[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

RuzieBarendrecht loopt uit op dodelijk ongeval, chauffeur rijdt door


Gast

Recommended Posts

Vind dit echt walgelijk! Jan Koolmees heeft honderden meters aan die DAF gehangen, vele mensen die het gezien hebben. Wat denk je dat die voor trauma's eraan overhouden?

Dus geld is belangrijker dan een mensenleven?

Ik ben op het forum zeer kritisch naar mensen die de zaak oplichten en doorstarten. Maar Jan Koolmees is nooit failliet geweest of doorgestart. Heb 3 weken geleden nog met een charter van Janiko gesproken, en Jan Koolmees had keurig betaald zoals afgesproken was.

En dan nog, als hij niet zou betalen. Dan rij je iemand niet dood!!! En dan nog doorrijden ook. Echt walgelijk!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

als ik het goed begrepen heb uit diverse juridische stukken begrepen dat de slachtoffer een mens was die het niet zo best voor had met zijn eigen rijders.

een type als my way druten dus.

triest dat zijn hebzucht tot dit heeft moeten leiden........

Dan mag jij mij zeggen welke juridische stukken? Wat een lulpraat zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vind dit echt walgelijk! Jan Koolmees heeft honderden meters aan die DAF gehangen, vele mensen die het gezien hebben. Wat denk je dat die voor trauma's eraan overhouden?

als hij niet zou betalen. Dan rij je iemand niet dood!!! En dan nog doorrijden ook. Echt walgelijk!!!

Helemaal mee eens.

Wanneer je zelfstandig ondernemer bent loop je risico's,wanneer mensen zich niet aan afspraken houden,moet je ook de zakelijke wegen/mogelijkheden bewandelen.

En geen "cowboy praktijken" uitvoeren.

Ik weet uit eigen ervaring hoe machteloos je je kan voelen wanneer je nog een hoop centen tegoed hebt en je kan er niet aan komen terwijl de facturen binnen blijven stromen.

Maar dan nog rijd je niet iemand dood,of sla je ze verrot of wat dan ook.

Daar zijn incassobureau's voor uitgevonden,of je vraagt het faillissement aan van zo'n opdrachtgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets is nooit goed te keuren maar,

sommige mensen roepen sommige dingen over zichzelf af!

De man had al jaren de naam om het niet zo nauw te nemen met afspraken,hij kan nu niemand meer duperen.

Weer zo'n kut opmerking! Hoe durf je het je strot uit te krijgen???

Wat denk je van z'n vrouw en z'n kinderen, als die dit hier lezen?

Walgelijk en absoluut respectloos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens.

Wanneer je zelfstandig ondernemer bent loop je risico's,wanneer mensen zich niet aan afspraken houden,moet je ook de zakelijke wegen/mogelijkheden bewandelen.

En geen "cowboy praktijken" uitvoeren.

Ik weet uit eigen ervaring hoe machteloos je je kan voelen wanneer je nog een hoop centen tegoed hebt en je kan er niet aan komen terwijl de facturen binnen blijven stromen.

Maar dan nog rijd je niet iemand dood,of sla je ze verrot of wat dan ook.

Daar zijn incassobureau's voor uitgevonden,of je vraagt het faillissement aan van zo'n opdrachtgever.

Ja, of je zoekt hem inderdaad op in z'n kantoor. Maar als iemand bij mij aan m'n grill gaat hangen, dan rij ik er echt niet (honderden) meters mee door. En dan hem dood rijden en gewoon verder rijden. Nee sorry hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankus
Fuck zeg, dat mee je niet? Dan ken ik die gozer van die blauwe DAF wel...

Bizar. Echt bizar.

Ik vraag me daadwerkelijk af wie het is. Ik ken nl. een 43 jarige Tilburgse trucker met een kort lontje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die hebben er nooit iets van gemerkt natuurlijk.

Wat denk je van de vrouwen en kinderen van de gedupeerde chauffeurs en eigen rijders? Daar hoor ik niks van.

Over de doden niks dan goeds,ik keur het ook ten zeerste af want zoiets doe je niet,maar ergens is er toch iets zo verkeerd gegaan dat het gebeurd is.

En dan is het volgens jou maar een kutopmerking,so be it,je moet 2 kanten bekijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Gutteguttegut, wat een gespeculeer hier....zullen wij niet gewoon de gerechtelijke procedure afwachten, en zien wat, en waarom er het e.e.a. gebeurd was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar wat wil je afwachten? Jan Koolmees kan z'n zegje niet meer doen.

Ik speculeer niets, maar als hij moest betalen aan een eigen rijder, waarom gaat hij dan aan de grill van die auto hangen om hem te stoppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hebben er nooit iets van gemerkt natuurlijk.

Wat denk je van de vrouwen en kinderen van de gedupeerde chauffeurs en eigen rijders? Daar hoor ik niks van.

Over de doden niks dan goeds,ik keur het ook ten zeerste af want zoiets doe je niet,maar ergens is er toch iets zo verkeerd gegaan dat het gebeurd is.

En dan is het volgens jou maar een kutopmerking,so be it,je moet 2 kanten bekijken!

Janiko had geen chauffeurs in dienst. Alleen eigen rijders.

En een verstandige eigen rijder die heeft een verzekering voor wanbetalers. En als die verzekering zegt: sorry, maar wij verzekeren je niet voor deze opdrachtgever, dan moet je er niet gaan rijden.

En dan nog: al heb je miljoenen te goed, dat rechtvaardigt nog steeds niet dat je iemand dood rijd. Dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even uitgaande van het Televaag verhaal...

Als dit echt op deze manier is gegaan,

Dan praat ik de eigen rijder niet goed.

Maar de opdrachtgever was ook zeker niet

handig bezig door aan die vrachtwagen te gaan

en te blijven hangen.

En ik ben er nog steeds van overtuigd dat de chauffeur

die man heus niet met opzet dood heeft gereden. Maar dat het

gewoon helemaal uit de hand is gelopen.

En wat mij opvalt, is dat er steeds meer bazen zijn die menen dat

ze zich niet aan de regels en wetten hoeven te houden. :mad:

En ik heb ook een tijdje bij een baas gewerkt die het vertikte om fatsoenlijk

te betalen, en waar ik minimaal 1000 euro per maand te kort kwam, en ik

heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om een keer volgas achteruit

Het kantoor in te rijden, heb het natuurlijk niet gedaan, en ben daar gewoon

weg gegaan. Maar als jij nog duizenden euro's van zo'n figuur tegoed hebt, dan kan ik me wel voorstellen dat de gemoederen heel hoog op kunnen lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan mag jij mij zeggen welke juridische stukken? Wat een lulpraat zeg!

JKC transport zal wel bedoeld worden. Als je zoekt op Koolmees op dit forum kom je in het topic van My Way nog wel wat tegen.

bewerkt door Arjan1980
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er moet toch echt veel gebeurt zijn onderling, dat je een dergelijke actie onderneemt. Als het al expres is gebeurt. Maar blijft buitengewoon treurig.

Condoleances aan de familie. Voor de familie achter de chauffeur, erg veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij weten niet waarom de opdrachtgever aan de grill van een charter blijft hangen en we zijn dus allemaal (ook ik) aan het speculeren.

Dit kan van alles zijn o.a. het achterhouden van een container-chassis door de charter of wat dan ook. Misschien zullen we het ooit te weten komen.

Blijft een triest gegeven dat een mensenleven op zo'n manier ten einde moet komen en dat meerdere gezinnen in de ellende achterblijven.

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij weten niet waarom de opdrachtgever aan de grill van een charter blijft hangen en we zijn dus allemaal (ook ik) aan het speculeren.

Dit kan van alles zijn o.a. het achterhouden van een container-chassis door de charter of wat dan ook. Misschien zullen we het ooit te weten komen.

Blijft een triest gegeven dat een mensenleven op zo'n manier ten einde moet komen en dat meerdere gezinnen in de ellende achterblijven.

Henk.

Zo is dat Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij weten niet waarom de opdrachtgever aan de grill van een charter blijft hangen en we zijn dus allemaal (ook ik) aan het speculeren.

Dit kan van alles zijn o.a. het achterhouden van een container-chassis door de charter of wat dan ook. Misschien zullen we het ooit te weten komen.

Blijft een triest gegeven dat een mensenleven op zo'n manier ten einde moet komen en dat meerdere gezinnen in de ellende achterblijven.

Henk.

Ja, daar ben ik het mee eens. Het is hoe dan ook geen mensenleven waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het my way topic maar eens lezen. Vanaf pagina 9

Oja, en doe het Hajan topic dan ook maar gelijk. Er is genoeg gezegd nu, ik heb er mening bij die ik maar niet zal ventileren op het forum. Misschien lezen Jan´s vrouw en kinderen wel mee.....:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb zelf voor Jan gecharterd. Week of zes, vorig jaar. Ben weggegaan omdat ik het er niet kon verdienen. Te weinig omzet, dus te weinig verdiensten.

Triest verhaal dit. Jan was een aardige vent, maar had problemen met op tijd betalen. Dat is zeker waar. Drie, vier maanden wachten op je geld was geen uitzondering. Mijn broer is toen eens langs gegaan op kantoor om eens te praten. Geen vechtpartijen ofzo, zelfs geen onvertogen woord. Uiteindelijk m'n centjes gewoon gehad.

Jan onderschatte wat het betekent voor de eigen rijder om maanden geen geld te krijgen.

Naast 'echte' eigen rijders werkte Jan ook als een soort facilateur (krom Nederlands). Jongens die voor zichzelf wilden beginnen, maar daarvoor niet de middelen hadden, konden via Jan aan een trekker, brandstofpas en werk komen.

Ik denk dat Jan aan die trekker hing, omdat ie van hem was. Die charter - ik speculeer nu - zal óók op z'n centen hebben zitten wachten (Jan was daar écht veel te laks mee) en hebben gedacht: ik neem die auto mee, net zolang tot ie betaald heeft. Kon ie tussentijds elders gaan rijden.

Denk dat het zo ongeveer is gegaan.

Momenteel denk ik aan de familie van Jan én aan die van de chauffeur. Dit raakt hen ook.

Jan: domme actie jôh, maar dit gun ik je nooit en te nimmer. Jezus!!

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Duke,

Wat betreft jouw reactie over de overledene, de nabestaanden en ook de chauffeur en zijn familie ben ik het met je eens. Ze zitten allemaal op dit moment zwaar in de shit en hoeven inderdaad niet via internet nog verder in de ellende te zakken.

Echter het gaat hier wel om een gebeuren wat in ons wereldje een enorme inpact maakt en dat daarover gediscussieerd wordt is normaal.

Wel wil ik een ieder verzoeken dat als je een reactie plaatst je de normale fatsoens normen in acht neemt en eraan denkt dat ook de nabestaanden dit kunnen lezen.

Henk.

Edit lees net de reactie van Frans op de andere topics. Ik ben uit gegaan van het feit dat nabestaanden kunnen meelezen op deze site en hierdoor niet verder in de str*nt zakken en niet dat het bedrijf in dezelfde categorie valt als de andere genoemden. Dit is goed mogelijk maar daar had ik even niet bij stil gestaan (en doet voor de betrokkenen nu even niet terzake).

bewerkt door Knoalster
toevoeging n.a.v. een latere post van Frans1960
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan is toch de vraag waarom deze meneer aan de truck is blijven hangen keer op keer.

Lijkt mij eerder andersom als de charter zijn geld moet hebben

Dat heb ik nou ook!! Het is allemaal erg genoeg, maar ik zou toch echt niet zo'n eind aan een grill gaan hangen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het my way topic maar eens lezen. Vanaf pagina 9

Oja, en doe het Hajan topic dan ook maar gelijk. Er is genoeg gezegd nu, ik heb er mening bij die ik maar niet zal ventileren op het forum. Misschien lezen Jan´s vrouw en kinderen wel mee.....:ja:

Nou vraag ik me alleen af of je dat ironisch of sarcastisch bedoelt, die laatste regel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden