Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 18-12-18 in all areas

  1. Een chauffeur die goed voor zichzelf zorgt start,ook on de zomer, zijn standkachel om de paar weken. Dit soort mankementen had dan veel eerder aan het licht gekomen,en niet als t al dik vriest. Dit soort storingen kan van alles zijn ,t verstandigste is gelijk naar de dealer,die meten alles door en vervangen kapotte onderdelen direct,ook het reinigen van de verbrandingskamer hoort dikwijls tot de standaard procedure.
    3 points
  2. Bij de Volvo's die ik gereden heb draaide de standkachel eigenlijk iedere dag wel.wij hadden "blokverwarming"en als ik s'morgens de routier in ging voor koffie startte ik gelijk ook de standkachel ( met de thermostaat op 0 natuurlijk,de cabine werd niet verwarmt)in de zomer). En als ik terug kwam van de koffie was de motor ook warm. Één keer per jaar werd die gecontroleerd en schoongemaakt,en in die 13 jaar dat ik daar met Volvo gereden heb heeft de kachel mij nog nooit in de steek gelaten
    1 point
  3. Wij hadden ook ooit zo een manager ( wagenparkbeheer) die schade statistieken maakte. Iedere maand een staaf statistiek van de schadebedragen per auto( ladingschade voertuigschade) en hing die aan het prikbord. Iedereen werd zo wel aan de schandpaal genageld,tot er een Pool van ons met zn dronken kop op zn kant ging en volledig uitbrandde. Deze schade kwam echter niet op de staafstatistiek.een goochemerd heeft er toen maar met een rode stift zelf een kolom bijgemaakt tot het maximale schade bedrag en daar in dikke letters"Crash Pool "bijgeschreven. Toen was t "statistieken tijdperk"ook weer snel voorbij.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden