[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bouwerk.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

In cincinatti Ohio zijn ze een nieuw high rise aan t bouwen, net langs de snelweg, neem er soms een foto van,

Juni

1003933n.jpg

Juli

1004231c.jpg

Deze week.

1004440.jpg

1004441.jpg

En hoe het moet worden, niet spectaculier hoog, maar ziet er wel gaaf uit..

http://www.emporis.com/en/il/im/?id=435150

Beetje rond ge goocheld, kwam ik dit sky scraper forum tegen, er is een forum voor alles denk ik.

Je kunt er ook life cams vinden van onder andere de freedom tower die ze in New York aan t bouwen zijn.http://forum.skyscraperpage.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beetje rond ge goocheld, kwam ik dit sky scraper forum tegen, er is een forum voor alles denk ik.

Je kunt er ook life cams vinden van onder andere de freedom tower die ze in New York aan t bouwen zijn.http://forum.skyscraperpage.com/

Tja, er wordt heel wat gebouwd aan de andere kant van het water. ;) Maar wie wil weten wat in Nederland gebouwd wordt kan terecht op http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=219

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Ze houden er goed de gang in.

Dit was 30 oktober.

1004719w.jpg

1004720.jpg

En afgelopen week. Vroor nogal hard, denk dat ze een dagje in de vorst verlet zaten.

1004896.jpg

De kraan machinist zal wel een half uurtje eerder moeten beginnen lijkt me, nogal een klim:rolleyes:.

1004897.jpg

Nam deze in Kentucky, de Ohio river is de staatslijn. Ja, dezelfde sloot waar wij aan wonen, in laagbouw echter.;)

1004895o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Voor de constructie fans, nog een update.

Nam deze foto gisteren, denk dat ze de top aan het afbouwen zijn nu.

Ook de siding houd er goed de gang in, en het was vrij koud de laatste twee maanden.

Hopenlijk kunnen ze het ook verhuren, de economie is wat slapjes. Maar Cincinnatti is natuurlijk het thuis adres van Proctor & Gamble

1004979.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor de constructie fans, nog een update.

Nam deze foto gisteren, denk dat ze de top aan het afbouwen zijn nu.

Ook de siding houd er goed de gang in, en het was vrij koud de laatste twee maanden.

Hopenlijk kunnen ze het ook verhuren, de economie is wat slapjes. Maar Cincinnatti is natuurlijk het thuis adres van Proctor & Gamble

en ik maar denken dat het hoofdkwartier bij ons was

http://www.pg.com/de_DE/unternehmen/standorte/worms.shtml

LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Proctor&Tankvol............... :hamer:

Dagen heb ik er versleten! Absoluut de levertijd aanhouden, kwam je er kon je de hoek in om een uur, een dag of een week te wachten om te kunnen lossen! Worms was meestal 3 à 4 uur wachten, Amiens 2 dagen en Rakovnik een week, Warschawa wist je nooit, altijd een verrassing....... Heerlijk, betaald krijgen en geen flikker uitvoeren, meestal stond je wel met collega's en het eten in de kantine kostte weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat is een erk Bert?

Is dat een vlag als t hoogste punt is bereikt, of een boom zoals ze weleens doen.

Ik wist het, Corydon woont dus helemaal niet in de USA maar in Hongarije :p:p

Erk

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

ErkPlaats in Hongarije 20px-Flag_of_Hungary.svg.png260px-Hungary_location_map.svg.png

8px-Red_pog.svg.png

SitueringComitaatHevesKistérségHevesiNUTS-regioÉszak-MagyarországCoördinaten47.617°0'N 20.083°0'EAlgemeenOppervlakte21,68 km²Inwoners (2002)832 (38 inw/km²)OverigPostcode3295Netnummer36Portaal 22px-Portal_icon.svg.png Centraal-EuropaErk is een plaats (község) en gemeente in het Hongaarse comitaat Heves. Erk telt 832 inwoners (2002).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

even een vraag waar ik al een tijdje mee zit.

kijk, zo'n kraan moet er ook ooit weer vanaf, leg nou eens hoe ze dat doen, hebben ze dan een nog grotere kraan?

heb foto's gezien van die wolkenkrabber in dubai, die is iets van 880 meter hoog, heb ergens een foto gezien, dat er nog een flinke bouwkraan bovenop stond.

komt mammoet dan met een kraan van 900 meter?

of wordt zo'n ding afgebroken met een helikopter?

ja vraag het maar gewoon, kunt niet overal verstand van hebben.

post-7046-1394781730,0385_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De zwaarste kraan heeft Heerema uit Scheveningen die staat op een schip

Die is 30.000 Ton Was voor een tijd terug nog in R.Dam Heb zelf een kraan van Mammoet schiping

en die kon 3000 ton om hoog brengen Daar heb ik in jaren 68 mee mogen werken.Tijd was niet belangrijk Mammoet schiping is een bedrijf dat alles op zee doet Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid
Maar je hebt volgens mij wel lekker veel bereik met je C.B.als je daar bovenin zit.:D:D:D

(overigens wel mooie contrasten op die foto,was dat de bedoeling of is t puur mazzel?)

Greetz Peter

Wat zijn contrasten?

Neem wel vaak veel fotoos, en kies dan de beste ervan.

Soms zijn wazig, zeker door de lens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden