Www robert 3 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari Beste mensen ik heb een belgie rijbewijs , ik heb pas geleden mijn medisch attest gedaan voor mijn C1-C-D1-D-C1E-CE-D1E-DE op 02-01-24 de vraag is: moet ik extra medisch attest aanvragen voor Nederland voor buschauffeur , want in Nederland hebben jullie een extra pasje voor medisch attest ( heb ik begrepen!) in België staat dat gewoon op je rijbewijs je medisch attest bijvoorbaat dank Hollanders 👍 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Murphy 7099 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari Neem contact op met het CBR. Die kunnen jou wel antwoord geven. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Www robert 3 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 12 minuten geleden zei Murphy: Neem contact op met het CBR. Die kunnen jou wel antwoord geven. Bedankt! Murphy is dat landdelijk, of provincie ik ga gelijk kijken👍👍👍👍 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Murphy 7099 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari Centraal bureau rijvaardigheids bewijzen.... Centraal, dus landelijk 😆 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 237 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei Www robert: Beste mensen ik heb een belgie rijbewijs , ik heb pas geleden mijn medisch attest gedaan voor mijn C1-C-D1-D-C1E-CE-D1E-DE op 02-01-24 de vraag is: moet ik extra medisch attest aanvragen voor Nederland voor buschauffeur , want in Nederland hebben jullie een extra pasje voor medisch attest ( heb ik begrepen!) in België staat dat gewoon op je rijbewijs je medisch attest bijvoorbaat dank Hollanders 👍 Je hebt een gezondheidsverklaring nodig, waar jij of je werkgever voor betalen en dan krijg je een pas. Plus je hebt een pas nodig voor personenvervoer, soort van goed gedrag, zodat men denkt te weten dat je je niet vergrijpt aan passagiers. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 237 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei Www robert: Bedankt! Murphy is dat landdelijk, of provincie ik ga gelijk kijken👍👍👍👍 Gewoon online kan je alles vinden: https://www.cbr.nl/nl.htm Rechts bovenaan is het menu. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
scania1965 1104 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari Dit is een specifiek geval De topicstarter heeft al een rijbewijs en medische verklaring ! Hij wil alleen op een nederlandse bus rijden Mij lijkt het dat je aan je Belgische rijbewijs voldoende hebt Je mag met een Belgische bus toch ook gewoon in alle landen rijden ? Dus waarom zou je niet in de Nederlandse bus kunnen rijden ?? Maar voor de zekerheid zou ik je adviseren te bellen met CBR, beter nog per mail. Dan heb je het antwoord zwart op wit ter bewijs bij een controle of zo Ander verhaal: Hoe zit het met belasting en premies ? Ben je een Belgische zzp-er ? Ga je in loondienst bij een NL bedrijf ? 1 Nagamiji klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 237 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 28 minuten geleden zei scania1965: Dit is een specifiek geval De topicstarter heeft al een rijbewijs en medische verklaring ! Hij wil alleen op een nederlandse bus rijden Mij lijkt het dat je aan je Belgische rijbewijs voldoende hebt Je mag met een Belgische bus toch ook gewoon in alle landen rijden ? Dus waarom zou je niet in de Nederlandse bus kunnen rijden ?? Maar voor de zekerheid zou ik je adviseren te bellen met CBR, beter nog per mail. Dan heb je het antwoord zwart op wit ter bewijs bij een controle of zo Ander verhaal: Hoe zit het met belasting en premies ? Ben je een Belgische zzp-er ? Ga je in loondienst bij een NL bedrijf ? Is de medische verklaring hier geldig? En hebben ze in België een chauffeurspas? Dat is een hele nuttige tip! Zou ik zeker doen, TS. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Www robert 3 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 8 minuten geleden zei Nagamiji: Is de medische verklaring hier geldig? En hebben ze in België een chauffeurspas? Dat is een hele nuttige tip! Zou ik zeker doen, TS. Beste Hollanders fijn dat jullie massaal reageren ik zoek werk in Nederland als buschauffeur of als vrachtwagen chauffeur vanwege beter betaalt dan in België ! Werkgevers hebben nauwelijks verantwoording!!! En ze betalen € 11.85 per uur dat staat niet in verhouding je verantwoording ik ben een reserve Belg 😂 2 scania1965 en Nagamiji klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
RealZeus 2296 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari 10 uur geleden zei Murphy: Neem contact op met het CBR. Die kunnen jou wel antwoord geven. Dan hoop ik wel dat ze sneller antwoorden dan rijbewijzen verlengen. 1 Nagamiji klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Www robert 3 Bericht rapporteren Geplaatst 18 januari beste chauffeurs bedankt allemaal voor jullie zorg ik ben vooruit geholpen door jullie thanks👍 1 scania1965 klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Durashift 1752 Bericht rapporteren Geplaatst 19 januari Op 18-1-2019 om 09:55 zei Www robert: in België staat dat gewoon op je rijbewijs je medisch attest Op mijn NL rijbewijs staat ook gewoon dat ik mijn bril op moet hebben tijdens het uitoefenen van mijn vak. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Marotrans 8374 Bericht rapporteren Geplaatst 19 januari Ik denk omdat dat een persoonlijke beperking is; zijn medische attest (bij ons de medische keuring) is een algemene eis voor iedereen met C en D. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Durashift 1752 Bericht rapporteren Geplaatst 19 januari Ja, en daardoor heb ik dus die code voor mijn bril op het rijbewijs staan. Kwam door de medische keuring. Heb ik daarvoor nooit gehad met verlengen van B rijbewijs. M.a.w... volgens mij hebben wij in NL geen speciaal pasje voor een medische beperking dat de rijbevoegdheid zou kunnen schaden.. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites