Spring naar bijdragen

Verzoek van Bernard(Petitie)


Recommended Posts

  • Forumlid
ook getekend maar er staat niets bij over veilige parkeerplaatsen wel zo handig dat ze daar gelijk ook ekening mee hoyden bij de aanleg

toch een goed initiatief maar is dit niet beter om bij het europees parlement in te dienen?

gr erik:tu:

Dezelfde petitie is aangeboden bij de Europese commisie.

Link naar opmerking
  • Forumlid
hallo Freddie,

Ik kan helaas alleen in het duits met je communiceren,maar ik hoop toch dat je mij/ons helpen kunt.

Ik heb hier in Duitsland een petitie aan de Duitse Bundestag (2e kamer?)gestuurd om een wet te maken zodat er meer parkeerplaatsen ter beschikking komen voor vrachtwagens.

Ik heb daarbij wel nog meer ondersteuning nodig.Deze ondersteuning kun je geven door je eigen adres in te vullen op de petitie.

Misschien kun je je mijn petitie bekijken en de andere collega's op het forum hierover informeren dat deze petitie er is, zodat ze er allemaal aan deel kunnen nemen.

IK verheug me erop als ook mijn Nederlandse collega's voor meer parkeerplaatsen in Duitsland hun stem zouden uitbrengen.

De petitie kun je vinden:

http://itc.napier.ac.uk/e-Petition/b...PetitionID=527

Er hebben al een paar Nederlanders ondertekend.

Ikverheug me op iedere inschrijving.

Misschien kun je het alle collega's per mail mededelen.

Pin me niet vast op de letterlijke vertaling;)

is een goede actie heb ook ondertekend

er kunnen er niet genoeg komen

Link naar opmerking
1041 van gemaakt.

Goeie zaak.

Zagen zie es wijter( sjoeke, HELP;))

haha vertalen vanuit het duits is wat anders als vertalen IN het duits maar daar is truckman al achter gekomen vrees ik tijdens mn pb's naar hem:D

Link naar opmerking
  • Forumlid
beetje vreems als je op die link klikt krijg je een volgens mij engelse site. kijk maar eens boven in je balk. daar staat weer duitse text op waar ik dan word geacht om mijn persoonlijke gegevens neer te zetten!!!!

ik denk dat ik deze maar eens over sla.

Wenn ich dich richtig verstehe hast du bedenken wegen der www Adresse für die Petition. Der Server steht in einer englischen Universität, da die Engländer die meiste Erfahrung mit diesem System haben.

Es ist aber eine Petition des Deutschen Bundestag!;)

gr. Bernhard

Link naar opmerking
  • Forumlid

:DWir sind daar moar schon klaar mit!:D

Danke Bernhard fur diese gute beitrage, es ist ja blöd das wir mit soviele LKW's kemfen müssen um ein parkplatz wo wir unsere ruhezeiten machen müssen. Es soll entlich mal was gereled werden, und dan in Europaisches verband.

Uberall in Europa siegt man dass die parkplatze uberfullt sind, und ess wird immer schwieriger um ein parkplatz zu vinden.

Link naar opmerking
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden