[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Advies gevraagd!


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Morgen gaan we voor een weekje naar Cochem.

Ik kom nooit in Duitsland verder, dus wat is wijsheid:

De meegeleverde routebeschrijving stuurt je vanaf Arnhem dwars door het Ruhrgebied richting Koblenz. Zelf zeg ik via Venlo domweg de 61 afrijden, en dan binnendoor steken bij Mendig naar de 48... Volgens de Tommie is dit langer rijden én omrijden. Heb ik geen moeite mee:angel:

Dus, experts, wat is de beste weg op een dag als morgen wanneer er meer vakantie krijgen zo hier en daar??

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Morgen gaan we voor een weekje naar Cochem.

Ik kom nooit in Duitsland verder, dus wat is wijsheid:

De meegeleverde routebeschrijving stuurt je vanaf Arnhem dwars door het Ruhrgebied richting Koblenz. Zelf zeg ik via Venlo domweg de 61 afrijden, en dan binnendoor steken bij Mendig naar de 48... Volgens de Tommie is dit langer rijden én omrijden. Heb ik geen moeite mee:angel:

Dus, experts, wat is de beste weg op een dag als morgen wanneer er meer vakantie krijgen zo hier en daar??

Maarten

Gewoon via de 61 en 48 rijden. Minste kans op file's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je via Maastricht rijd heb je wel kans op file bij knooppunt Kerensheide (zijn ze aan het werk) en voor Maastricht (bijna dagelijks)

Verder zijn er al genoeg route`s getypt.

Fijne vakantie, de mijne zit er na morgen al weer op :eek:

Groetjes Spupke :bey::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je via Maastricht rijd heb je wel kans op file bij knooppunt Kerensheide (zijn ze aan het werk) en voor Maastricht (bijna dagelijks)

Verder zijn er al genoeg route`s getypt.

Fijne vakantie, de mijne zit er na morgen al weer op :eek:

Groetjes Spupke :bey::bey:

Kerensheide valt reuze mee, gewoon net voorbij afslag Sittard al op de middelste baan gaan rijden (ook met de vrachtwagen) en dan kun je zo door.

Voor Maastricht, afslag Bunde nemen, halverwege de kruisberg en dan door de Beatrixhaven. Mooi stukje Maastricht en misschien kom je Cora nog tegen zodra je langs de frikandellen en krokettenfabriek rijdt. Dan bij de brandweerkazerne links bij de stoplichten en je draait zo de A2 weer op. Zou ook de toeristische route kunnen nemen: Ga bij de brandweer rechtdoor en blijf de Maas volgen. Kom je vanzelf in Eijsden uit en draai je daar de A2 op.

Kortom: Fijne vakantie :ok::ok: en geniet ervanbiertjebiertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Kijk, daar heb ik wat aan:ok:

Het alternatief via Belgïe had ik al in m'n hoofd voor de terugweg, gezien de doorstroming in Zuid Limburg houd ik dat ook maar zo.

Onze jongste moet nog naar school tot 12 uur, dus voordat we wegrijden is het half één-één uur... loop je net in de spits rond Keulen te klooien.

Vooralsnog ga ik voor Venlo=A61=A48.

Allen bedankt voor het meedenken, we komen er vast wel:ja:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk, daar heb ik wat aan:ok:

Het alternatief via Belgïe had ik al in m'n hoofd voor de terugweg, gezien de doorstroming in Zuid Limburg houd ik dat ook maar zo.

Onze jongste moet nog naar school tot 12 uur, dus voordat we wegrijden is het half één-één uur... loop je net in de spits rond Keulen te klooien.

Vooralsnog ga ik voor Venlo=A61=A48.

Allen bedankt voor het meedenken, we komen er vast wel:ja:

Maarten

Op weg naar een mooi nieuw park met golfbaan erbij?:D

Prettige vakantie toegewenst:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fotoos maken Maarten...

Ben daar ooit geweest met een paar maten. We sliepen in een hotel in t centrum.

Afijn, 1 avond gingen we eten in een echt duits restaurant daar, het heeft een grote stenen trap voor het restaurant.

Binnen zaten we elkaar wat te etteren, en eenmaal gegeten en betaald lopen we die trap af.

Mijn maat liep echter over een muurtje langs die trap en wilde in mijn nek springen. Helaas voor hem miste hij mij en kwam met zijn hiel op het randje van een traptrede....

Hij kon niet meer lopen en moest uiteindelijk naar het ziekenhuis daar. Het is een klein ziekenhuis dat door nonnen word bevolkt zal ik maar zeggen, ook het gebouw is heel oud en wij wisten nooit hoe er naartoe te rijden, maar wel via een hoop trappen er naar toe te gaan.

Een dag later gingen we naar huis, zonder mijn maat, die moest daar een aantal weken blijven, hij had zijn hiel verbrijzeld.... dat is wat drank en jonge leeftijd doet. En het was ook het einde van zijn pijpfitter loopbaan, iets waar hij goed in was en flink geld mee vediende.

Wat wel grappig was, dat ziekenhuis was letterlijk tussen de druiven planten, ging zijn ma een week later op bezoek, en ze bracht hem een zak druiven, helemaal uit het mooie Gilze........

Het is wel heel mooi daar langs de moezel, rij gerust een dag langs die rivier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik zal zien wat ik kan doen Ibo;)

Alleen om nou naar een ziekenhuis te gaan... Wij zijn wel echt autotouristen hoor, zitten niet voor niets ramen in dat ding toch??

Als er wat moois uitkomt, plof ik hier wel wat neer:ja:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden