Spring naar bijdragen

Nog gruwelijker dan een v8


Gerco

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Heeft hij de kleppakking lek of is dat juist de bedoeling van deze domme actie???

man man man, ben je dan trots?

Kijk eens naar de toerenteller, en het gebruik van de motor rem, gewoon zo'n chauffeur terug op de brommer zetten en lekker het uitlaatje er af halen.

PRUTSERS!

(ik was vroeger precies zo!:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zat me ook af te vragen.... wanneer knalt hij er bovenop...:confused:

Mark, je hebt gelijk.. Ik had vroeger een pegaso met staande uitlaten met van die rammelende dekseltjes erbovenop.... Was zo heerlijk als je om 4 uur 's nachts motorremmend door Zundert heen denderde op weg naar Joost aan de ouwe grens...:angel:

Als we het dan over een lekker klinkende zespitter hebben vind ik deze stoerder... Is een 15 liter Cat...:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog zien te achterhalen van welke firma deze auto is, zo'n truck zoek ik ook nog....................:stom::stom:

Kansloos!

Culvita, ik ken de chauffeur persoonlijk. Die jongen heeft genoeg tijd in zijn auto gestoken. Laat hem er dan trots op zijn?;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is niet erg professioneel denk ik, chauffeurs en de transportsector in het algemeen staan toch al niet zo goed aangeschreven.

En als je dan met zoiets om 04:00 door een dorpje rijdt, kan ik me best voorstellen dat er weer een paar mensen bij zijn gekomen die chauffeurs maar een stelletje klojo's vinden. :mad: :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En als je dan met zoiets om 04:00 door een dorpje rijdt, kan ik me best voorstellen dat er weer een paar mensen bij zijn gekomen die chauffeurs maar een stelletje klojo's vinden. :mad: :mad:

Of over een parking met slapende collega's rond die tijd? :hamer: Heerlijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik moet toegeven dat het een prachtig geluid is.

Maar iedere dag de hele dag, dan word het toch snel teringherrie lijkt me.

Ik heb wel begrepen dat er vaak een klep tussen zit die ze open en dicht kunnen zetten.

Dan vind ik het prima, maar je moet niet sochtends om 04:00 over de parking rijden met je gebrul.

Als je dan lef hebt rij je snachts zo een keer over de Brennerpas heen.

Ben je zo uitgebruld lijkt me.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je dan lef hebt rij je snachts zo een keer over de Brennerpas heen.

Ben je zo uitgebruld lijkt me.:D

Dan mag je pijp en klep op de plaats inleveren, en je krijgt nog een boete. Oh en je zit zonder uitlaat, niet iets wat je bij je hebt als reserveonderdeel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er nix spannend aan.

In een tunnel rijden, raampje open, en een lekke uitlaat doen wonderen.

Leuk voor op het circuit, maar voor de openbare weg, mwa nee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou, ik zie het alweer....

Geen echte truckers hier... Enkel klagen over te veel herrie 's nachts.. blabla... Jullie lijken zelf wel anti-truckers...

Gat jongens, een beetje genieten van je wagen mag toch wel... Waarom zou je je daar zo aan storen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou, ik zie het alweer....

Geen echte truckers hier... Enkel klagen over te veel herrie 's nachts.. blabla... Jullie lijken zelf wel anti-truckers...

Gat jongens, een beetje genieten van je wagen mag toch wel... Waarom zou je je daar zo aan storen...

Vindt jij het prettig om gewekt te worden door zo'n idioot die ervan geniet om demperloos door het leven te gaan dan?

Of van een buurman op een parking die opstaat midden in de nacht en zijn radio op maximum zet omdat ie van muziek houdt??

Leven en laten leven is het devies Fland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vindt jij het prettig om gewekt te worden door zo'n idioot die ervan geniet om demperloos door het leven te gaan dan?

Of van een buurman op een parking die opstaat midden in de nacht en zijn radio op maximum zet omdat ie van muziek houdt??

Leven en laten leven is het devies Fland!

Ach, prettig vinden is niet het juiste woord... Als er hier zo'n lullo met straight pipes over de parking rijdt en ik word er wakker van dan denk ik bij mezelf dat het een zieligerd is en draai me om en slaap weer verder...

Leven en laten leven, Herman..

Dat je er zelf weinig plezier aan beleefd is nog geen reden om iemand tot de grond af te branden... Misschien heeft die gast er een klep tussen zitten... misschien rijdt hij wel fluisterzacht over het parkeerterrein... Daarom mag hij toch in zijn ogen wel een beetje pret hebben in een tunneltje met z'n klep open... Laat iemand ook een beetje pret hebben van z'n eigen leuke dingetjes... Waarom is hij dan meteen de stumper van 2008??

bahbahbah...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ja Fland, jij noemt ze ook zielig.........

Ik heb eens in Frankrijk me 1,5 ligen verbijten in m'n bed om een Framboos naast me die z'n radio hard had aanstaan en zelf in de routier zat te.....?? Waarschijnlijk vergeten zijn wekker uit te zetten, kan gebeuren maar kost me wel 1,5 uur nachtrust.

Leven en laten leven, doe je dingen die moeten en als je ziet dat het gros de gordijnen nog dicht hebben doe je gewoon rustig aan.

Enne, stumper van 2008 waren niet mijn woorden, of je moet gedachten kunnen lezen.....:ja:

Maar, samenvattend: Alleen jij en Stefan vinden het leuk, de rest is er niet gecharmeerd van. Stefan rijdt trouwens nog niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, ik vind het niet meer echt leuk.... Maar ik kan wel begrijpen dat iemand het wel leuk vind... Zeker als je jong bent en net begint te rijden of er een droombeeld bij hebt..

Ik vond het geluid dat dit apparaat maakte niet echt heel bijzonder maar als zo'n gast er trots op is, nou, laat hem dan... Het was geen filmpje waarbij hij bij nacht en ontij over een parkeerterein reed, of in de bebouwde kom.. hij had niet z'n radio hard aanstaan... Dat is een ander onderwerp...

Hij is gewoon blij met de herrie die z'n speciale uitlaat maakt... Voor zover ik kan zien doet hij er niemand kwaad mee... Laat hem dan...

Het doet mij goed om te zien dat er nog mensen zijn die wel met plezier rondrijden.. Dat zijn er veel te weinig...

als zijn werkgever dit ziet, dan uh.......
Ik denk dat ik liever zo'n chauffeur in dienst heb dan een zeikerd die eind van de maand komt klagen dat hij een kwartier teveel gekort is... Grote kans dat z'n baas er wel iets van af weet, zou het niet??
Je uitlaat onder je wagen vandaan slopen en er dan trots op zijn?? Ik snap um niet helemaal Stefan! :stom:

Snap je het echt niet, Herman??

Persoonlijk vond ik de manier van rijden in het filmpje veel meer aanstootgevend dan die hele uitlaat... Ik vond hem veel te dicht achter z'n voorligger rijden... Maar dat kan vertekend beeld zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jongens wat zitten jullie toch te kankeren over ééntje die eens zonder pot onder rijdt, en ivb dat slapen , je moet eens naar hier overkomen , en op een truckstop gaan slapen , dan draai je de hele nacht rond , van het lawaai dat ze hier maken , zowel in de zomer als in de winter heb je hier dat gebrul , he Fland hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vindt jij het prettig om gewekt te worden door zo'n idioot die ervan geniet om demperloos door het leven te gaan dan?

Of van een buurman op een parking die opstaat midden in de nacht en zijn radio op maximum zet omdat ie van muziek houdt??

Leven en laten leven is het devies Fland!

Hij heeft er een klep tussen en ik weet dat hij hem dicht heeft als hij 's nachts of 's ochtend vroeg door dorpen rijdt. Als je goed luisterd in het eerste filmpje hoor je zijn klep open gaan. Volgens mij is hij ook elke avond thuis dus van hem heb je geen last op de parking.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden