[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid
Nee de FH die je ziet is niet de FH waar ik op rij. Degene waar ik oa. op rij, zie je in mijn avatar en profielfoto.

Ik moet er bijzeggen dat ik tegenwoordig vaker oudere types zie rond rijden met nieuwe kentekens. Bv. Anton Timmerman transport. Die heeft oa. een Scania bakwagen omgebouwt tot trekker!;)

wel meer dan 1 maar die hebben gewoon hun eigen platen nog;)

die laatste die jij bedoeld denk die 164 is een ex vsb en moest nog op kenteken gezet worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast mauriceschoonen
en uiteraard Schoonen, er was laatst nog eens vraag naar deze foto's

Echt helemaal top om foto´s te vinden hier van Schoonen Transport. Dat was het bedrijf van mijn opa en vader maar er zijn niet veel foto´s meer van. Dus als iemand nog meer foto´s heeft.....zou ontzettend tof zijn.

Eventueel ook van Van den Elzen uit Boxtel, dat hoorde er namelijk bij vroeger.

Bedankt alvast allemaal!

groeten Maurice Schoonen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Echt helemaal top om foto´s te vinden hier van Schoonen Transport. Dat was het bedrijf van mijn opa en vader maar er zijn niet veel foto´s meer van. Dus als iemand nog meer foto´s heeft.....zou ontzettend tof zijn.

Eventueel ook van Van den Elzen uit Boxtel, dat hoorde er namelijk bij vroeger.

Bedankt alvast allemaal!

groeten Maurice Schoonen

Foto's van Van den Elzen heb ik ooit op pagina 13 gezet, alleen de link naar deze Engelse Site werkt niet meer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

<a  href=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/22/1229972502-540.jpg' alt='1229972502-540.jpg'>

1231672595-140.jpg

2x Van den Elzen, geleend van het V8power-forum. Daar staat ook nog ergens een foto van een 95 met topsleeper van Schoonen, die is nu van een fruitteler in de buurt van Lexmond. Deze auto rijdt nog steeds, want ik ben 'm afgelopen week nog tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Echt helemaal top om foto´s te vinden hier van Schoonen Transport. Dat was het bedrijf van mijn opa en vader maar er zijn niet veel foto´s meer van. Dus als iemand nog meer foto´s heeft.....zou ontzettend tof zijn.

Eventueel ook van Van den Elzen uit Boxtel, dat hoorde er namelijk bij vroeger.

Bedankt alvast allemaal!

groeten Maurice Schoonen

Is Geert je pa, of zijn broer, wiens naam ik kwijt ben.

Ik werkte voor Schoonen toen ze van den Elzen over namen.

Is je vader ooit een ander transport bedrijf begonnen.

Was toch braunkohle uit Duitsland die de heele handel kocht? Ik was toe echter al weg, wilde dat niet mee maken.

Overgens een zeer goed bedrijf om voor te werken, betaling altijd op tijd, en veel vrijheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mauriceschoonen
Is Geert je pa, of zijn broer, wiens naam ik kwijt ben.

Ik werkte voor Schoonen toen ze van den Elzen over namen.

Is je vader ooit een ander transport bedrijf begonnen.

Was toch braunkohle uit Duitsland die de heele handel kocht? Ik was toe echter al weg, wilde dat niet mee maken.

Overgens een zeer goed bedrijf om voor te werken, betaling altijd op tijd, en veel vrijheid.

Geert (gerard) is mijn pa, zijn broer is Adri.

Is al even geleden dat je voor Schoonen gewerkt hebt dan! Overname was in 1991-92 als ik me niet vergis. Hij is daarna nooit meer iets begonnen, in het begin nog sprake geweest van een schadeherstel bedrijf maar dat is op niets uitgelopen.

Mooi om te horen dat het een tof bedrijf was! :sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden