[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Parkeerplaatsen Schiphol en omgeving?


AngeliqueBS

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast schrootmalloot
Aangezien vrijwel alles daar altijd VOL staat ....

Heeft iemand tips waar je overdag een combinatie kunt parkeren?

Bij Truckland staat het vol afgekoppelde trailers ... etc etc etc ....

Ik zeg kom eens bij mn baas in de vennep langs,overdag zijn wij allemaal de hort op en komen rond een uur of vijf weer op de dam...Staat er ook 1 van zwatra bij ons op de parking,die jongen komt af en toe langs met een doos of wat snacks op de laatste vrijdagavond van de maand..Schiphol daar wil je niet staan..Das echt alleen ossie wat er staat...hebben die jongens ook niet om gevraagd..:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb nog een week vakantie, heb ik iets gemist ofzo?

Het was toch westhaven?

Greetz,

Marco

Hahaha ... ik ken mijn plekkies wel.

Maar dit was voor mijn broer die nu in de luchtvracht is gaan rijden.

Zelf ga ik laden op Amsterdam ... en rij dan mijn uren zoveel mogelijk vol.

En da's me van de week aardig goed gelukt al zegt ik het zelf ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
buiten parking zat. dus in schiphol rijk!!!is ook dichtbij truckland.

Truckland staat vol afgekoppelde opleggers ....

buiten parking .... dat valt vies tegen. ben met broer een rondje schiphol gaan rijden (luxe) om eens te kijken wat de alternatieven zijn.

maar dat was dus bar weinig.

### beide dus nu chauffeur ... heb hem enkele jaren geleden al aangestoken met het virus ... hahaha ...

Vind vaders niet leuk hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Parkeerterrein van de suikerfabriek Halfweg............... N200 noordkant

"Tijdelijk" dicht denk ivm aanleg van NS station Halfweg .....

[h=3]Openbare ruimte[/h] Gemeente Haarlemmerliede en Spaarnwoude realiseert alle benodigde voorzieningen in de openbare ruimte. Het voorplein en een goede toegankelijkheid van het station maken daar onderdeel van uit. Ook zorgt de gemeente voor een P+R-terrein (Park + Ride) met een capaciteit van 150 parkeerplaatsen. Het P+R-terrein ligt binnen 250 meter van de ingang van het station met een directe aansluiting met een trap en lift naar het station. Ook deze lift wordt mogelijk gemaakt door subsidie van Stichting Leefomgeving Schiphol. Aan beide zijden van de N200 komen, deels bewaakt, overdekte fietsparkeerplaatsen. Op het P+R-terrein komen 4 OV-fietskluizen.

De bouw van station Halfweg-Zwanenburg start in het voorjaar van 2011. Dit is het zesde station dat wordt geopend binnen de samenwerkingsovereenkomst Noordvleugel Spoorsector van 13 juli 2006.

Als ik dit zo lees denk ik dat die vrachtwagenparking ook helemaal niet terug gaat komen!!!

Waar anders moet dat P+R terrein dan wel niet komen???

En zo zijn er dus minder en minder vrachtwagenparkeerplaatsen en niet alleen op deze locatie natuurlijk )-

Persoonlijk vind ik dit NS station ONZIN!!! Voor die anderhalve paardekop die er gebruik van gaat maken )-

We hebben NS station Waarderpolder al ..... een busverbinding met Halfweg van aldaar had mij een veel goedkoper idee geleken dan een extra NS station nog geen 10km verder op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Toevallig hetzelfde adres als Domino:D:D:D:D:D:D. Mijn gebakkie staat net aan de andere kant van het water bij die Heijmans trechter

Dat wist ik dan weer wel maar ik weet het adres van Domino dus ook niet:D:D:D

Die Heijmans trechter zegt me eigenlijk niets, ik sta daar wel vaker maar zie aan de overkant alleen de oud ijzer overslag en de containerterminal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat wist ik dan weer wel maar ik weet het adres van Domino dus ook niet:D:D:D

Die Heijmans trechter zegt me eigenlijk niets, ik sta daar wel vaker maar zie aan de overkant alleen de oud ijzer overslag en de containerterminal.

Recht tegenover de woonboulevard die langs de A22 zit:ja: net na het pannenkoekenschip:D

http://maps.google.nl/maps?q=nieuwekade+beverwijk&hl=nl&ll=52.477252,4.660606&spn=0.00398,0.009645&hnear=Nieuwekade,+Beverwijk,+Noord-Holland&gl=nl&sqi=2&t=h&z=17&vpsrc=6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Recht tegenover de woonboulevard die langs de A22 zit:ja: net na het pannenkoekenschip:D

nieuwekade beverwijk - Google Maps

Ok, dat is wel aan de overkant van het water maar niet direct aan de overkant dus.

Als ik daar sta dan sta ik op de kade en af en toe achter het hek naast onze boot als er echt geen plek meer is.

Dat eigenlijk liever niet want dan moet ik weer zo'n kastje voor dat hek van de bemanning lenen en die hebben dat zelf ook nodig als ze eraf willen buiten "kantooruren".

Onze werktijden verschillen nogal dus dat is niet handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Tupolevlaan moet je erg oppassen met parkeren aangezien er indien een politie langs rijd en vind dat jij een hinder bent voor de bus je gewoon een bekeuring krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden