[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Gebruiken jullie wel eens wat uppers?


Akadoenka

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

We kennen het als chauffeur allemaal. Vaak lange dagen, en door moeten rijden om die ene vracht nog net op tijd de boot in te kunnen krijgen bv. Sommige dagen zijn erg relax, andere dagen zijn druk waardoor je moe wordt.

Vroeger nam ik zo heel af en toe wel eens een ephedra supercap. Deze zorgde er dan altijd voor dat je weer fris en fruitig en fit achter het stuur zat. Helaas zijn deze een aantal jaar geleden illegaal geworden. Dus ik gebruik ook niks meer dan koffie, redbull etc als ik moe ben en geen powernap kan doen.

Gebruikt iemand van jullie wel eens een upper? En zoja welke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
en als ik het dan nog niet zie zitten heb ik nog stackers 4

is gewoon een voedingsupplement uit de sportschool

volgens mij doet het helemaal niks maar voel je je gewoon fitter van het idee alleen

gr erik

Je voelt er niets bij maar alleen het idee al???

Denk jij niet na bij wat je slikt en wat het met je doet dan?

Een "gewoon" voedingsupplement?

Verhoogde stofwisseling, verhoogde hardslag.

Wat voor gevolgen heeft dat als je het langere tijd gebruikt :eek:

Volgens mij is dit geen aanrader maar dat is geen enkele upper.

Maar goed ieder moet voor zich weten wat hij met zijn gezondheid doet:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Niemand gebruikt uppers, niemand gebruikt een magneet, niemand rijd wel eens onsportief. Jullie zijn echte voorbeeld chauffeurs he!:D

Ik weet niet precies wat je met uppers bedoelt, misschien een soort drugs. Maar ik heb altijd een blikje energiedrank bij me als alternatief voor koffie. Niet voor dagelijks gebruik, maar alleen voor het geval als ik me een beetje slaperig begin te voelen door een paar vroege diensten na een korte nachtrust. Daar zit de hoeveelheid cafeïne in van een mok koffie.

Een magneet gebruik ik ook af en toe. Heel handig om een briefje op te hangen aan een metalen schroef op het dashboard.

Verder probeer ik sportief te zijn in het verkeer, maar dat lukt niet altijd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik weet niet precies wat je met uppers bedoelt, misschien een soort drugs. Maar ik heb altijd een blikje energiedrank bij me als alternatief voor koffie. Niet voor dagelijks gebruik, maar alleen voor het geval als ik me een beetje slaperig begin te voelen door een paar vroege diensten na een korte nachtrust. Daar zit de hoeveelheid cafeïne in van een mok koffie.

Een magneet gebruik ik ook af en toe. Heel handig om een briefje op te hangen aan een metalen schroef op het dashboard.

Verder probeer ik sportief te zijn in het verkeer, maar dat lukt niet altijd. ;)

Hehe eindelijk iemand die dezelfde gewoontes als mij heeft! Danku!:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Dennis410

ik word zo down v die uppers!!! :p

gebruik niks behalve koffie, raampie open en verwarming uit, muziek iets harder en als dat niet helpt gaat ie gewoon aan de kant en gaan we slapen!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast peter-opc

:D

En ik dacht nog wel ,wie kan mij in mijn lange loopbaan nog echt iets nieuws leren????

Dan lees ik Upperss hehhhh wat is dat nu weer.!!

Had hier nog niet van gehoord dus.

Er zijn natuurlijk altijd wel chauffeurs die vreemde dingen doen maar dit had ik echt niet verwacht op een chauffeurs:stom:forum

gr.peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Even een kromme redenatie... iedereen die reageert gebruikt niet dus iedereen die niet reageert gebruikt wel...:angel:

Effe kijken, moet ik nu wel of niet reageren.

.

.

.

.

Ja ik moet wel reageren want ik gebruik niet.

Of toch wel??

Valt twee liter koffie per dag ook onder uppers??

Aan een magneet heb ik niets: ik heb een ouwe wagen met een ouwe tacho. :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ook koffie en sigaretten vallen onder uppers als ik het niet verkeerd heb.. Zijn beide stimulerende middelen.. Dus eigelijk gebruikt het merendeel dus toch uppers hier. alleen heb je dan wel een groot verschil tussen 'syntetische' middelen of natuurlijke middelen. En daarbij is het natuurlijk voor iedereen verschillend hoe hij/zij erop reageerd. Sommige mensen zijn zelfs heel erg gevoelig voor caffeine en kunnen daar sterk op reageren.

Ik ga het ff opzoeken ben zelf ook nieuwsgierig nu..

http://www.boy4ever.nl/combi.html

http://www.drugsinfo.nl/default14959.html

bewerkt door Jola
Linkjes met meer info toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

begin eens om het volume van de radio aan te passen (harder, zachter, harder, zachter...werkt naar mijn gevoel beter dan continue hard zetten)...werkt dat niet...ff een liga oid eten, werkt ook heel goed (bij mij tenminste)...raampie ff open (ik persoonlijk vind de rechterzijde een stukkie open het beste werken, ff wat extra frisse lucht en je zit niet in de tocht en het lawaai)...en als ook dat nog niet werkt dan ff stoppen voor een pispauze, ff 2 minuutjes te tijd nemen om 'de piepers af te gieten'...dan rek je ff al je spieren en je krijgt ff een 'frisse-lucht-boost'...

enja...als je dan nog last hebt van een slaperig gevoel...dan wordt het echt tijd voor een dutje...

uiteraard moeten als deze stappen vrij snel achter elkaar gebeuren...anders zijn je 4,5 uur voorbij voordat je bij de laatste bent LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Heeft er iemand een groot hangslot??????????????

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

ALS JE MOE BENT GAAT DIE WAGEN TOCH GEWOON AAN DE KANT OF NIET SOMS?????

OF NIET......

blijkbaar voor sommige onder ons....

en jezelf maar blijven slaan om wakker te blijven......

GOED BEZIG!!!! :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als je een nieuwe wagen kan je er allerlei hulpmiddelen voor krijgen, zoals adaptive cruise-control en een systeem wat waarschuwt als je buiten de strepen komt.

Dit samen met alle andere electroniche hulpmiddelen bied ons toch de mogelijkheid om onder het rijden even een tukkie te doen.

LOL

Jij gaat zeker binnenkort met de VUT?????

Dadelijk zijn we ook nog overbodig met al die "hulpmiddelen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden