Spring naar bijdragen

bagger forum.


Recommended Posts

herman, ik kan best wel tegen humor.

maar om jou reactie te kunnen lezen, en vervolgens reactie nummer 3 tekunnen lezen, en weer terug tekomen hier, om tekunnen antwoorden, daar zit ruim 30 min tussen.

dat is alles behalve LOL.

spreekwoordelijk zit ik als collega dus met een probleem. en lezende had jij ook een gelijksoortig probleem, en met jou en mij, meerdere.

dat het bij jou nu goed werkt is mooi, maar hier dus nog niet. en van andere, via msn heb ik begrepen dat het daar ook niet vlekkeloos verloopt. alleen poste die het niet.

dat topic's uit draaien op humor vind ik best. maar zou je niet eerst een collega helpen voordat we gaan proberen lollig tedoen?

en nu ga ik persoonlijk worden. ja jij heb een goede baas. jij heb nog werk, en jij zal het voor elkaar hebben. nou wat betreft dat lach ik je uit, want ik heb het dan toch beter. maar dat is mijn inziens. maar je probeer in vele topics leuk over tekomen (en ja ik zie de humor er wel van in, ik kijk er alleen anders tegen aan) maar vaak komt er voor de vraagsteller een onbegrijpelijk antwoord. op een serieuse vraag verwacht men een serieus antwoord, en geen antwoord met humor, die mensen die het al weten wel kunnen begrijpen.

achteruit rijden is niet moeilijk. totdat je het nog nooit gedaan heb. kan je een leuk/humor antwoord opgeven, maar je ben zeker vergeten dat jij voor het eerst achteruit moest?

en als je het dan over humor wil hebben. een pools forum werkt wel. terwijl ik op dit forum 30 min moet bezig zijn om 1 topic/posting te kunnen lezen, en dan nog maar kijken hoelang het duurt eer deze posting gepost is. ja ik moet kopieren, en waarschijnlijk plakken, omdat die weer naar de startpagina springt, en ik weer 15min bezig ben om dit bericht teposten.

dus je humor is leuk. maar collegiaal vind ik je niet. omdat ik op dit foum toch dikke shit meemaak.

zullen we eerst eens beren het probleem de wereld uit tehelpen, en daarna onder het genot van een biertje lachen om dit probleem?

Link naar opmerking
  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Willem, het moet echt jouw computer zijn.

Kun je die niet naar een winkel brengen waar een "nerd" hem helemaal opknapt?

Ben zelf ook niet zo een computer expert, maar hou het wel heel schoon.

Ik krijg bv 2 e mails per week, gemiddeld. Veel mensen openen van alles en laten allerlei virussen binnen.

Wat gebruik je voor beveiligingen, firewall enz?

Link naar opmerking
  • Forumlid

Net de vrouw aan de telefoon gehad, vertelde je probleem.

Zij vertelde mij dat je een programma zoals "Spyware" of "Ccleaner" moet proberen.

Die zijn vaak gratis voor een paar weken en vinden alle rotzooi op je computer.

Ben zelf 50, weet het 1 en ander van t leven, maar niet veel van computers, net te vroeg geboren.

De meeste hier op t forum weten er zekers weten veel meer van.

Of vraag het je 8 jaar jonge buurjongen/meisje, die weten alles van computers.

Link naar opmerking

ibo, ik ben nu meer als 30 min bezig om me eigen posting te kunnen lezen.

ondertussen had jij dus ook geregeerd.

en nee ik ben niet de enige. dat had ik via msn al begrepen.

ook al blijk ik wel een extreem geval tezijn, volgens mij.

je zal het misschien niet geloven, maar ik draai volledig zonder enige beveiliging.

al jaren. ik open niks.

ik zit hier in een computercentrum, waar me weinig ontgaat. dus daar ligt het niet aan.

ik kan overal normaal op. behalve hier. sinds de omzetting.

zelfs tijdens mij ban kon ik op het forum. het ging pas mis sinds het is omgezet.

@freddie. aan mijn comp ligt het niet. die is nieuw. en zoals ik hier boven schreef, ik draai volledig zonder enige beveiliging.

het probleem doet zich allen op dit forum voor. ik kan het morgen eens op een ander comp proberen, maar ik heb er weinig hoop op.

kijk maar naar de tijd. maar zolang duurt het dus. en in al die tijd ben ik bezig met dit topic.

ik draai op explorer. al jaren. en zonder problemen. maar ik ben de enige niet.

dat begreep ik van andere via msn. mensen die in NL zitten.

je moet het probleem niet bij mij zoeken. het probleem ligt aan het forum/server(?)

pff, en nu weer proberen deze posting te plaatsen. kopieren, en weer geduld hebben.....

Link naar opmerking
  • Forumlid

en nu ga ik persoonlijk worden. ja jij heb een goede baas. jij heb nog werk, en jij zal het voor elkaar hebben. nou wat betreft dat lach ik je uit, want ik heb het dan toch beter. maar dat is mijn inziens.

???????????

dus je humor is leuk. maar collegiaal vind ik je niet. omdat ik op dit foum toch dikke shit meemaak.

zullen we eerst eens beren het probleem de wereld uit tehelpen, en daarna onder het genot van een biertje lachen om dit probleem?

Hoe zou ik je vanaf hier kunnen helpen dan, ik ken je pc niet en heb er zelf ook niet veel verstand van.

Maar ik ga er vanuit dat het aan jouw pc ligt, werkgeheugen te klein oid.

Link naar opmerking
  • Forumlid
willem wat draai je xp?, vista?

toen ik vista draaide had ik ook dergelijke problemen met i-explorer, opvallend genoeg onstaat het als je vista instalatie meer dan een jaar oud is.

werd traag en verdomde langzaam.

wat de oorzaak precies is weet ik ook niet, want ik heb verschillende dingen geprobeerd inclusief cookies verwijderen, cache opschonen enz enz.

maar nadat ik win 7 geinstaleerd had is het probleem over en draait het weer als een trein.

als je vista instalatie meer dan een jaar oud is, kun je mischien een herinstalatie overwegen van vista.

of probeer eens je explorer te verwijderen en hem daarna opnieuw downloaden en herinstaleren.

het is een heel vreemd probleem en bij mij was het pas over na een herinstalatie van het besturingssysteem.

ik neem aan dat je computer virus en spy cq mallware vrij is?

want ook met name spy en mallware kan je computer enorm vertragen, vooral als hij gehackt is en gebruikt word om via jouw computer emails te versturen!

spybot search and destroy is een goed gratis anti spyware/malware proggie!

maar zoals gezegd ik had toen mijn vista instalatie ouder als een jaar was en nu nadat ik er win7 opgezet heb is het helemaal weg!

Hallo Freddy,wat is dat win 7(ik ben totaal geen pc nerd,zolang ik hier en op marktplaats kan komen vind ik het goed)

Maar ik heb hetzelfde probleem als kalakutti:D(geintje willem).

Soms kan ik rustig koffie drinken voordat er een pagina wordt geopend en met kanaal 19 wil ik dan reageren en duurt het heel lang voordat mijn bericht er staat.

En heb het ook sinds het nieuwe forum er is .

Daarvoor nooit geen problemen gehad.

Heb alles al leeg gegooit.:D

Link naar opmerking
spybot flikkert geinfecteerde bestanden van je pc, en das toch ook de bedoeling?

als het stukje spyware wat eraf gegooid word verstopt zit in een bestand van een of ander proggie dat dan uiteraard daarna niet meer werkt, wie zijn schuld is het dan?

niet van spybot, want die doet gewoon zijn werk op dat moment!

trouwens spybot waarschuwt je ook dat dit soort dingen kunnen gebeuren!

en wat heb je liever een niet werkend proggie, of een geinfecteerde en trage computer?

Het is idd de bedoeling dat ie besmette bestanden eraf flikkert,en ja hij waarschuwt je idd,maar voor mij als leek begreep ik toen ff niet wat ie bedoelde dus alles eraf geflikkerd daarna werkte bij mij verschillende bestanden niet meer,eigen schuld?:angel:

Link naar opmerking
via msn heb ik begrepen dat het daar ook niet vlekkeloos verloopt. alleen poste die het niet.

nou bij deze post ik het ff ;) ik had het al op de shout gegooid, maar hier posten is idd handiger...

okey, als ik CF inlog kan ik het hokje herrinner mij? niet aanvinken, het hokje is weg de letters staan er wel, ben ik ingelogd scroll ik naar beneden voor de shout, kan deze makkelijk 3 uren op loading staan, klik ik een onderwerp aan en ga ik dan terug naar forumindex en scroll ik dan naar beneden is de shout wel zichtbaar, wel jammer dat ik na een bepaalde tijd weer automatisch uitgelogd ben en dat puur omdat ik het hokje herinner mij niet kan aanvinken.

Ik werk met vista en firefox, op IE heb ik nog niet gekeken wat het CF doet

Link naar opmerking

als het dan aan mijn computer zou liggen, dan kan je mij nu lek schieten.

de comp gisteren uit gedaan, en nu doet het fotum het wel supersnel. ook de shoutbox laad normaal.

en ik heb niks aan me comp gedaan.

Link naar opmerking
  • Forumlid
als het dan aan mijn computer zou liggen, dan kan je mij nu lek schieten.

de comp gisteren uit gedaan, en nu doet het fotum het wel supersnel. ook de shoutbox laad normaal.

en ik heb niks aan me comp gedaan.

Dan heb je best kans dat de PC een update heeft gedaan Willem en dat hij daarom zo traag was :ja::ja:.

En nu is die van Mathijs aan het updaten ;):D.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik weet niet of het enig verschil maakt maar de laatste browsers willen ook wel eens helpen.

Mensen met Internet Explorer 6 of 7 zullen meer problemen ondervinden als de mensen met Internet Explorer 8... Hetzelfde geld voor Firefox als Chrome.. Veel nieuwe software heeft geen ondersteuning meer voor oudere browser.. Hoe lullig het ook zijn mag, maar de vbulletin versie die we nu gebruiken werkt ook zwaar klote onder Internet Explorer 7 en lager. Nu kan men de forumsoftware de schuld wel gaan geven, maar als men zelf geen updates doet vind ik toch dat men de fout bij zichzelf moet zoeken...

Ik weet niet of Willems probleem een software probleem is of forumprobleem.. Wil alleen bovenstaand even meegeven dat dat ook meespeelt.

Het wordt nog vele malen moeilijker zoeken als wij er zelf niet of nauwelijks last van hebben. Dan moeten we zoeken naar iets wat we zelf niet kunnen zien of gezien hebben.. En dus ook niet kunnen testen of eventuele veranderingen wel of niet werken.. Dit heeft dus niks met "collegialiteit" of hoe men het wil noemen te maken, maar puur met de ongemakken die voor het gemak maar even buiten beschouwing worden gelaten omdat er anders nergens tegenaan te schoppen is..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ik weet niet of het enig verschil maakt maar de laatste browsers willen ook wel eens helpen.

Mensen met Internet Explorer 6 of 7 zullen meer problemen ondervinden als de mensen met Internet Explorer 8... Hetzelfde geld voor Firefox als Chrome.. Veel nieuwe software heeft geen ondersteuning meer voor oudere browser.. Hoe lullig het ook zijn mag, maar de vbulletin versie die we nu gebruiken werkt ook zwaar klote onder Internet Explorer 7 en lager. Nu kan men de forumsoftware de schuld wel gaan geven, maar als men zelf geen updates doet vind ik toch dat men de fout bij zichzelf moet zoeken...

Ik weet niet of Willems probleem een software probleem is of forumprobleem.. Wil alleen bovenstaand even meegeven dat dat ook meespeelt.

Het wordt nog vele malen moeilijker zoeken als wij er zelf niet of nauwelijks last van hebben. Dan moeten we zoeken naar iets wat we zelf niet kunnen zien of gezien hebben.. En dus ook niet kunnen testen of eventuele veranderingen wel of niet werken.. Dit heeft dus niks met "collegialiteit" of hoe men het wil noemen te maken, maar puur met de ongemakken die voor het gemak maar even buiten beschouwing worden gelaten omdat er anders nergens tegenaan te schoppen is..

--== Freddy ==--

Hallo

Ten eerste heb ik geen forum probleem,of jullie een probleem hebben met mij weet ik niet.:D

Ten tweede het verhaal wat hier boven staat over vista en explorer:confused:

maar waar kun je het downloaden of moet je dat kopen.

Ben vanmiddag ff naar de buurman gelopen en die zegt als ik met vista draai van 2 jaar oud.

Dus bij deze bied ik u mijn excuses aan zeer gewaardeerde opperhoofd:D

Link naar opmerking

merk toch echt wel heel duidelijk dat als je tussen, 19.00 en 21.00 uur op het forum kijkt het mega trager is als andere tijden, via de statistieken is ook te zien dat het dan het drukste is kwa aantal bezoekers

Link naar opmerking
  • Forumlid
beetje jammer, dat men van een serieus probleem weer een grapje maakt.

maar ik heb het aldoor. zolang men erzelf geen probleem mee heeft, dan zal het probleem wel niet zo groot zijn.

dat de collegialiteit in NL ver tezoeken is weet ik al. maar het gaat zelfs op het forum nu door.

misschien dit nederlandse forum maar eens omwisselen voor een poolsforum. dat werkt waarschijnlijk wel. :ja:

Vraagje?

Zie jij de flash banner bovenin het forum ook?

Het kan zijn dat jij niet de nieuwste flash player hebt geinstalleerd.

Als dit niet het geval is dan denk ik ook dat het aan je computer ligt.

Ik heb zelf Vista en IE en het forum gaat bij mij als een speer en heb tot nu toe ook nog geen problemen gehad.

Ik blijf meedenken.:ok:

Link naar opmerking
  • Forumlid
merk toch echt wel heel duidelijk dat als je tussen, 19.00 en 21.00 uur op het forum kijkt het mega trager is als andere tijden, via de statistieken is ook te zien dat het dan het drukste is kwa aantal bezoekers

Daar was ik het in ieder geval gisteravond mee eens.

De hele dag is hij snel geweest maar 's avonds kon ik er bijna niet op komen.:confused:

Link naar opmerking

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden