoner is dan binnen op de pot.

en dus moet ik er maar doorheen lopen als ik mijn wagen instap omdat JIJ dat schoner vind?

jullie pissen toch staand? dus hoef je er niet bij te gaan zitten, en wordt je er ook niet ziek van.

ik wel van die smerige lucht, dus jullie kunnen gewoon "de pot" op met het slurfjeLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, wat moet ik doen wanneer ik op een industrieterrein lig te slapen en ik voel opkomen dat ik naar de wc moet?

als ik het zo lees kan je de pot op. probleem opgelost. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ALs ik niet op een toilet mijn plasje kan plegen dan doen we het maar op het groen of tegen de bosjes.

Heb ook weleens tegen het wiel staan plassen maarja soms moet je wat.

Het ruikt ind niet echt fris op een aantal parkings.

Wat ik nog veel erger vind is dat sommigen overal maar gaan zitten schijten............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook de vrouwen onder ons !!! Laat dat even duidelijk zijn.

Als je echt moet en er is GEEN WC ... MAAR dan zorg je er wel voor dat je het op een krant doet of in en plastic zak => die je dan in de prullenbak kunt weggooien.

En bij sterke voorkeur NIET in de buitenlucht want ze zit immers met een blote reet en daar heb ik absoluut geen zin in.

a) om gespot te worden door een of ander geil mannetje

b) geen zin om ziek te worden door de kou

etc

+ de keren die mij dat overkomen zijn zijn op een hand te tellen.

... dan heb ik nog pogingen over ;)

Tevens denk ik dat het toch veel oostblokkers zijn die in de buitenlucht en onder hun trailer zitten te schijten TERWIJL er een wc in de buurt is.

Dat ligt misschien aan hun opvoeding!!!

Je weet niet wat in die landen als gewoon wordt gezien ... of ze hebben er inderdaad letterlijk schijt aan dat ze hier zo neerbuigend worden behandeld. Of ze zijn zo dom dat ze geeneens op het idee zijn gekomen een oude krant of ander papier / plastic zak etc etc te gebruiken om hun behoefte na de daad gemakkelijk te kunnen opruimen. Zelf moeten ze het toch op zijn minst ook onfris vinden om de lichamelijke afvalstoffen van een ander te vinden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn voorkeur ligt bij de behoefte binnen te doen bij een pomp of een klant netjes naar het toilet. Maar soms kun je niet anders en dan is het groen aan de beurt en anders ergens naast de auto.

Vandaag had ik van mezelf een dure mercedes personenwagen vol mogen pissen. Ik stond pauze te maken langs de A30 en ik kijk in mijn spiegel en zie een stropdas die tegen mijn trailer staat te zeiken. Aangezien mijn pauze erop zat de auto gestart en terwijl meneer stond te pissen een paar meter naar voren getrokken zodat hij dus vol in het zicht stond. Meteen uitgestapt en naar zijn auto gelopen waar hij net instapte. De deur open getrokken en begon mijn broek open te maken. Meneer de stropdas enigzins verbaasd: "Wat gaan we doen?" welke beantwoord werd met hetzelfde wat jij bij mijn auto deed...... Stropdas: "ja maar het is maar een vrachtwagen en dan daarbij ik piste er niet tegenaan" Ik: "En? Dit is maar een Mercedes en ik pis er ook niet tegen maar wel erin...."

Meneer wist niet hoe snel hij weg moest komen dus ik hoop dat die de volgende keer wel stopt bij de pomp waar hij net langs was gekomen kan ie nog zijn handjes wassen ook. Want dat doen wij allemaal toch na een bezoekje aan het toilet???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan ie nog zijn handjes wassen ook. Want dat doen wij allemaal toch na een bezoekje aan het toilet???

mischien heeft hij z'n handen tijdens het plassen gewassen.

geen idee eigenlijk. ik rij geen mercedes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had ik hier nou al gereageerd? Mhh geen zin alles te lezen.

Maar goed, ik vind het ronduit ranzig... die lucht af en toe op parkeerplaatsen Barf

Toppunt van asociaalheid heb ik trouwens vlakbij huis meegemaakt, mijn 2e cabrio heb ik in een garagebox staan.

Ik loop er heen, staat daar zo'n taxibuschauffeur tegen de gevel te zeiken van het appartementenblok :eek:

Hij wist niet hoe snel ie weg moest komen onderwel sorry mompelend naar mij... ik snap ook niet goed dat hij het daar deed, het stikt hier in de omgeving van openbaar groen en bomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

het is best wel smerig inderdaad. maar goed ik maak mer ook schuldig aan vooral als ik weer eens weinig tijd heb en wel een hoge nood dan wordt het toch tegen het voorwiel of de trailer. Heb zelfs 1 keer in de winter over mijn koplampen staan plassen omdat er te veel ijs op zat en mijn licht bundel meer dan 50% werd gedimt, waren ze gelijk weer ijsvrij.

Voor de gene die bang zijn voor die plas bacterien in hun cabine: dan zet je je schoenen toch in de treeplank dan heb je er ook geen last van in je cabine!:stom:

maar voor de grote sanitaire bezoeken loop ik wel altijd even naar binnen betaald of niet. wel zo fris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb zelfs 1 keer in de winter over mijn koplampen staan plassen omdat er te veel ijs op zat en mijn licht bundel meer dan 50% werd gedimt, waren ze gelijk weer ijsvrij.

Heb je LED verlichting dan? Ik heb heb nog gewone peertjes er in zitten, die worden best wel warm!

Maar het zou best kunnen, in bepaalde landen kan het enorm vriezen. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

nee ik had gewone lampjes maar ik had continu problemen met de verlichting van mn 105. deze winter was het in dld best wel koud en mn lampen hadden gewoon last van ijsvorming snachts tijdens het rijen waardoor ik echt veel te weinig zag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee ik had gewone lampjes maar ik had continu problemen met de verlichting van mn 105. deze winter was het in dld best wel koud en mn lampen hadden gewoon last van ijsvorming snachts tijdens het rijen waardoor ik echt veel te weinig zag

Dan moet het toch wel verrekt koud zijn geweest! Meestal is de lucht dan ook droog als het zo hard vriest.Dus waar dat ijs dan vandaan komt? Was het niet dat je voorruit bevroren was? Meestal worden de koplampglazen warmer dan de voorruit!

Maar in Duitsland hebben ze wel vaker extreem weer. Meestal als mijn koplampen uitwaaien tijdens extreme windvlagen doe ik 2 pogingen om ze weer aan het branden te krijgen, daarna stop ik ermee en kijk de volgende morgen verder. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden