Spring naar bijdragen

Nog nooit meegemaakt..............


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zit nu al een kleine 32 jaar "in het vak" za'k mar zegge, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

Komend vanaf Maarsbergen draai ik de A-12 op richting Utrecht, achter mij zit een VW Polo die ook van Maarsbergen komt,invoegend op de snelweg gaat deze grapjurk mij voorbij via het werkvak. Je zal er als wegwerker maar eens je brood staan te verdienen...

http://www.youtube.com/watch?v=sk-gspftvgI

Gr. Koos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je jezelf nou eens aan de regels zou houden en daarna commentaar op anderen zou hebben komt dat waarschijnlijk wat beter over.Niet dat je geen gelijk hebt wat die malloot in die polo betreft In het begin van het filmpje rij je zonder te stoppen een kruising met stopborden over. Beetje slordig als je als wereldverbeteraar aan de rest van ons wil laten zien wat anderen fout doen. En je had hem ook even voorbij kunnen laten zonder dat beest van je ervoor te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je jezelf nou eens aan de regels zou houden en daarna commentaar op anderen zou hebben komt dat waarschijnlijk wat beter over.Niet dat je geen gelijk hebt wat die malloot in die polo betreft In het begin van het filmpje rij je zonder te stoppen een kruising met stopborden over. Beetje slordig als je als wereldverbeteraar aan de rest van ons wil laten zien wat anderen fout doen. En je had hem ook even voorbij kunnen laten zonder dat beest van je ervoor te gooien.

Nou Corné, ik zie mezelf niet als wereldverbeteraar, meer als wegverbreder op het moment :D, en wil ook niet beweren dat ik foutloos ben, laat staan foutloos door het verkeer manoeuvreer.

Wat betreft het voorlaten van die mafkees in die Polo, dat is jouw mening,en nu citeer ik even Harry Callahan:Opinions are like assholes. Everybody has one.

Nu even een hapje eten, en dan ga ik de A-12 weer wat breder maken,

Gr. Koos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Me pa en ik vanochtend rond een uur of 5 bij Spijkenisse, de Botlektunnel was afgesloten, dus wij over de Botlekbrug,ben je daarover kun je rechts ri. de havens en links ri. de snelweg,we dus naar links, rijden we de snelweg weer op,zijn we ineens dat er twee knipperlampen gaan branden en ineens gaan ook de achteruitrij lampen aan, Dus vol in de remmen natuurlijk, staat die h*fter midden op de rijbaan, als je dan toch achteruit wilt rijden ga dan over de vluchtstrook. :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Me pa en ik vanochtend rond een uur of 5 bij Spijkenisse, de Botlektunnel was afgesloten, dus wij over de Botlekbrug,ben je daarover kun je rechts ri. de havens en links ri. de snelweg,we dus naar links, rijden we de snelweg weer op,zijn we ineens dat er twee knipperlampen gaan branden en ineens gaan ook de achteruitrij lampen aan, Dus vol in de remmen natuurlijk, staat die h*fter midden op de rijbaan, als je dan toch achteruit wilt rijden ga dan over de vluchtstrook. :stom:

Over wie heb je het nu? Een wegwerker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Invoegstroook is inderdaad vrij lang,zou wel zo netjes geweest zijn om hem niet gelijk aan het begin naar links te gooien.

Op deze manier vraag je wel om zulke acties.

Is echt zo'n actie van richtingaanwijzer aan en hup gelijk naar links.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mensen, kom op zeg !!

Dus een ieder die hier commentaar heeft op Koos laat zich eerst inhalen door alle auto's die achter hem/haar op de invoegstrook rijden, als u meteen kunt invoegen op de snelweg? Met het risico dat zo'n achteropkomer invoegt en dan "streep 70" naast u blijft hangen of vóór je gaat zitten dweilen, als je de kans krijgt om achter hem in te voegen?

Maar goed, misschien was het wel een onderbetaalde politieagent in een burger-polo die met prio naar zijn vrouw/vriendin moest, omdat ze werd verkracht door een overvaller die eerst had ingebroken en daarom van zijn vrijstellingen gebruik maakte .........

Dát had Koos natuurlijk eerst wel even moeten checken voordat hij dit filmpje plaatste. Hij had het even kunnen navragen bij de KLPD in Driebergen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
geen wonder dat die polo moet uitwijken!

Even voor de helderheid .... Als u de eerste post van Koos goed leest, dan kunt u begrijpen dat die Polo niet op de snelweg reed, maar achter Koos aan kwam en ook invoegde vanaf de toerit ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
in 32 jaar nog weinig geleerd;)

Zo....dit is de laatste keer dat Koos een filmpje online zet:ja:

Dat zal wel meevallen.. melden op het forum.. Dat zal eerder stoppen denk ik.. :D

Hoewel ik die filmpjes wel kan waarderen..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even voor de helderheid .... Als u de eerste post van Koos goed leest, dan kunt u begrijpen dat die Polo niet op de snelweg reed, maar achter Koos aan kwam en ook invoegde vanaf de toerit ..

Misschien het filmpje nog eens bekijken Karel. die komt echt niet via de invoegstrook maar die reed al op de hoofdrijbaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien het filmpje nog eens bekijken Karel. die komt echt niet via de invoegstrook maar die reed al op de hoofdrijbaan.

Ik denk dat we toch af mogen gaan op wat Koos daar zelf over schrijft hier ..... Toch?

achter mij zit een VW Polo die ook van Maarsbergen komt,invoegend op de snelweg gaat deze grapjurk mij voorbij via het werkvak. Je zal er als wegwerker maar eens je brood staan te verdienen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zal wel meevallen.. melden op het forum.. Dat zal eerder stoppen denk ik.. :D

Hoewel ik die filmpjes wel kan waarderen..

--== Freddy ==--

Ieder zijn meug Freddy, maar ik kan die filmpjes niet zo waarderen. In no-time heeft een ieder een dashbordcam en word het forum volgeplempt met dit soort dingen. Overigens heb ik ook nog niet zoveel geleerd, afgelopen zondag was de verbinding afgesloten van de A-12 naar de A-2 en ik heb die afzetting genegeerd toen ik op weg naar huis was. Geen zin om om te rijden.

Nu was het wel zo dat ik heel de dag diezelfde afzetting genegeerd had met de asfaltkipper:D. Dus ik wist dat ik me niet klemreed achter op het asfaltmachien:D

Foei Duke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus ik wist dat ik me niet klemreed achter op het asfaltmachien:D

Wat zou ik stiekem gelachen hebben als u dan daarna voor straf een uur voor de Lekbrug bij Vianen had gestaan, omdat de brugwachter de schakelaar voor de slagbomen niet kon vinden in het donker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even voor de helderheid .... Als u de eerste post van Koos goed leest, dan kunt u begrijpen dat die Polo niet op de snelweg reed, maar achter Koos aan kwam en ook invoegde vanaf de toerit ..

Goed gelezen Karel65, die Polo kwam achter mij aan vanuit Maarsbergen, ZAT DUS NIET op de snelweg.

Gr. Koos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Regent het alweer of nog steeds?;)

Vind het wel interesant om te zien, en niemand is verplicht om er naar te kijken.

Maar zo zie je maar dat die dashcams ook tegen je gebruikt kunnen worden, op t forum of bij de rechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden